نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
می‌خواستم جام جهانی بروم اما ساپینتو کمکم نکرد/ قطعاً از وضعیتم در استقلال ناراحتم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

صالح حردانی مدافع استقلال می‌گوید انتظار داشت در این تیم بیشتر به میدان برود تا به تیم ملی دعوت شود.

صالح حردانی در زمان اسکوچیچ یکی از مهره‌هایی بود که به تیم ملی دعوت می‌شد و رقیب صادق محرمی برای بازی در پست دفاع راست بود، اما با آمدن کی‌روش و حضور در چند اردو، از فهرست تیم ملی خط خورد و شانس حضور در جام‌جهانی را از دست داد. با حردانی درخصوص آخرین وضعیت خودش، تیم ملی و استقلال گفت‌وگو داشته‌ایم.

بعضی‌ها به تو این شانس را می‌دادند که به جام‌جهانی بروی و برای حضور در ترکیب اصلی با رضاییان و محرمی رقابت کنی اما این اتفاق رخ نداد.

لحظه به لحظه حضور در اردوی تیم ملی برای من افتخار است. در چند مینی‌کمپ و همینطور اردوی اتریش در خدمت تیم ملی بودم اما به تشخیص سرمربی به اردوی منتهی به جام جهانی دعوت نشدم و به‌نظر سرمربی احترام می‌گذارم. هم رامین رضاییان و هم صادق محرمی بازیکنان خوبی هستند و خوشحالم که در تیم ملی کنار آنها بودم. مهم‌تر از بحث حضور یک ‌بازیکن در تیم ملی، موفقیت تیم است که اهمیت دارد. برای تیم و بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ملی برای اولین‌بار از گروهش بالا برود و دل مردم شاد شود.

ام‌جهانی را از دست دادی، می‌توانی در جام ملت‌های آسیا کنار تیم باشی؟

من که سنی ندارم. هدف و آرزویم این است که نظر مربیان را دوباره به‌خودم جلب کنم و باز هم به تیم ملی دعوت شوم. برای رسیدن به این هدف تلاشم را می‌کنم.

در چند هفته اخیر در ترکیب ثابت استقلال بازی نکردی، شاید یکی از دلایل خط‌خوردنت همین موضوع باشد.

مثل فصل گذشته خیلی آماده هستم و هیچ مشکلی ندارم. اگر هم در ترکیب ثابت بازی نمی‌کنم، فقط به‌نظر سرمربی ربط دارد، نه اینکه من مشکلی داشته باشم. کاملا آماده هستم و هر زمانی که مربیان تشخیص بدهند که می‌توانم ثابت بازی کنم، بهترین عملکردم را برای تیم استقلال به نمایش می‌گذارم. قطعا ناراحتم که کم بازی می‌کنم. دوست داشتم بیشتر بازی کنم و خودم را به کی‌روش نشان دهم. در این راه انتظار داشتم سرمربی تیم هم بیشتر به من کمک کند اما این اتفاق رخ نداد و نشد که بشود.

برخی پیشکسوتان استقلال معتقدند یامگا باید در پست قبلی خود وینگر راست بازی کند و تو در دفاع راست باشی. با این نظر موافقی؟

من که به‌عنوان بازیکن نمی‌توانم در این‌باره نظر بدهم. این موضوع در حیطه وظایف سرمربی است و او تشخیص می‌دهد که چه بازیکنی در چه پستی بازی کند.

به‌نظرت استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر تکرار کند؟

همه مجموعه تیم از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان هم‌قسم هستند که به این مهم برسند اما کار خیلی سخت است. تعداد تیم‌های مدعی زیاد است و ۴، ۵ تیم در کنار استقلال نشان داده‌اند که دنبال قهرمانی هستند، با این حال فکر می‌کنم جام قهرمانی دوباره به استقلال می‌رسد.

می‌خواستم جام جهانی بروم اما ساپینتو کمکم نکرد/ قطعاً از وضعیتم در استقلال ناراحتم

بعد از تعطیلات لیگ دربی برگزار می‌شود. درخصوص این بازی هم صحبت می‌کنی؟

دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران روی این بازی و نتیجه آن حساس هستند. درست است که این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها فقط ۳امتیاز دارد، اما پیروزی در این مسابقه به اندازه یک جام قهرمانی ارزشمند است. سال گذشته حضور در چنین بازی بزرگی را تجربه کردم و این‌بار هم اگر فرصت شود، بهترین عملکرد را خواهم داشت.

نتیجه دربی را پیش‌بینی می‌کنی؟

ما برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم اما اینکه در زمین چه اتفاقاتی می‌افتاد، فقط خدا می‌داند. ان‌شاءالله که ما پیروز می‌شویم و به صدر جدول هم می‌رسیم.

در لیگ هم دنبال هدف خاصی هستی؟

تلاش می‌کنم تا هم دوباره جایگاه ثابتم را در استقلال پس بگیرم و هم به تیم ملی دعوت شوم‌ و اینکه آخر فصل دوباره قهرمان لیگ شویم.
 

درخصوص قهرمانی سوپرجام هم صحبت می‌کنی؟

قهرمانی روحیه‌بخشی بود. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در لیگ و حذفی روند خوب‌مان را تکمیل کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Fashu Poshteh IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    بعنوان یه پرسپولیسی نظر میدم و اعتقاد دارم هم بازی و هم صحبت هایش عالی هست
  • غلام حسین IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    هم مربی استقلال وهم اینکه تیم ملی وینتر راست چند نا دارد وقت دفاع راست خوب لازم دارد
  • علی کایدنژاد IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    بعنوان همشهریت میگم پسر تو عالی هستی وآینده مال تو توست برادر نگران نباش دفاع راست ده سال آینده تیم ملی متعلق به خودت هست شکن نکن💙💙💙💙
  • امیرحسین IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    هربلایی سرت بیادحقته وقتی تو و امثال تو کرم رفتن به تیم های تهرانی روداشته باشی حقته مثل بازیکنهای قبل تو که مثل توستاره بودن وکرم رفتن به تیم های تهرانی رو داشتن ونابودشون کردن..
  • خوزستان آبیته IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    علیرغم اینکه معتقدم هیچ بازیکنی حق نداره روی حرف سرمربی تیمش حرفی بزنه و نظر خودش رو برتر بدونه باید بگم صالح داره درست میگه اگر استقلال و فرهاد مثل فصل قبل با هم بودن یا اگر یه سرمربی ایرانی استقلال رو دست میگرفت صالح حتما همه بازیها فیکس بود و راهش برای رفتن به جام جهانی بازتر بود در هر صورت اگر مقایسه هم بخواهیم بکنیم از رامین رضائیان با کیفیت تر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی