دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
۰ |
۰
به خطر افتادن جایگاه ستاره تیم ملی در ترکیب اصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادن آزار ستاره تیم ملی بلژیک مدتهاست از فرم ایده آل خود دور است.

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک، حضور ادن ازار در ترکیب ثابت این تیم را را منوط به آمادگی این بازیکن دانست. ازار  در سال های اخیر در ترکیب رئال مادرید اصلا نمایش قابل قبولی نداشته و به ندرت در ترکیب ثابت قرار گرفته است. اما او همواره در ترکیب تیم ملی بلژیک حضوری ثابت داشت.

حالا اخباری در مورد احتمال قرار گرفتن لئاندرو تروسارد بازیکن آماده برایتون در ترکیب ثابت بلژیک به جای ادن آزار در جام جهانی شنیده شده اما روبرتو مارتینز فعلا حداقل چنین تصمیمی را در ذهن ندارد.

روبرتو مارتینس گفت: «این مسئولیت من است که بازیکنانی را انتخاب کنم که بهترین ترکیب را در زمین برای تیم ملی بلژیک تشکیل دهند. فقط بازیکنانی که در بهترین شرایط آمادگی خود هستند برای ما بازی می‌کنند. اگر این به اصطلاح شما بازیکنان افسانه ای نیز در ترکیب ثابت بلژیک قرار بگیرند، به این دلیل است که لیاقت رسیدن به این مهم را دارند.»

او درمورد احتمال غیبت ادن آزار در ترکیب اصلی گفت: « عملکرد این بازیکن نیز مانند هر بازیکن دیگری مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. ما باید ببینیم که همه بازیکنان برای کسب جایگاه ثابت در ترکیب اصلی با هم رقابت می‌کنند. تا زمانی که نبینم یک بازیکن دیگر قادر به تکرار درخشش گذشته خود در شرایط فعلی نیست، نمی‌گویم لئاندرو تروسار بهتر از ادن آزار است و البته در حال حاضر نیز چنین دیدگاهی ندارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی