پیامک سرنوشت‌ساز رسید/ ستاره استقلال راهی جام جهانی خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال در لیست نهایی تیم ملی دیده می‌شود.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان استقلال یکی از نماینده‌های این تیم در تیم ملی است. ابوالفضل که در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به صورت فیکس بازی کرد، عملکرد بسیار خوبی در آن دیدار داشت و به نوعی به بازیکن محبوب کی‌روش دعوت شد. جلالی بعد از بازگشت تیم ملی از اتریش و با تصمیم عجیب ساپینتو، نیمکت نشین شد ولی کیروش باز هم او را به تیم ملی دعوت کرد.

کی‌روش برخلاف ساپینتو اعتقاد ویژه‌ای به جلالی دارد بعد از بازگشت جلالی از اردوی اتریش و درحالی که این بازیکن آمادگی خوبی داشت، توسط ساپینتو نیمکت نشین شد. نیمکت نشینی که البته تاثیری در نظر کی‌روش نداشت و سرمربی تیم ملی بار دیگر این بازیکن را دعوت کرد تا نشان دهد حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده است. جلالی با وجود اینکه سرما خورده بود و در چند جلسه تمرینی غیبت داشت، در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه ۹۰ دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

بعد از بازی دوستانه تیم ملی که با برتری یک گله شاگردان کی‌روش همراه بود، بازیکنان حاضر در اردو راهی منازل خود شدند و قرار شد با پیامک بازیکنان حاضر در لیست نهایی از امروز عصر دوباره به تیم ملی دعوت شوند و خودشان را به کادرفنی معرفی کنند. 

شنیدیم یکی از بازیکنانی که برایش پیامک ارسال شده، ابوالفضل جلالی است و این ملی پوش استقلال در لیست نهایی کی روش قرار گرفته است. حالا این بازیکن جوان می‌تواند اولین جام جهانی خود را تجربه کند و راهی قطر شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    یکی از اشتباهات کی‌روش انتخاب جلالی بجای نور افکن بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی