نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اتفاق ویژه برای یک ملی‌پوش رقم خورد/ ستاره ایرانی سرانجام به آرزوی خود رسید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران برای ششمین دوره در جام جهانی شرکت خواهد کرد تا بعد از جام های جهانی ۱۹۷۸ در آرژانیتن، ۱۹۹۸ در فرانسه، ۲۰۰۶ در آلمان، ۲۰۱۴ در برزیل، ۲۰۱۸ در روسیه حالا در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر نمایش دهنده سه بازی مهم دیگر در تاریخ فوتبال کشورمان باشد.

کارلوس کی روش که سومین دوره حضورش در جام جهانی به همراه تیم ملی فوتبال ایران را تجربه می کند، این بار ۲۵ بازیکن را در فهرست نهایی قرار داده است. در فهرست او چند بازیکن جدید حضور دارند که برای نخستین بار جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، احمد نورالهی، علی کریمی و علی قلی زاده بازیکنانی هستند که با حضور در قطر نخستین جام جهانی خود را تجربه خواهند کرد.

البته در بین این بازیکنان علی قلی زاده در جام جهانی روسیه هم کنار تیم ملی بود اما جزو ۲۳ نفر اصلی قرار نداشت و به عنوان مهمان در کنار اعضای تیم ملی حضور داشت. قلی زاده این دوره اما به عنوان بازیکنی تاثیرگذار در فهرست نهایی قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی