نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
۰ |
۵
عکس| عجیب و باورنکردنی؛ لواندوفسکی اخراج شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی در نیمه اول دیدار امشب تیمش مقابل اوساسونا از زمین اخراج شد.

بارسلونا که شب گذشته با شکست رئال مقابل رایو وایکانو، صدر جدول را از آن خود کرده بود، امیدوار بود که با پیروزی در دیدار امشب برابر اوساسونا، فاصله در صدر جدول را به ۵ امتیاز افزایش بدهد اما نیمه اول این دیدار اصلا به سود شاگردان ژاوی رقم نخورد.

در دقیقه ۶ بود که آنها روی یک ضربه کرنر دروازه‌شان را باز شده دیدند و ۵ دقیقه بعد، روبرت لواندوفسکی، مهاجم این تیم هم به خاطر خطا روی ناچو ویدال کارت زرد دریافت کرد اما بدشانسی این تیم در دقیقه ۳۱ تکمیل شد و لوا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ستاره لهستانی کاتالان ها که برای رسیدن به یک توپ، بالاتر از داوید گارسیا پریده بود، در هنگام فرود برخوردی نسبتا خشن با حریف داشت و داور هم بلافاصله دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج کرد؛ اتفاقی که بهت این مهاجم گلزن را به دنبال داشت.

لواندوفسکی که در این فصل از بایرن به بارسا پیوست، تا اینجا عملکرد بسیار خوبی برای آبی و اناری ها داشت و گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رساند اما این اخراج بی‌موقع در دیداری حساس می‌تواند برای آنها گران تمام شود.

اوساسونا شگفتی‌ساز این فصل لالیگا بوده است و در حال حاضر با رتبه سوم جدول قرار دارد و باید دیدار تیم ژاوی مقابل این تیم با یک یار کمتر چه خواهد کرد.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی