نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لائوتارو مارتینس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که مسئولان باشگاه اینتر از حرکت اخیر مهاجم آرژانتینی‌شان بعد از باخت در دربی ایتالیا ناراضی هستند.

به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، لائوتارو مارتینس به خاطر جشنی که به مناسبت تولد نامزدش در یک کلوب شبانه در شهر میلان برگزار شد، خشم مدیران باشگاه اینتر را برانگیخته است.

اینتر یکشنبه شب در اولین دربی ایتالیایی فصل در خانه رقیب دیرینه‌اش اینتر با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و به همین دلیل هم در جدول رده‌بندی سقوطی دو سه پله‌ای داشت و پایین‌تر از بانوی پیر قرار گرفت. این اتفاق بسیاری از هواداران اینتر را که تیم‌شان به تازگی روی دور کسب پیروزی افتاده بود را ناراحت کرد اما لائوتاروی 25 ساله بی‌توجه به این موضوع جشن گرفت و این تصمیم او بر شدت انتقاداتی که پیش از این از ستاره آرژانتینی به خاطر فصل پرفرازونشیبش وجود داشت، افزود.

طبق گزارش کوریره؛ لائوتارویی که در 19 بازی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل تنها 7 گل زده، نه تنها جشن گرفته بلکه آن را به شیوه‌ای پرهیاهو در یکی از مناطق معروف میلان برگزار کرد و تصاویری از این جشن را با طرفدارانش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

مسئولان باشگاه اینتر که از این حرکت لائوتارو ناراحت شده بودند، بلافاصله برای ستاره آرژانتینی جریمه‌ای در نظر گرفتند که البته رقم آن مشخص نیست. به عقیده باشگاه تصمیم ستاره آرژانتینی برای برگزاری جشن درست پس از باخت تیمش، بی‌احترامی به هم‌تیمی‌هایش بوده است. البته ظاهراً بعد از توجیه شدن بازیکن درباره رفتارش، فضای رختکن تیم از تنش خارج شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی