واکنش مهاجم انگلیس به شکست سنگین ایران/ از یک اتفاق ناراحت شدیم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی انگلیس درخصوص دیدار این تیم مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی صحبت کرد.

کالوم ویلسون، مهاجم تیم ملی انگلیس پس از بازی مقابل ایران گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به بردی خوب برسیم. من در نیمه دوم وارد زمین شدم و توانستم یک گل برای هم‌تیمی‌ام بسازم که حس بسیار خوبی است.

وی در رابطه با اینکه آیا آمدنش به بازی به خاطر مصدومیت هری کین بود، گفت: من به عنوان بازیکن همیشه آماده هستم تا به زمین بیایم. وقتی سرمربی به من گفت آماده بودم تا به زمین بیایم. برایم دلیلش اهمیت ندارد. شاید به خاطر مسائل تاکتیکی یا مصدومیت بوده ولی من همیشه آماده‌ام تا به زمین بیایم.

ویلسون ادامه داد: بله به عنوان مهاجم وقتی تیمت جلو است به زمین بیایی، یعنی اینکه فرصت داری که گل بزنی و کارت راحت‌تر است. ما ۲ گل خوردیم که ناراحتمان کرد ولی همگی خوب بازی کردند تا اعتماد به نفس خوبی بدست آوریم.

مهاجم انگلیس در خصوص اینکه چرا توپی که می‌توانست خودش گل بزند را به گریلیش پاس داد، اظهار داشت: بله شما همیشه دوست دارید ولی من همیشه می‌خواهم بهترین تصمیم را در زمین بگیرم. در آنجا پاس دادن و با توجه به زاویه‌ام به دروازه، پاس دادن بهترین گزینه بود.

مهاجم تیم ملی انگلیس در خصوص آینده این تیم در جام جهانی اظهار داشت: اعتماد به نفس خوبی بدست آوردیم. ۶ گل زدیم ولی همانطور که گفتم ۲ گل نیز دریافت کردیم و باید مطمئن شویم که مقابل حریفی قدرتمندتر این اتفاق رخ ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    ميگما اگه قرار بود شش تای بشیم چرا اسکو رو نیمکت نباشه کی‌روش چکارکردبا این ترکیب فاجعه بار کاری به پرسپولیس واستقلال نداریم چی چیدی مردونه خودت فهمیدی چی چیدی نابودمون کردیم با این ترکیب آقای تاج
  • لعنت ب تاج IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تاج روسیاه عالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی