مرتضی پورعلی‌گنجی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران در کنار هم مانند یک خانواده هستند.

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری که دوحه، محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شده، اظهار کرد: به قطر تبریک می‌گویم که میزبان جام‌جهانی شده است و امیدوارم این جام برای مردم عزیز ایران خوش یمن باشد. تنها مسئله مهم این است که با تعهد و تمرکز کامل هم‌ قسم‌ شده‌ایم تا دل مردم کشور را شاد کرده و موجب افتخار آنان شویم.

پورعلی گنجی تصریح کرد: بازیکنان تلاش می‌کنند تا در این جام حضور یابند و ما هم مثل اسطوره‌های فوتبال کشور مثل علی دایی، جواد نکونام و مهدی مهدوی‌کیا سعی کرده‌ایم به این آرزو برسیم تا با تلاش و عرق‌ ریختن دل مردم را شاد کنیم. هدفی جز شاد کردن مردم ایران نداریم.

او درباره اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ با وضعیت دفاعی مناسب خود شناخته شد و آیا در این دوره هم با همین وضعیت بازی خواهد کرد، گفت: بزرگترین قدرتی که نشان دادیم این بود که همه تیم برای گل نخوردن و دفاع از تیم ملی خودمان از خط حمله تا دفاع کار می‌کردیم. سردار، کریم و همه بازیکنان برای این هدف کار می‌کردند. بزرگترین چیزی که مربیان و کادرفنی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۱۴ (که من غایب بودم) یاد دادند این بود که ما در کنار هم یک خانواده هستیم که می‌توانیم از تیم خودمان دفاع کنیم. امیدوارم در این جام جهانی هم از این نقطه قوت خودمان بهره ببریم و بهترین نتایج را کسب کنیم.  

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییر سرمربی تیم ملی و رفتن اسکوچیچ و اینکه آیا آمدن کی‌روش روند پیشرفت تیم ملی را بهبود می‌بخشد و اینکه شناخت کی‌روش از فوتبال انگلیس چه شرایطی را بر تیم ملی ایران حاکم می‌کند، گفت: من از جمله بازیکنانی بودم که در ۲۱ سالگی از جانب آقای کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم. بزرگترین نقطه قوت کی‌روش اعتقاد و احترامی است که در بین بازیکنان به وجود می‌آورد و  همه را چه وقتی در زمین باشند یا نباشند، همدل و برادر می‌کند. چیزی را که می‌خواهیم باید به دست بیاوریم و برای به دست آوردن آن زحمت بکشیم. فکر می‌کنم با وجود کی‌روش، بازیکنان تیم ملی خوشحال‌تر و همدل‌تر هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که خداوند به پاهایمان قوت بدهد و در روزهای بازی خیلی خوب باشیم و با تلاش و زحمت و از دل و جان برای زنان و مردان کشورمان خوشحالی را رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرهنگ IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    خیلی باحال گفت که ما هم مثل اون سه نفر سعی کردیم به جام جهانی برسیم. به هرحال ته دلشون حسادت دارند. طبیعیه. هیچکی پیرشدن رو دوست نداره.
  • فرهنگ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    دمتون گرم ! بعد از کنفرانس هیچوقت، در تمرینات، در مسابقه، و حتی در وقت های عادی مثل دورهمی و صبحونه و ناهار و شام یا به تنهایی اصلا به حاشیه سازی و پرسش های انگلیسی ها و سایر مکاران داخلی و خارجی فکر نکنید تا تمرکزتون برهم نخوره که این خواست دشمنان و مکارانه که تمرکز رو ازتون بگیرند. البته به یقین کی روش مراقب همه چی هست و انگلیس و جنگ روانیشو خوب می شناسه. و از همه بالاتر، خدا حق است و انشاالله با ماست. با ذهنی صاف و دلی آرام بازی خودتونو بکنید. حتی نفرت رو کنار بگذارید و پیش خودتون نگین که روی انگلیسی ها رو کم کنید. فقط فوتبال ایرانی خودتونو بازی کنید که انشاالله مثل خیلی از مقولات دیگه استعدادمون در رده های اول جهانه. ما ایرانی هستیم. شیرهای ایرانی. اگه اون روباه ها میگن سه شیرند، ما هشتاد میلیون شیریم.
  • احمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    بی لیاقت و بی غیرت تر شماها ندیدم خیلی فوتبال دوسداشتم اما جدیدا حالم بهم میخوره از فوتبال و تیم الان ملی ایشالا میبازین و دل کل مردم داغدیده رو شاد میکنید🖤🖤🖤🖤
  • زمانی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    کاش ببازن.
  • سعید احتمال میدم انگلیس یکی بزنه IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    یک انگلیس
  • محمود IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    شایدم انگلیس دسیسه کنهو عمدا ببازه تامردم ایران یرای شادی بریزن تو خیابون واونموقع ب اعتراضات شدید تبدیل بشه
  • نصیر CA ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    آرزوی موفقیت برای شما
  • امین داودی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    به امید پیروزی مردم سر بلند و صبور ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی