نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فدراسیون فوتبال دست روی سرمربی لیگ برتری گذاشت/ گزینه جانشینی مهدوی‌کیا مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید روی یک مربی باشگاهی دست گذاشته است.

این مربی پیشنهاد کمیته جوانان به کمیته فنی است و اگر فدراسیون فوتبال باشگاه پیکان را متقاعد کند، می تواند مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی تیم امید در اختیار بگیرد.

مجتبی حسینی که چند روزی است صحبت از حضورش در تیم امید به گوش می رسد، تمرینات تیم پیکان را استارت زده است؛  قرار است فدراسیون فوتبال همان طور که وعده داده بود بعد از جام جهانی برای رضایت باشگاه پیکان با این باشگاه صحبت کند.

مجتبی حسینی به دلیل کار کردن با جوانان در پیکان و نتایج خوبی که به همراه این تیم گرفته بود، مورد توجه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال پیش از این برای هدایت تیم ملی و انتخاب دستیار کارلوس کی روش وارد مذاکره با باشگاه فولاد شده بود اما در نهایت نتوانست رضایت باشگاه فولاد را برای جذب جواد نکونام جلب کند و مارکار آقاجانیان جانشین جواد نکونام در تیم ملی شد.

تیم امید می بایست شهریور ماه سال آتی در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا و المپیک شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط تیم ملی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    مجتبی حسینی مربی خوبیه که توجهش همیشه به جوانها بوده اما در بحث تیم ملی امید بهتره که از کیروش بعنوان مدیر تمام رده های ملی استفاده بشه و بر کار امثال مجتبی حسینی نظارت و توجه داشته باشه چون تجربه بین المللی واقعا برای این تیم لازم هست و نباید اینبار هم مثل ادوار گذشته با مربیان داخلی و باری به هر جهت رفتار بشه و تیم امید رو رها کنیم
  • امیر IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    نکونام نمی تواند در آینده ادعای داشتن هیچ گونه حقی در بودن در کادر فنی تیم ملی را داشته باشد
  • حمید IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    حسینی مربی بسیار خوبیه وکار کردن با جوانان را بلده البته تارتار هم مربی خوبیه مخصوصآ جوانان زیادی را مثل اسدبیگی خدابنده لو و...به فوتبال ایران معرفی کرده و حوصله کار کردن وبها دادن به جوانان را خوب می داند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی