فوری| بیرانوند در یک صورت می‌تواند به جام جهانی برگردد/ راهکاری ویژه برای ستاره ملی‌پوش ایران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خبر ضربه مغزی شدن بیرانوند که توسط یکی از رسانه های خارجی منتشر شد ، کذب بوده و حال عمومی علیرضا خوب است.

تیم ملی در اولین بازی خود در جام جهانی باخت سنگین ۶ بر ۲ را  متحمل شد و نتیجه را به انگلیس قدرتمند واگذار کرد. اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند بعد از برخورد مجید حسینی بود که باعث شد بینی علیرضا بشکند و او جای خود را به حسینی داد. 
بیرانوند کلی انرژی و انگیزه برای جام جهانی و دیدار مقابل ستاره‌های انگلیس داشت. با این حال بعد از ۱۷ دقیقه بیرانوند به دلیل مصدومیت از زمین خارج و حسینی وارد بازی شد. بیرانوند موقع خروج بسیار ناراحت بود و اشک می‌ریخت. 

آسیب دیدگی بیرانوند آنقدر تلخ بود که بعد از مصدومیت بیرانوند و خروج او از بازی، دوربین وقتی کی‌روش را نشان داد، او با دست‌های خودش به سرش زیاد و ناراحتی او به شدت محسوس بود. کی‌روش می‌دانست که یکی از بهترین‌های تیمش را از دست داده و قطعا اگر علیرضا در زمین می‌ماند، می‌توانست روی توپ‌های ارسالی خیلی بهتر کار کند. علیرضا بلافاصله به همراه پزشک تیم راهی بیمارستان شد تا به وضعیتش رسیدگی شود.

بیرانوند به غیر از شکستگی بینی، با دررفتگی انگشت شصتش هم مواجه شده که این موضوع خیلی جدی و مشکل ساز نیست . 
بیرانوند تا حدود ساعت ۲ بامداد در بیمارستان بودند و بعد از عکس برداری و معاینات دقیق مشخص شد که بینی علیرضا دچار شکستگی شده  است. بینی بیرانوند تحت هر شرایطی باید جراحی شود ولی در صورت جراحی، علیرضا مدتی دور از میادین خواهد بود. از همین رو با دارو و انجام یکسری اقدامات درد بینی علیرضا خیلی کمتر شده و حال عمومی او هم خوب است.

با این حال گلر شماره یک تیم ملی فقط در صورت استفاده از محافظ مخصوص بینی می‌تواند در دیدارهای آینده تیم ملی مقابل ولز و آمریکا به میدان برود. پزشکان تیم ملی به بیرانوند تاکید کردند تحت هیچ شرایطی بدون محافظ اجازه بازی کردن نخواهد داشت و حتی مسئولان برگزار کننده بازی ها و ناظران هم اجازه حضور علیرضا بدون محافظ را نخواهند داد. دلیل این کار هم این است که بازی بدون محافظ می‌تواند خطرات زیادی برای بیرانوند داشته باشد.

نکته نگران کننده برای بیرانوند و تیم ملی در حال حاضر این است که محافظ مخصوص صورت و بینی تا این لحظه در بیمارستان های قطر پیدا نشده است. قرار است امروز مسئولان تیم ملی با هماهنگی قطری ها تلاش کنند تا این محافظ مخصوص را برای بیرانوند پیدا کنند تا او بتواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند. البته یک راه دیگر هم وجود دارد و آن این است که محافظ مخصوص را از تهران تهیه کنند و به دوحه بفرستند تا بیرانوند بتواند از آن استفاده کند.

علیرضا مهره بسیار مهمی برای تیم ملی محسوب می‌شود و کارلوس کی‌روش هم این موضوع را به خوبی می‌داند و می‌خواهد هرطور شده بیرانوند را برای دیدار جمعه مقابل ولز در اختیار داشته باشد. شنیده های ما حاکی از آن است که پزشکان تیم ملی امروز دوباره وضعیت بیینی بیرانوند و حال جسمانی او را بررسی خواهند کرد و گزارش آن را در اختیار کی‌روش قرار خواهند داد.

بعد از مصدومیت بیرانوند و رفتن او به بیمارستان یکی از رسانه های خارجی خبر از ضربه مغزی شدن علیرضا داد که این موضوع اصلا صحت ندارد و حال عمومی علیرضا خوب است. بعد از مرخص شدن بیرانوند از بیمارستان در گفت و گوی کوتاهی که با او داشتیم، علیرضا اعلام کرد که حالش بهتر شده و در هتل مشغول استراحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ali IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    خداکنه هیچ وقت به هیچ بازی نرسه لعنت به تاج کی‌روش و حتی بیرانوند، که حق اسکوچیچ و عابدزاده رو خوردند
  • آرش IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    خدا را شکر که حال علیرضا بهتره. امیدوارم وسیله لازم براش مهیا بشه تا بتونیم در بازی های بعدی تیم ملی از توانمندی‌هاش استفاده کنیم
  • خسرو IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    خدایا برای هیچ کس دردی مده .اگردادی شفایش بده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی