نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته برای دومین روز متوالی پرسپولیسی‌ها حاضر به انجام تمرین نشدند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آغاز تعطیلات فیفادی جزو اولین تیم‌هایی بود که با گذراندن یک دوره استراحت کوتاه‌مدت دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و خواسته یحیی گل‌محمدی این بود که شاگردانش با جدیت تمرینات را دنبال کنند تا باتوجه به در پیش بودن مسابقه دربی پایتخت، سرخ‌پوشان پایتخت در اوج آمادگی بتوانند مهیای رویارویی با تیم استقلال شوند.

گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود تا برنامه اردوی خارجی را هماهنگ کنند اما گویا مدیران پرسپولیس در جلب نظر مدیران شورای برون‌مرزی وزارت ورزش ناکام بوده‌اند و مشکلات مالی مزید بر علت شده تا سرخ‌پوشان پایتخت نتوانند یک دوره اردوی آماده‌سازی در کشور امارات داشته باشند و تمرینات آن‌ها در تهران دنبال شود.

خبری از بازی دوستانه‌ای هم نیست!

سرمربی پرسپولیس با توجه به لغو اردوی آماده‌سازی تیمش از مدیران باشگاه خواسته بود تا هماهنگی‌های لازم برای انجام چند بازی تدارکاتی را به‌عمل آورند. دیدار مقابل تیم‌هایی مثل ستارگان سرخ تهران، مس کرمان و فولاد خوزستان که اولین مسابقه برابر ستارگان سرخ که تیمی دسته سومی محسوب می‌شود به دلیل مشکلاتی از جمله مشکل زمین برگزاری مسابقه، لغو و برگزار نشد!

یحیی گل‌محمدی روز گذشته در مصاحبه‌ای کوتاه مدعی شده بود که تیمش ۲ جلسه تمرینی طلایی و مهم را در مهم‌ترین مقطع آماده‌سازی از دست داده و این مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت از برنامه‌ریزی انجام شده برای پیشرفت برنامه‌های تمرینی خود عقب‌تر باشند.

زلزله مهیب در پرسپولیس؛ وقتی سرخ ها حاضر نشدند تمرین کنند/ آیا این اعتصاب خطرناک ادامه پیدا می کند؟

اختلاف مالی دردسرساز که کار را به اعتصاب رساند

سرخ‌پوشان پایتخت روز گذشته برای دومین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند، آن‌هم به دلیل عدم دریافت پاداش‌های خود در فصل گذشته و البته عدم دریافت ۵ درصد از قراردادشان و تصفیه‌حساب قراردادهایشان در لیگ بیست‌ویکم. البته که مدیران باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کردند که باشگاه معوقاتی نباید به بازیکنان پرداخت کند و ۵ درصد باقی مانده مبلغ جریمه‌ای است که فصل گذشته به واسطه حذف از جام حذفی برای سرخ‌پوشان پایتخت در نظر گرفته شده است!

پرسپولیسی‌ها دیروز برای دومین روز متوالی به محل تمرین رفتند اما به دلیل شنیده نشدن خواسته‌های مالی‌شان اعتصاب کردند و حاضر به انجام تمرین نشدند. تصور می‌شد با توجه به این شرایط و خواسته بازیکنان پرسپولیس از مدیران باشگاه برای حضور در تمرین، رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت به محل تمرین تیمش برود اما این اتفاق رخ نداد و جلسه تمرینی دیروز شاگردان گل‌محمدی لغو شد.

سفر جنجالی به دوحه؛ اعتصاب تمدید می‌شود؟

شاگردان گل‌محمدی در حالی اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند که در نقطه مقابل به تازگی اعتصاب ۲ روزه آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسیده و استقلالی‌ها از روز گذشته دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در دربی پایتخت کلید زدند. پرسپولیسی‌ها چشم‌انتظار حضور مدیرعامل باشگاه در تمرین خود هستند تا درویش از نزدیک مطالبات بازیکنان تیم را گوش کند اما فعلاً مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت حاضر به انجام این کار نشده است.

درویش در تصمیمی ویژه قصد دارد امروز به همراه اعضای هیات‌مدیره باشگاه برای تماشای دیدار تیم‌های ملی ایران و انگلیس عازم دوحه شود و با این اوصاف امروز هم خبری از حضور مدیرعامل پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان پایتخت نخواهد شد تا احتمالاً برای سومین روز متوالی شاگردان یحیی گل‌محمدی اعتصاب خود را ادامه بدهند.

مدیران پرسپولیس در بیانیه‌ای رسمی موضع خود را نسبت به اعتصاب اخیر بازیکنان تیم‌شان اعلام کرده‌اند و در این بین باید دید آیا یحیی گل‌محمدی می‌تواند شاگردانش را مجاب به انجام تمرین کند یا اعتصاب سرخ‌پوشان پایتخت ادامه پیدا می‌کند. شاگردان گل‌محمدی سه‌شنبه ۲۹ آذرماه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران باید در دربی پایتخت مقابل استقلال قرار گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سه نقطه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    هیچکدومتون لایق بازوبند نیستید . حالا که زمین تمرین هم مشکلی نداره بهونه جدید پیدا کردید. اقایون دربی برا هوادار خیلی مهمه اگر دربی رو بخاطر این حماقت ها ببازید بد جور تاوان میدید
  • فرشاد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    خیلی خجالت آور هست که در این موقعیت حساس کشور و در شرایطی که بازیکنان تیم دست از تمرین کشیدند،مدیران نالایق و دست نشانده باشگاه بدون توجه به حال و روز مردم و حتی تیم،برای تفریح و خوش گذرانی با پول مردم عازم قطر شدند.از مردان باغیرت و با شرف تیمم درخواست میکنم تا برکناری این جماعت بی لیاقت به اعتصاب ادامه بدهند.مدیران این باشگاه باید امثال دادکان،علی دایی و علی کریمی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی