نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رونالدو هم‌تیمی سابقش را «موش» خطاب کرد/ پاسخ اسطوره شیاطین‌سرخ به کریستیانو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی اسطوره منچستریونایتد و هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو به صحبت‌های جنجالی فوق‌ستاره پرتغالی واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای که با پیرز مورگان داشت، در مورد انتقاداتی که از هم‌تیمی‌های سابقش از جمله وین رونی و گری نویل دریافت می‌کند، صحبت کرد. رونالدو گفت که نمی‌توانست این انتقادها را درک کند و آنها را دیگر دوست خود نمی‌داند و در ادامه رونی را «موش» خطاب کرد.

از رونی هنگام حضور در مراسم گلوب ساکر ۲۰۲۲ در دبی درباره این مصاحبه سوال شد. اسطوره یونایتد در پاسخ گفت: «خب، گوش کن، کریستیانو رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و همانطور که قبلاً هم گفتم، او و مسی بهترین بازیکنان جهان هستند. باز هم می‌گویم که این انتقاد نیست. چیزی که من گفتم این بود که پیری به سراغ همه ما می‌آید و کریستیانو به وضوح می‌داند که باید با این موضوع کنار بیاید. او مصاحبه‌ای انجام داد که جهانی شد و عجیب بود، بعضی از نظرات عجیب هستند. اما من مطمئن هستم که منچستریونایتد بعد از دیدن مصاحبه کامل با این موضوع برخورد خواهد کرد و هرکاری لازم باشد انجام خواهد داد.»

رونالدو هم‌تیمی سابقش را «موش» خطاب کرد/ پاسخ اسطوره شیاطین‌سرخ به کریستیانو

این توهین زمانی صورت گرفت که مورگان گفت که نمیفهمد چرا رونی از رونالدو متنفر است. مورگان با این سوال شروع کرد: «پول بیشتر در بانک یا فالوئرهای بیشتر در اینستاگرام؟» رونالدو در حالی که می‌خندید پاسخ داد: «سوال خوبی است! احتمالاً هردو!»

مورگان سپس گفت: «من فقط سعی می‌کنم بفهمم که چگونه وین رونی می‌تواند تا این حد از تو متنفر باشد!» رونالدو پاسخ داد: «نه تنها او، تصور کنید بقیه موش‌ها هم از من انتقاد می‌کنند، اما خوب است که هنوز شماره یک باشم.»

رابطه رونالدو و رونی پس از انتقاد رونی از رفتار رونالدو در امتناع از ورود به زمین در بازی مقابل تاتنهام، شروع به بدتر شدن کرد. آنها قبلا در طول حضورشان در اولدترافورد با هم خیلی صمیمی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سیدحسن IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    به خدا قسم کل اعضا، هوادران و بازیکنان سابق منچستر یونایتد من را به یاد سایبری های خودمان می اندازد خودشان تیم درست حسابی ندارند و فقط بلوف می زنند فقط حرف مفت کریستیانو اشتباه کرد به جای سیتی رفت به تیم خاله زنک‌ها
  • حبیبی محبوبه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    سلام آقای رونالدو عزیز التماستون میکنم کمکم کنید من زنی ۵۴ ساله زندگیم در اتشسوخته از ناراحت لخته خون در سرم بوجود اومده،تورا خدا ۸۰۰ میلیون تومان به پول ایران بمن کمک کنید،التماس میکنم به حرفم اهمییت بدید شما به همه کمک میکنید به من کمک کنید تورا خدا التماس میکنم تقریبا میشه ۳۰۰ دلار،تورا خدابزرگمرد جهان ممنونم مهربان۰۹۱۳۳۷۲۹۵۴۰
  • کوهمره جروق IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    تقصیر فرگوسن هست که نزاشت ون رونی اون پنالدوی بی مصرف را تکه تکه کنه.اگه یادتون باشه بازی پرتقال و انگلیس بعد از حرکت زشت رونالدو مقابل ون رونی ،قرار شد ون رونی در انگلیس به خدمت رونالدو برسه. ولی فرگوسن مانع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی