نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بهترین تیم جام‌جهانی ۲۰۲۲ معرفی شد/ این تیم بهترین است برای این که ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که تیم ملی فرانسه توانایی دفاع از عنوان قهرمانی در جام جهانی را دارد.

تیم ملی فرانسه امشب اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برابر استرالیا برگزار خواهد کرد. این تیم موفق شد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و البته یکی از مدعیان اصلی قدم به این مسابقات خواهد گذاشت. 

بسیاری از بازیکنان کلیدی دیدیه دشان در این مسابقات در اختیار او قرار ندارند. ستاره‌هایی چون کریم بنزما، پل پوگبا، انگولو کانته، پرسنل کیمپمبه و کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند. با این حال، غیبت این بازیکنان باعث نشده که ونگر امیدش را به تیم ملی کشورش از دست بدهد و همچنان بسیاری آنها را شانس اصلی قهرمانی می‌دانند. 

او که حالا به عنوان یکی از مدیران فیفا در جام جهانی حضور دارد در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد مدعی قهرمانی گفت: «گزینه اول من در این زمینه فرانسه است. دلیل این انتخابم این نیست که خودم فرانسوی هستم، بلکه چون این تیم بهترین خط حمله را در بین تمامی تیم‌های حاضر در اختیار دارد.»

ونگر با اشاره به لزوم بهبود شرایط دفاعی این تیم اظهار داشت: «اگر دیدیه دشان ثبات لازم در خط دفاعی را ایجاد کند، مدافع عنوان قهرمانی شانس زیادی برای تکرار این دستاورد بزرگ خواهد داشت. آنها باید برای کسب نتیجه در این مسابقات کاملا متمرکز باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی