دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
۳ |
۰
معرفی پراپ تریدینگ؛ روش نوین کسب درآمد دلاری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

امروزه داشتن یک مهارت پولساز و مستمر تبدیل به دغدغه هر ایرانی علاقه مند به رشد و پیشرفت شده است. داشتن یک ایده جذاب حتما توجه هر فردی را به خود جلب می کند.

در این بین هرکس مطابق علاقه به سمتی کشیده می شود، اما امروز می خواهیم فرصت استخدام به عنوان تریدر با جذب سرمایه بالا را به شما معرفی کنیم. فرصتی که بدون نیاز به سرمایه گذاری، می توانید با اثبات مهارت معامله گری خود، سرمایه برای ترید دریافت کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد دلاری با بورس بین الملل

در دنیای امروز و در شرایطی که قیمت دلار روزانه بالاتر می رود نیازمند روشی هستیم که بتوانیم با ساده ترین شکل ممکن و یک لپتاپ یا تلفن همراه متصل به اینترنت کسب درآمد کنیم. قاعدتا این کسب درآمد مانند هر روش پولساز دیگری به مهارت و دانش نیازمند است. آموزش فارکس و آموزش ترید بهترین روش برای رسیدن به این درآمد است.

با کسب دانش و تمرین کافی جهت رسیدن به مهارت مورد نیاز برای تریدینگ به راحتی میتوانید با تنها یک دستگاه متصل به اینترنت درآمد دلاری مستقل خود را کسب کنید! امروزه داشتن مهارت کافی برای معامله گری هر فردی را به بالاترین مراتب ثروت رسانده که نمونه های موفق ایرانی و خارجی را به آسانی میتوانید در شبکه های اجتماعی به چشم ببینید.

اما راه رسیدن به قله های کسب سود در فارکس بسیار طولانی و حتی گاهی مشقت آور است چراکه معمولا باید با سرمایه اولیه اندک شروع کنید و به تدریج سرمایه خود را افزایش دهید و حتی از سود خود نیز چشم پوشی کنید تا حجم و درصد سودتان را بالاتر ببرید.

اما با این وجود باز هم ریسک از دست دادن سرمایه همواره شما را آزار میدهد و از طرفی نیز کسب یک سرمایه اولیه بسیار بالا که درصد معقولی سود حاصل از آن برای شما بتواند مسیر زندگی شما را متحول کند تا حدودی سخت و زمان بر است. اینجاست که ما بهترین روش جایگزین را به شما معرفی می کنیم.

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ راه حل جایگزینی است که میتواند برای تریدر های موفق و پر بازده مثل معجزه عمل کند و دوپینگ مسیر موفقیت شما باشد! پراپ تریدینگ کمک می کند شما با ذهن باز معامله کنید و بدون دغدغه فقط به معامله گری بپردازید و بدون استرس مارکت را تحلیل کنید. بهترین پوزیشن ها را با ذهن باز بیابید و پر سود ترین معاملات را رقم بزنید.

حتما دقت کرده اید که وقتی در حساب های دمو یا آزمایشی معامله میکنید چقدر عملکرد بهتری دارید و تا چه حد سود دهی شما بالاتر از زمانی است که به ترید در حساب ریل یا با سرمایه واقعی شخصی میپردازید. شاید بهتر باشد کمی در خصوص دلیل آن بحث کنیم! هنگامی که شما بدون دغدغه سرمایه و با تمرکز فقط بر روی اصل بازار با دقت بر شناسایی محض نقاط ورود و خروج ذهن خود را منعطف به هیچ چیز دیگری نمی کنید بهترین نتیجه ها را کسب میکنید.

از منظر روانشناسی معامله گری، ترس و طمع همواره باعث شکست در بازار های مالی می شود چرا که چشمان شما را نسبت به واقعیت ها میبندد و تصورات و ایده های غلط را به شما نشان میدهد.

بنابر این زمانی که شما در حسابی معامله میکنید که نسبت به سرمایه اولیه آن هیچ استرس و نگرانی ندارید و از طرفی مقدار این بالانس به اندازه ای بالا هست که حتی کسب یک درصد سود آن هم به راحتی کفاف زندگی یک ماه شما را میدهد (برای مثال ۱ درصد حساب ۲۰۰.۰۰۰ دلاری را تصور کنید) پس نه طمع میکنید و نه ترس راه تصمیم گیری درست را بر شما میبندد.

در اینجاست که بهترین نتیجه ها برای شما رقم خواهد خورد و بهترین معامله گر خود خواهید بود.

معرفی پراپ تریدینگ؛ روش نوین کسب درآمد دلاری

پراپ تریدینگ ایرانی proptradefund.com خدمتی است نوآورانه که با ارائه سرمایه اولیه به معامله گرانی که بتوانند مهارت های معاملاتی خود را اثبات کنند، مسیر کسب درآمد دلاری بالا را برای تریدرهای ایرانی هموار کرده است.

برای معامله گری با سرمایه ای از ۲۵.۰۰۰ دلار تا ۲۰۰.۰۰۰ دلار تنها کافی است در آزمون شرکت کنید و مهارت های معاملاتی و استراتژی های حرفه ای خود را در عمل اثبات کنید و قدم در مسیر موفقیت های میلیون دلاری بگذارید.

در اولین قدم در پنل کاربری این سایت ثبت نام کنید، اطلاعات خود را تکمیل کنید و احراز هویت را انجام دهید و با انتخاب بالانس و تایید شرایط و پرداخت هزینه آزمون اطلاعات حساب را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و وارد میدان اثبات دانش و برتری استراتژی معاملاتی خود شوید!

با پراپ ترید فاند در بهترین بروکر های جهان معامله کنید!

امروزه به دلیل تحریم های گسترده ای که علیه ایران ایجاد شده است متاسفانه ایرانیان از استفاده از خدمات معتبر ترین و مورد وثوق ترین سیستم های مالی دنیا محروم اند! این محرومیت به بازار فارکس و معاملات آن نیز تسری پیدا کرده و متاسفانه ایرانیان از هرگونه معامله در بروکر ها و کارگزاری های آمریکا و اتحادیه اروپا منع شده اند و استفاده از خدمات درجه یک و در کلاس نخست جهانی را از دست داده اند.

اما شرایطی که پراپ ترید فاند برای ایرانیان فراهم آورده این است که بدون دغدغه و نگرانی می توانید در بهترین بروکر های دنیا ترید کرده و از خدمات آن ها استفاده کنید! چراکه پراپ ترید فاند به عنوان یک کمپانی معتبر جهانی حساب های معاملاتی را در این بروکرها ایجاد و به شما ارائه می کند. و می توانید بدون دغدغه تحریم ها، در برترین و شناخته شده ترین کارگزاری های بازار ارز خارجی دنیا معامله کنید.

از همین الان شروع کن...

اگر واقعا تصمیم به تغییر زندگی خود با دانش و مهارتی که نیاز به هیچ مدرک دانشگاهی ندارد و می تواند شما را به سرعت به ثروتمند ترین فرد بین دوستان و آشنایان تبدیل کند و با تلاش و پشتکار خود در این شرایط بالاترین درآمد دلاری کسب کنید؛ پس از همین الان شروع کنید.

پراپ تریدینگ مسیر شما را هموار و ایده معامله گری بی دغدغه را عملی کرده است. شما به آسانی می توانید با شرکت در آزمون‌های چالش و پذیرش (تاییدیه) شرکت پراپ ترید فاند حساب اصلی را در برترین بروکر ها به دست آورید و به صورت دو هفته یکبار ۸۰ درصد درآمد خود را برداشت کنید و به رویا های خود، با استقامت و تلاش، جامه عمل بپوشانید.

همچنین میتوانید از طریق پشتیبانی سایت به صورت تمام وقت هر سوال یا ابهامی داشتید بپرسید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

پس همین الان به معتبرترین پراپ تریدینگ ایرانی مراجعه کنید:

https://proptradefund.com

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرزاد متقی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    من اولین بار اسم پراپ ترید فاند رو از همین خبر ورزشی پیدا کردم و همین دیروز اولین تقسیم سودم انجام شد، خواستم تجربه ام رو بنویسم شاید به درد یه تریدر تازه کار بخوره. پراپ تریدینگ اصلا اونطوری که به نظر میاد راحت نیست و فشار و استرس خیلی زیادی به آدم وارد میشه چون باید در عین اینکه حواستون باشه ضررتون به ۵٪ در روز نرسه، تو یک ماه به ۱۰٪ سود برسید که خب واقعا دشواره اونم تو بازار بین المللی که هزارتا پارامتر هرروز تغییر میکنه. اما اگه یه استراتژی معاملاتی بلد هستید که میدونید با تمرین و تکرار میتونید کاملا بهش مسلط بشید حتما خودتون رو محک بزنید. پشتیبانی این شرکت آقای شقاقی همه مراحل رو بهتون توضیح میده و همه مراحل راحت انجام میشه فقط و فقط حواستون به معاملاتتون باشه که با خیال راحت بتونید چالش رو با موفقیت پاس کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی