عکس| هجوم خبرنگاران به اولین تمرین حریف ایران/ انگلیسی‌ها از استقبال عجیب عکاس‌ها تعجب کردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخستین تمرین تیم ملی انگلیس در قطر، با استقبال شدید عکاسان و خبرنگاران و حضور کایل واکر در تمرینات گروهی برگزار شد.

نخستین تمرین تیم ملی انگلیس در زمین چمن، عصر امروز در استادیوم الوکره برگزار شد. اعضای تیم سه شیرها که یکی از مدعیان قهرمانی هستند، خود را برای دیدار حساس دوشنبه برابر ایران آماده می‌کنند.

از نکات مهم تمرین امروز انگلیسی‌ها، می‌توان به حضور کایل واکر در تمرینات گروهی و دویدن او پا به پای سایر بازیکنان اشاره کرد که این مسئله باعث دلگرمی گرت ساوت‌گیت شد. بیش از یک ماه از عمل جراحی کشاله ران ستاره من سیتی می‌گذرد و او اکنون مشکلی برای حضور در میادین ندارد.

با توجه به لیست طولانی تیم ملی انگلیس از بازیکنانی که در این مسابقات در دسترس نیستند، بازگشت واکر از مصدومیت، آرامش بزرگی برای ساوت‌گیت خواهد بود. پس از حذف ریس جیمز و بن چیلول از فهرست تیم ملی انگلیس، حالا بازگشت واکر می‌تواند یک بار دیگر رقابت برای حضور در ترکیب اصلی و بازی در سمت راست خط دفاعی را افزایش دهد.

گرت ساوت‌گیت که خودش نیز در حاشیه این تمرین پا به توپ شد و حتی حرکات کششی را نیز به نمایش گذاشت، لبخند بزرگی بر لب داشت تا اینگونه روحیه بالای خود را نشان دهد. البته باید این نکته را ذکر کرد که اعضای تیم ابتدا در محوطه هتل با انجام تمرینات کششی، بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس در میان استقبال شدید عکاسان و خبرنگاران، مشغول انجام تمرینات شدند. حضور پر تعداد اصحاب رسانه در محل تمرین سه شیرها نیز در نوع خود جالب توجه بود.

علاوه بر خبرنگاران انگلیسی، بسیاری از عکاسان و گزارشگران سایر کشورها از جمله میزبان رقابت‌ها در استادیوم الوکره حضور پیدا کردند تا تمرین شاگردان ساوت‌گیت را پوشش دهند.

ریس جیمز و بن چیلول، مدافع کناری همکار، هر دو از ترکیب ۲۶ نفره حذف شدند، با توجه به این واقعیت که آنها به موقع از مصدومیت خود بهبود نخواهند یافت.

عکس| هجوم خبرنگاران به اولین تمرین حریف ایران/ انگلیسی‌ها از استقبال عجیب عکاس‌ها تعجب کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی