برنامه ویژه گل‌محمدی برای دربی/ شبیه‌سازی استقلال با ۲+۱ حریف لیگ برتری!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای دربی هفته دوازدهم دارد.

پس از مدتی بلاتکلیفی بالاخره سازمان لیگ برتر برنامه جدید لیگ تا نیم فصل را اعلام کرد، بنابراین دربی فوتبال ایران در دور رفت در روز ۲۹ آذر برگزار می‌شود.

اگر تیم ملی در دور اول مسابقات جام جهانی به کار خود خاتمه بدهد دربی دقیقا سه هفته بعد از آخرین مسابقه ما در قطر برگزار خواهد شد. نکته اینجاست که با وجود زمان کافی باز هم این بازی در روز جمعه برگزار نخواهد شد و سه‌شنبه برای انجام آن در نظر گرفته شده است. دربی پایتخت در شرایطی در این تاریخ برگزار خواهد شد که پیش از این سازمان لیگ ۱۳ آبان را زمان برگزاری این دیدار اعلام کرده بود اما با حضور کارلوس کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر به بعد از جام جهانی موکول شد تا شاگردان گل‌محمدی و ساپینتو بعد از تعطیلات برابر هم قرار بگیرند. لیگ برتر روز ۵ آبان ماه و پس از برگزاری مسابقات هفته یازدهم تعطیل شد و حالا قرار است روز ۲۹ آذرماه پرسپولیس در اولین دیدار خود پس از ۵۴ روز و این بار برابر رقیب سنتی خود استقلال به میدان برود.

این درحالی است که پرسپولیس در این مدت بازی رسمی نداشته و نفرات ملی پوش نیز در طول جام جهانی در قطر به سر خواهند برد. برهمین اساس یحیی گل محمدی اردوی خارجی تیمش را منوط به بازگشت ملی پوشان به اردوی تیم ملی کرده است. از طرف دیگر شاید مهم ترین دغدغه سرمربی پرسپولیس نگه داشتن شاگردانش در شرایط مسابقه آن هم برای دربی است. بازی با استقلال برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس با همه مسابقات لیگ فرق می‌کند. مثلی وجود دارد که می‌گوید طرفداران استقلال و پرسپولیس حاضرند به همه تیم ها ببازند غیر از قرمز و آبی!

در این راستا شنیدیم یحیی گل محمدی برنامه ویژه‌ای چیده است که در زمان تعطیلی لیگ برتر و پیش از دیدار با استقلال، تیم ساپینتو را شبیه‌سازی کند. ظاهرا مس رفسنجان و فولاد خوزستان به عنوان حریفان تدارکاتی احتمالی پرسپولیس برای شبیه سازی استقلال پیش از هفته دوازدهم درنظر گرفته شده‌اند. از نظر یحیی گل محمدی این دو تیم به علاوه سپاهان می‌توانند بازی با استقلال را به نوعی بازسازی کنند اما شاید تیم اصفهانی نپذیرد در دیدار دوستانه برابر پرسپولیس به میدان برود.

گل گهر سیرجان هم می‌توانست حریف مناسبی برای پرسپولیس باشد اما فراموش نباید کرد امیر قلعه‌نویی و یحیی گل محمدی قرار است شنبه ۱۰ دی ماه در چارچوب مسابقات هفته ۱۴ لیگ برتر، به مصاف هم بروند. بنابراین منطقی نیست پرسپولیس و گل گهر سیرجان دو هفته پیش از این دیدار حساس، بازی دوستانه برگزار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی