نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتراف گواردیولا بعد از شکست شوکه‌کننده/ تیمی که بهتر بود برنده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست تیمش مقابل برنتفورد حریف را تیم بهتری دانست.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست ۲-۱ تیمش مقابل برنتفورد گفت حریف نسبت به سیتی تیم بهتری بود و پیروزی حق آنها بود.

آخرین بازی منچسترسیتی پیش از وقفه لیگ به دلیل برگزاری جام جهانی روز شنبه به میزبانی سیتیزن‌ها در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و شاگردان گواردیولا یک شکست شوکه کننده خانگی را متحمل شدند.

منچسترسیتی که پیش از این بازی با سیزده بازی در رتبه دوم جدول ایستاده بود و دو امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله داشت امیدوار بود با پیروزی مقابل برنتفورد موقتا و تا پیش از دیدار این هفته آرسنال به صدر جدول صعود کند اما اوضاع اصلا آنطور که پپ و شاگردانش انتظار داشتند پیش نرفت و سیتی مقابل برنتفورد ۲-۱ شکست خورد. گواردیولا در پایان بازی گفت: «تیمی که بهتر بازی کرد برنده شد. ما از شروع این بازی مشکل داشتیم و نتوانستیم با پاسهای بلند حریف مقابله کنیم. معمولا ما برای به دست گرفتن مالکیت توپ بازیکنی که توپ دارد را پرس می‌کنیم ولی شرایط این بازی جور دیگری بود.»

او در خصوص بد بازی کردن منچستریونایتد گفت: «ما به اندازه کافی دونده نبودیم و حریف با توپهای بلند موفق شد سبک بازی‌اش را به ما تحمیل کند. روی همه توپهای بلند ناکارآمد بودیم. این بازی واقعا سخت بود. دفاع فشرده حریف هم مزید بر علت شد.» او در مورد اینکه سیتی به بعد از وقفه جام جهانی امیدوار است، گفت: «ما در لیگ قهرمانان و همینطور در لیگ برتر بازی‌هایی بی‌نظیر داشتیم. شک ندارم که بعد از جام جهانی با قدرت برمی‌گردیم و این بازی را جبران می‌کنیم. از همین حالا روند آماده‌سازی تیم برای نیمه دوم فصل آغاز می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی