نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فکر نمی‌کردم کی‌روش مرا درک کند/ گاهی تعجب می‌کنم که کارلوس از من چه بازیکنی ساخته است
منبع: ایرنا
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و سرمربی فعلی تیم دی‌سی یونایتد گفت: وقتی فردا انگلیس به مصاف ایران می‌رود، یکی از سرسخت‌ترین حریفانش در میدان، کی‌روش خواهد بود.

وین رونی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود در مورد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان صحبت‌های جالبی مطرح کرد و اظهار داشت: وقتی فردا انگلیس به مصاف ایران می‌رود، یکی از سرسخت‌ترین حریفانش در میدان، کی‌روش خواهد بود که نقش مهمی در موفقیت ما در اوایل دوران حرفه‌ای من در منچستریونایتد داشت.

وی ادامه داد: همراه با کارلوس به عنوان مرد شماره ۲ سر الکس فرگوسن، ما قهرمان لیگ قهرمانان، سه لیگ برتر و یک جام اتحادیه شدیم. به عنوان یک شخصیت، او برعکس فرگی بود؛ آرام، منعطف، یک مرد خوب. شاید به همین دلیل بود که آن‌ها خیلی خوب با هم کار کردند.

رونی تاکید کرد: با این حال، وقتی صحبت از فوتبال می‌شد، کارلوس ذهنی قوی و سرسخت داشت. من تقریباً مطمئن هستم که ایران برای ضربه زدن به انگلیس در بین دو نیمه آماده می‌شود، زیرا اگر به نحوه بازی یونایتد در زمانی که کارلوس سرمربی تیم اصلی ما بود نگاه کنید، چنین مسائلی دقیقاً اصول ما بودند. ما یک تیم آشنا به ضد حمله بودیم.

مهاجم اسبق سه شیر خاطرنشان کرد: کارلوس دوست دارد بازیکنانش بسیار منظم و منظم باشند و سعی کنند با سرعت حمله کنند. خوب بود، زیرا فرگی کم و بیش همه‌جانبه حمله می‌کرد و کارلوس آن ساختار و کمی احتیاط را به فوتبال ما وارد کرد که بیشتر از همه به ما در اروپا کمک کرد. بنابراین او ایران را بسیار خوب آماده می‌کند و گل اول حیاتی است. اگر انگلیس زودتر گل بزند، خیالشان راحت خواهد بود، اما هر چه بازی بیشتر بدون گل سپری شود، بیشتر تحت فشار خواهند بود.

رونی تصریح کرد: هر وقت با تیمی روبرو می‌شوید که به احتمال زیاد مانند ایران بازی می‌کند، داشتن عرض زمین بسیار مهم است. شما می‌بینید که چگونه تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، رقبای آشنا با بازی دفاعی را شکست می‌دهند. آن‌ها از دفاع کناری خود برای کمک به گسترش حریف در سراسر زمین استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که من ترنت الکساندر-آرنولد را برای این بازی انتخاب می‌کنم. اگر انگلیس بتواند ایران را خنثی کند، آنگاه می‌تواند بازیکنانی مانند هری کین و فیل فودن را داشته باشد تا آن‌ها را شکست دهد.

این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس افزود: گاهی تعجب می‌کنم که کارلوس از من چه بازیکنی ساخته است. او در زمانی که عصبانی بودم با من کار می‌کرد و فکر نمی‌کردم او مرا درک کند. در سفرها، چه در اتوبوس تیمی یا قطار، بازیکنان یونایتد یک بازی را در PSP انجام می‌دادند. یک بازی ارتش، یک تیم چهار نفره در برابر تیم دیگر. ما آن را بسیار جدی گرفتیم و اگر در آن شکست می‌خوردم عصبانی می‌شدم. یادم می‌آید چند بار گوشی‌ها و کنسول‌های بازی را شکستم و کارلوس را می‌دیدم که پشت در راهرو به من نگاه می‌کرد و بدون شک فکر می‌کرد که چه بر سر این پسر آمده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایرانی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    دمت را ببند یبن رونی
  • عباس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    میبازیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی