نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دستیار کی‌روش خطاب به عابدزاده؛ امیر آماده باش!/ مقابل ولز تو فیکس هستی...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پایان بازی با انگلیس، الکساندر لوپس مربی گلرهای تیم ملی ایران امیر عابدزاده را کنار کشید و با او صحبت کرد!

مربی گلرهای تیم ملی به پسر عقاب آسیا گفت: «آماده باش، در بازی با ولز فیکس هستی!»

نکته قابل تأمل آن که هنگام مصدومیت علیرضا بیرانوند در برخورد با مجید حسینی، سرمربی تیم ملی هم حسین حسینی و هم امیر عابدزاده را بلند کرد تا گرم کنند! در ادامه اما وقتی تعویض علیرضا بیرانوند جدی شد، کی‌روش تصمیم گرفت حسین حسینی را به زمین بفرستد که این یکی به هیچ توپی «نه» نگفت!

حالا گفته می شود علیرضا بیرانوند به بازی دوم ایران مقابل ولز نخواهد رسید و برهمین اساس کی‌روش به مربی گلرهای خودش دستور داده است زودتر امیر عابدزاده را از لحاظ روحی و روانی آماده کند.

الکساندر لوپس هم خیلی زودتر از حد تصور دست به کار شده و بلافاصله پس از سوت پایان بازی با انگلیس و حلقه اتحاد ملی پوشان برای بازی بعدی، با امیر عابدزاده آن هم داخل زمین چمن ورزشگاه خلیفه صحبت کرد تا از لحاظ روحی و روانی او را آماده بازی دوم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حسینی یاد و خاطره شش تایی شدن کیسه ها در دهه پنجاه و همچنین در برابر العین را زنده کرد! خخخخخخ
  • فرهنگ IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مرسی یکتا جون ! خدا تورو نکوشه که در این غم و غصه بعد از باخت مارو خندوندی. یکتاجون تو چقدر باهوشی !؟!؟ هم پرتغالی بلدی، هم لبخونی بلدی اون هم لبخونی پرتغالی !!!! و حرف هایی رو می خونی که کی روش خودش عکسشو گفت و در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا ترکیب در بازی های بعد تغییر می کنه، گفت که ما باید بررسی کنیم و بیشتر رو ذهن و روحیه بازیکنان کار کنیم. با این همه باهوشی، چرا نتونستی برای لوکادیا تابعیت ایرانی بگیری و به تیم ملی ببریش!؟!؟!؟ خدا تورو نکوشه.
  • 6 IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    عجب!
  • حسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بزرگترین اشتباه کی روش، آوردن حسینی بود. البته چشمی و کریمی هم در شکست ایران بی تاثیر نبودند.
  • تاجی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    هیچ کدوم از گل ها تقصیر حسینی نبود حتی بیرانوندم بود 6تا رو راحت میخورد،اگر عابدزاده بیاد فقط باید دعا کرد از راه دور توپ از دستش سر بخوره بره تو
  • آریا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    همون بازیکنان کیسه آبروی ایران رو بردن. مجیدحسینی حسین حسینی روزبه چشمی علی کریمی تیم را نابود کردن. اون ۲ گل را هم طارمی پرسپولیسی زد که حداقل فشار باخت را کمتر کنه. البته مقصر شما نیستید و اون تاج و وزیر ورزش هستن که اسکوچیچ را اخراج کردن.
  • جاوید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ببید هیچوقت حسینی رو با بیرانوند مقایسه نکنید حالا نوبت امیر پسر عقاب آسیا برو پسر ایول بهت
  • رضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    عابدزاده بهتره انشاالله مثل پدرش بدونه چیکار میکنه
  • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    حسینی اگه تو خودش بود می‌تونست 2 تا گل رو بگیره اونموقع نتیجه میشد 4 به 2 که نتیجه ی بدی هم نمی‌تونست باشه. بنظر بنده ترکیب اینجوری بود بازی خوبی از ایران می‌دیدیم. شجاع .کنعانی .محرمی و حاج صفی دفاع چپ. عزت الله و احمد نور و جلوشون قدوس که آماده س این روزا. و مهاجم ها هم قلی‌زاده راست طارمی چپ و سردار نوک. یا نوک طارمی مهاجم چپ وحید امیری یا ترابی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی