نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۳۲
رئیس فدراسیون به بوکس ایران خیانت کرد/ چهره واقعی ثوری نمایان شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.

احسان روزبهانی به بازنگشتن رئیس فدراسیون بوکس به ایران اشاره کرد و گفت: واقعا برای ثوری متاسفم که این طور به بوکس ایران لطمه زد. او ماهیت خود را به ورزش ایران نشان داد، این چهره واقعی ثوری است که حالا همه تماشا می‌کنیم! البته مقصر اصلی ماجرا استکی و مهدی پور هستند که حرف قهرمانان را گوش ندادند و برای او در مجمع رای جمع کردند، در تمام رسانه های به نفع او مصاحبه کردند و او را قدیس معرفی کردند که حالا می بینیم که چه فاجعه ای رخ داده است.

وی در ادامه افزود: ما در مورد ثوری هرچه در رسانه ها گفتیم مسئولان ورزش اهمیت ندادند، گوش کسی بدهکار این حرف ها نبود! هرچه گفتیم او به فکر بوکس ایران نیست کسی باورش نشد، او به بوکس ایران خیانت کرد و حالا حرف های ما ثابت شد.آقای وزیر لطفا با افرادی که برای گرفتن پست و جایگاه در فدراسیون اعضا مجمع را گول زدند برخورد کنید و دست آنها را از بوکس‌برای همیشه کوتاه کنید.

وی افزود: آقایانی که ثوری را حمایت کردند و چنین آبروریزی به راه افتاده حالا بدنبال سرپرستی فدراسیون هم هستند، امیدوارم سجادی وزیر محترم ورزش اطرافیان ثوری را بهتر بشناسد، آنهایی که بوکس را با حمایت های کورکورانه به این روز انداخته اند واقعا به هیچ عنوان شایسته ادامه فعالیت در بوکس نیستند. آقایان چون بار فنی نداشتند تنها راه ماندگاری شان در بوکس حمایت از ثوری بود! حمایت از کسی که پشت به کشورمان کرد. حالا همان نفرات باید جوابگو باشند!

رئیس فدراسیون به بوکس ایران خیانت کرد/ چهره واقعی ثوری نمایان شد

روزبهانی گفت: مبین کهرازه وقتی در اتریش پناهنده شد، باید فکر این روزها را می‌کردیم، او نیز از اقوام ثوری بود، ثوری او را فراری داد، حالا هم تیم را به اسپانیا برده و امیدواریم خواهرزاده‌اش که همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده به ایران بازگردد. مسولان وزارت ورزش اگر قرار است همین نفراتی که در بوکس هستند را دوباره به عنوان سرپرست منصوب کنند دیگر باید فاتحه بوکس را بخوانیم، چون همین نفرات با حمایت از ثوری بوکس را به این روز انداختند.

وی در پایان، گفت: بوکس یک مدیر خوب می‌خواهد، اگر بوکس برای مسولان ورزش مهم است این رشته را نجات بدهند. من بارها مصاحبه کردم و در مورد همین مسایل انتقاد کردم اما کسی به حرف من و امثال من گوش نداد و حالا آسیب خوردیم. حالا امیدوارم صدایم را مسولان ورزش بشنوند و خون تازه به رگ های بوکس تزریق کنند. با این نفرات حاضر در بوکس هیچ آینده ای در انتظار این رشته نیست. آقایان که حالا بدنبال سرپرستی هستند و مدعی حمایت چهره های سیاسی هستند چندین بار امتحان خود را پس دادند و نباید دوباره انتخاب شوند و بیش از این آبروریزی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • داود IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    احسان جان من سیستانی هستم خیانتهای ثوری از استان ما شروع شد ولی متاسفانه مسیولین اینجا هم گوش به تذکرات ندادند
  • مهدی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    آقا احسان سالاری ثوری اگر خارج می خواهی بری و پناهنده شوی چرا با آبروی و پول مردم ایران اینکار را می کنی خودت برو خائن خائن است خائن به سرزمین مادری دنبال بهانه است و دنبال شرایط می گردد که خیانت کند. در هر پستی
  • یونس IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    احسان جان شما همیشه اعتراض می‌کردی اما مشخص است جاده‌ی پیشرفت در ایران را یافته‌ای. مسئولین محترم حتما شما را رئیس فدراسیون بوکس خواهند کرد. خخخخ
  • محمد GB ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    وزیر ورزش گلاهاش بزه بالا باید وزیر بره کنار
  • صفی الله هاشم پور IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    یه عمر اقای روزبهانی میری و میایی هیچی نشدی.این همه بیت المال حروم تو شد حالا میخوای با روش اونجوری رئیس فدراسیون بشی ولی خودت هم میدونی تو مثل سوزن چوبی هستی .
  • مهران IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    حالا شما با این حرفها میخوای از اب گل الود ماهی بگیری؟!!
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    درود به شرفش .... هرکس یه نوعی کنار ملت ایران !!!
  • حسن IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    چرا لایک و دیس لایک کار نمیکنه؟! میترسین؟!
  • پویان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    سلام و دروود به آقا احسان روزبهانی(حرف نداری اما کاشکی توو مبارزاتت هم همینجوری گاردتو بالا میگرفتی) و همچنین با احترام و دروود به آقا حسین ثوری که حقیقتا انسان با ارزشی ست
  • فوتسال IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    این همه افتضاح درورزش نشانگر عدم کفایت وزیر ورزش هست وزیربایدبرکناربشه اماافسوس ازلابیگری پست مقام درکشورمامخصوص درورزش
  • jhkkhkh US ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    alaki
  • روح الله IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    سلام ببخشید این دو رویی کار یک عده خاص است ادمهای درست زیاد هستند ولیتو مملکت ما انتخابها درست نیست یک شخص درست هم انتخاب بشه هزار تا مخالف پیدا میشه همه فکر خودشان هستند۰
  • رهگذر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    بیچاره چی کشیده؟که ریاست فدراسیون و از آن مهمتر،خاک آبااجدادیشو رها میکنه،چرا از این منظر به قضایا نگاه نمیکنید،چه چیزی اون ور هست که اینجا نیست؟!
  • مهدی کولیوند IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    باسلام وارزوی بهترینها به عنوان عضوکوچکی ازخانواده ی بوکس وملی پوش اسبق این رفتارکه درنوع خودودرتاریخ بوکس ایران مانندنداشته رامحکوم میکنم .ثوری نه دراندازه ی ورزش بوکس ایران ونه درحدرییس فدراسیون می باشد اوبه واسطه فقط وجهه ی فدراسیونی دنبال فرصتی بود...عرضه داشت بامایملک خود..به هرجادوست داشت میرفت نه باپول مردم وورزش مظلوم بوکس..اوبافدراسیون وباتکیه به عنوان ریس فدراسیون ج ا ا درحقیقت چشم گوشش به سفرهای خارجی بازنمود..وبه قول معروف مال مفت دل بی رحمت..سطح او این بود..!؟ایابه واقع باپول خودمیتوانست ویزای یک کشورواقامتی حتی 2هفته ای .یا..رانیز..بگیرد.؟!....خواهشا اورابزرگ نکنید..اودنبال همین بزرگ نمایی هابوده وخواهد بود.........خداعاقبت ماراختم بخیرکند......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی