نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمله یک گروه هکری به موبایل فوتبالیست سرشناس ایرانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می شود یک گروه هکری موبایل یکی از فوتبالیست های سرشناس را هک کرده است.

گفته می شود یک گروه هکری موبایل یکی از بازیکنان سرشناس را هک کرده و مشکلات زیادی برای این بازیکن ایجاد شده است.این روزها وقوع این اتفاقات که تا حد زیادی سیاسی هم هست خیلی عجیب نیست و بهرحال چهره های مطرح و فوتبالیست ها هم در معرض خطر قرار دارند. البته گفته می شود مشکل موبایل این بازیکن حل شده ولی گروههای هکری همچنان درصدد انجام کارهای غیر اخلاقی هستند.

بازیکنان تیم ملی هم طبعا در معرض خطر قرار دارند و باید مراقبت های لازم صورت بگیرد. کی روش به بازیکنان تیم ملی گوشزد کرده که زیاد درگیر فضای مجازی نباشند و تمام تمرکز خود را روی بازیهای تیم ملی در جام جهانی بگذارند ولی در روزهای برگزاری مسابقات خطراتی آنها را تهدید می کند و مسئولان تیم ملی و فدراسیون باید حسابی روی یکسری مسائل حاشیه ای تمرکز کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منم. IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    امیدوارم گوشی یکی از ان دو مزدور باشد تا برای مردم معلوم شود اینها بکجا وابسته اند که تا این حد از مردم دورند.تا جایی که ان یکی بیشعور حاضر بود زحمات کل تیم را هدر دهد و میلیونها هوادار را ناراحت کند انهم بخاطر افکار پوسیده خود که همین کار را هم کرد و پنالتی را با خودخواهی و نفهمی خراب کرد!
    • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      افکار پوسیده مربوط به خودت هست که ادعای آزادی بیان دارین ولی تحمل دیدگاه مخالف خود رو ندارین, مزدور تویی که در سواحل آلبانی مشغول خوشگذرانی هستی...در ضمن مردم همه شما نیستین مردم شرکت کنندگان ۱۳ آبان بودن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی