نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
مهدی طارمی به منچستریونایتد پیشنهاد شد/ ستاره ایرانی جانشین کریستیانو رونالدو می‌شود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه انگلیسی تاکید کرد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی به انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله باشگاه منچستریونایتد باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته برابر انگلیس با نتیجه ۲ به ۶ شکست خورد. هر دو گل ایران توسط مهدی طارمی به ثمر رسید؛ مهاجمی که با این دو گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ ایران در جام‌های جهانی دست یافت.

طارمی که فصل درخشانی را در تیم پورتو پشت سر گذاشته بود و سومین سال حضورش در این باشگاه پرتغالی را تجربه می‌کند، حالا از سوی یک رسانه انگلیسی به عنوان یک گزینه مناسب برای تقویت خط حمله منچستریونایتد مطرح شده است؛ بخصوص در این شرایط که باشگاه انگلیسی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای «کریستیانو رونالدو» است.

وب سایت «پیپلز پرسن» که یکی از سایت‌های نزدیک به باشگاه یونایتد است و عمدتاً اخبار این باشگاه را پوشش می‌دهد، در پایان بازی تیم‌های ملی انگلیس و ایران با اشاره به آمار خوب طارمی در تیم ملی ایران و باشگاه پورتو، نوشت: «طارمی در حال حاضر در ۱۳ بازی ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است - که اساساً در هر بازی یک گل زده است. از این نظر، طارمی شباهت زیادی به هری کین دارد و از آنجایی که یونایتد مدت‌هاست که هوادار این بازیکن تاتنهام بوده است، علاقه شیاطین سرخ می‌تواند بسیار منطقی باشد.»

این وب سایت همچنین با بیان اینکه طارمی در سن ۳۰ سالگی راهی طولانی برای رسیدن به اوج داشته است و در سال ۲۰۱۹ با قراردادی با ریو آوه در پرتغال به اروپا رفت، گزارش خود را به این شکل ادامه داد: «تنها یک سال طول کشید تا پورتو بتواند طارمی را جذب کند و آنها مطمئناً با بازیکن شماره ۹ که ۶۲ گل به ثمر رساند و ۴۳ پاس گل در ۱۱۵ بازی برای پورتو داده است، پاداش‌های خوبی را درو کرده‌اند. با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو در حال خروج است و یونایتد در خط حمله گزینه‌های کمی دارد، طارمی بازیکنی است که احتمالاً تأثیر فوری بر تیم اریک تن هاگ خواهد گذاشت. شیاطین سرخ فاقد بازیکنی با مشخصات او هستند.»

این رسانه انگلیسی همچنین تاکید کرد که باشگاه پورتو برای فروش طارمی حداقل مبلغ ۲۰ میلیون یورو طلب می‌کند اما باتوجه به سن و سال این بازیکن ممکن است فرصت انتقال او به یک تیم بزرگ را از دست ندهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مثل طارمی زیاده تو ایران IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ایران پر از استعداد فوتبالی است اما متاسفانه کشف نمی شوند، استعدادیابی در ایران فاجعه است، پارتی بازی بیداد میکند مگر اینکه خودت را با چنگ و دندان بکشی بالا مثل طارمی
  • پوارو IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حسین حسینی هم به کارگاه مجسمه سازی برادران خجل و شرکا بجز روزبه دعوت شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی