واکنش سرمربی تیم ملی به شگفتی‌سازی ملی‌پوشان/ می‌توانیم از دل همین جوانان قهرمانان زیادی را معرفی کنیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.

حسن رنگرز پس از بازگشت از رقابت های جام جهانی آذربایجان اظهار داشت: خوشحالم که دلاور مردان کشتی فرنگی توانستند در این رقابت ها قهرمان شوند. اول از همه این افتخار آفرینی را به مردم عزیز کشورمان تقدیم میکنم و امیدوارم این قهرمانی باعث شادی مردم شوند. این افتخارات قطعا محصول تلاش و زحمات مربیان کشور بوده که امروز به بار نشسته است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص نتایج تیم ملی در این دوره از رقابت های جام جهانی عنوان کرد: همانطور که میدانید ما با ۸۰ درصد تغییرات نسبت به رقابت های جهانی بلگراد در این رقابت ها حاضر شدیم. خدا را شکر می‌کنم که در این رقابت ها جوانان تیم ملی کشتی فرنگی در مصاف با تیم ملی ترکیه مدافع عنوان قهرمانی و تیم ملی آذربایجان میزبان نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت ها ٱمده بودند ولی دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند و قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند. خوب واقعا فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه رقم بخورد، قهرمانی اتفاق بزرگی بود که در کشور میزبان رخ داد.

وی افزود: جوانان ما هم نشان دادند که شایسته هستند و ارزیابی ما هم از وضعیت فنی این جوانان مثبت است و نشان دادند که جوانان خوبی داریم و باید روی آن ها کار کنیم و برنامه ویژه فنی داشته باشیم. امکانات خوبی را هم فدراسیون برابر ما فراهم می کند و با وجود همه این پتانسیل ها می شود قهرمانان خوبی را از دل همین جوانان برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی کنیم. همچنین می‌توانیم از سال ۲۰۲۵ تا المپیک ۲۰۲۸ دو تیم خوب کاملا آماده و هم سطح از نظر فنی در اختیار داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی