نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
گفت‌وگوی متفاوت شاهزاده با بازیکنان انگلیس/ شوخی‌های ویلیام در حضور چند ملی‌پوش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو هفته مانده به بازی انگلیس و ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲، و شاهزاده ویلیام با کاپیتان انگلیس و دکلان رایس به گفت‌وگو نشست.

شاهزاده ویلیام در آستانه جام‌جهانی با هری کین و دکلان رایس به گفت‌وگو نشست و در صحبت از تاثیر فوتبال بر سلامت روان گفت که حذف انگلیس از مسابقات قبلی درس‌های ارزشمندی از زندگی به او آموخته است. در همین حال، رایس در مورد ذهنیت مثبت تیم فعلی انگلیس صحبت کرد و فاش کرد که باخت سال گذشته در فینال یورو به ایتالیا در ومبلی باعث نزدیک‌تر شدن اعضای تیم به یکدیگر شد.

ویلیام ۴۰ ساله به این دو بازیکن گفت: «شما با بارها و بارها بازی کردن یاد می‌گیرید که ناامیدی بخشی از زندگی است و مهمتر اینکه چطور احساسات ناخوشایند خودتان را مدیریت کنید. کنار آمدن با نتایج بد تیم ملی انگلیس در سالهای گذشته واقعا سخت بود. خود من از اینکه می‌دیدم چطور سرخوشی‌های موقتمان از بین می‌روند بسیار ناامید و غمگین شده بودم. ولی باید زودتر بر این احساسات غلبه کرد و بلند شد، چون اینها بخشی از زندگی هستند.»

ویلیام در مورد دوران مدرسه‌اش صحبت کرد که چطور با ۶۰ دانش‌آموز بازی می‌کرد. او گفت: «بعضی وقت‌ها بهترین رفاقت‌ها از بازی کردن و کنار هم بودن در موقعیت‌های دشوار شکل می‌گیرد. لذت دنبال هم دویدن و بازی کردن را خیلی دوست داشتم. من مدافع بودم و به من گفته شده بود که فقط تکل بزنم.» شاهزاده همچنین اعلام کرد که از ریو فردیناند الگوبرداری می‌کرد و به شوخی گفت: «او با گذشت زمان فقط یک کم از من بهتر شد.»

گفت‌وگوی متفاوت شاهزاده با بازیکنان رقیب ایران/ شوخی‌های شاهزاده در حضور چند ملی‌پوش

او اضافه کرد زمانی که وین رونی، نوجوان شگفت‌انگیز آن زمان، اولین بازی خود برای انگلیس را در ۱۷ سالگی انجام داد، «لحظه بزرگی برای من» بود.

رایس، کاپیتان ۲۳ ساله وستهام، هم در مورد اینکه گرت ساوت‌گیت چطور درد شکست از ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ را کاهش داد و آرامشان کرد، صحبت کرد: «بعد از شکست دور هم جمع شدیم و واقعاً لحظات بدی بود ولی ساوت‌گیت حرفهای خیلی مهمی زد. فکر می‌کنم آن حرفها خیلی به ما کمک کرد تا از این باخت دردناک بگذریم و به جام‌جهانی فکر کنیم. واقعاً بر آن شکست غلبه کردیم و با هم بودن و قدرتمان را نشان دادیم و از نظر ملی واقعاً در جای خوبی قرار گرفتیم.»

در این مکالمه، شاهزاده از خدمات سرویس Shout (سرویس رایگان و محرمانه ۲۴ ساعته پیام کوتاه، برای افرادی که با سلامت روان درگیر هستند) تمجید کرد. هری کین ۲۹ ساله هم در مورد کمک کردن به نسل جوان صحبت کرد و اینکه Shout با «بنیاد خیریه هری کین» هم همکاری می‌کند.

مهاجم اسپرز گفت: «هدف من این است که به ویژه با نسل جوان صحبت کنم و سعی کنم راه‌هایی برای صحبت آزادانه در مورد سلامت روان و حال خوب ایجاد کنم. هرچه بیشتر در مورد این مسائل صحبت کنیم، قطعاً زودتر راه حل پیدا می‌کنیم، و امیدوارم مردم تشویق شوند که از درخواست کمک نترسند، به خصوص اگر حالشان خوب نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    دمشون گرم ، به این میگن دلداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی