نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهاجم رقیب تیم ملی خطاب به خبرنگار ایرانی/ سوال مسخره نپرس!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دیگو کاستا، مهاجم تیم اسپانیا از سوال یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری به شدت عصبانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در گروه سختی قرار داشت و با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند که ایران نتواند در این گروه عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد اما ایران در بازی اول خود مقابل مراکش به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد و مقابل اسپانیا با یک گل شکست خورد و مقابل پرتغال به نتیجه تساوی دست یافت تا ملی‌پوشان بهترین عملکرد خود را در تاریخ رقابت‌های جام جهانی بر جای بگذارند.

ملی‌پوشان در بازی دوم خود مقابل اسپانیا در جام جهانی روسیه، با یک گل از حریف خود شکست خوردند و این در حالی بود که تیم ملی می‌توانست نتیجه را در پایان کار به نفع خود برگرداند اما تک گل دیگو کاستا باعث شد این بازی با شکست یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان برسد.

در نشست خبری بعد از این بازی، دیگو کاستا که زننده تک گل این بازی بود، در واکنش به سوال یک خبرنگار ایرانی درباره نحوه بازی‌اش، عصبانی شد و به او گفت: «از این سوالات مضحک نپرس!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساندیس خور IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    باید مورد ارشاد قرار بگیرد برادر کاستا
  • کارلوس بزرگ IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    این کاستا کلا خشن و بی ادب بازی میکنه فصل پیش که با سوارز در اتلتیکو همبازی شد حرف قشنگی به خبرنگاری که ازش در مورد سوارز پرسیده بود زده گفته بود اینجا از این به بعد سوارز گاز میگیره منم لگد میزنم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی