نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش کریمی به ناداوری در دیدار با حسن یزدانی/ داوران یکی دو جا عجله کردند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.

علیرضا کریمی درباره حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و کسب عنوان قهرمانی همراه با تیم تاکستان، اظهار کرد: پیش ازعقد قرارداد تمریناتم را به صورت شخصی دنبال می‌کردم و خیلی انگیزه تمرین نداشتم اما پس از پیوستن به تیم و حضور در اردو تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر در نهایت تیم به عنوان قهرمانی رسید. در مجموع خیلی آماده نبودم و امیدوارم برای آینده با برنامه‌ای که دارم بتوانم به مرز آمادگی برسم.

وی درباره سطح برگزاری رقابت‌های لیگ، گفت: نسبت به سال‌های گذشته سطح مسابقات خیلی بهتر شده بود و شاهد رقابت‌هایی جذاب بودیم. برگزاری لیگ از کارهای خوب و زحمات فدراسیون کشتی و سازمان لیگ است. لیگ امسال هم به لحاظ مبلغ قرارداد خوب بود، هر چند باید بهتر هم بشود، هم به نظر کیفی رقابت بین کشتی‌گیران خیلی نزدیک بود.

کریمی افزود: سال‌های قبل یک تیم یکطرفه می‌آمد و از ابتدا مشخص بود چه تیمی قهرمان می شود. حتی در فینال هم همان تیم با نتیجه ۸ بر ۲ یا ۹ بر یک می‌برد و لیگ اصلا جذابیت نداشت اما امسال حتی در گروهی هم رقابت ها نزدیک بود و در مرحله نهایی هم دیدیم که رقابت بین کشتی‌گیران و تیم‌ها بسیار نزدیک و تماشاگر پسند بود. قطعا این اتفاق به پیشرفت و رشد کشتی کمک زیادی خواهد کرد.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، درباره برنامه‌اش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، گفت: در حال حاضر قرار است به همراه تیم ملی به جام جهانی آمریکا اعزام شوم. پس از آن طبق فرآیند انتخابی تیم ملی باید کارم را از قهرمانی کشور شروع کنم.

کریمی درباره عملکرد خوب خود مقابل حسن یزدانی و اینکه آیا با هدف کسب برد به میدان آمده بود، گفت: هیچ کشتی‌گیری برای باخت به روی تشک نمی‌آید، هر چقدرهم شرایطش بد باشد باز هم هدفش برد خواهد بود. من هم کشتی خودم را گرفتم و سعی کردم مبارزه خوبی داشته باشم.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران، در مورد باخت ۷ بر ۴ مقابل حسن یزدانی خاطرنشان کرد: نمی‌گویم در این مبارزه ناداوری یا اشتباه داوری رخ داد چرا که این موضوع را کارشناسان باید اعلام کنند، شاید هم اشتباه کنم اما داوران یکی دو جا عجله کردند. وقتی کشتی گیری کم کار است یا عقب می‌کشد، هر چند من پایاپای کشتی گرفتم و عقب نکشیدم اما اگر هم اینطور بوده ابتدا باید یکی دو مرتبه تذکر بدهند اما عجله کردند.

وی در پاسخ به این سوال که کشتی‌های خوبی را نسبت به گذشته به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: نه می‌شود بگویم آماده بودم و نه می‌توانم بگویم آمادگی لازم را نداشتم اما نسبت به دوره‌های قبل انتخابی تیم ملی بهتر بودم. تمرین در اردو خیلی در این موضوع تاثیر داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی