نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اعتراض ایرانی‌ها به کی‌روش در بیرون ورزشگاه/ این همان تیمی بود که از همه مخفی می‌کردی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم ملی کشورمان که در ورزشگاه خلیفه شاهد شکست سنگین ایران بودند، به شدت از عملکرد سرمربی تیم ملی گله‌مند بودند.

تیم ملی کشورمان روز گذشته از هیچ بابت نتوانست هواداران خود را راضی کند چون تلخ ترین و سنگین ترین شکست ایران در تاریخ رقابت‌های جام جهانی را متحمل شد و باید قبول کنیم هیچ عامل بیرونی در این ناکامی سهمی نداشت.

داوری اصلاً مشکلی نداشت. واقعیت این است ما خیلی بد بودیم و خیلی تلخ باختیم. این دقیقا همان مسئله‌ای بود که طرفداران تیم ملی پس از پایان مسابقه بیرون از ورزشگاه خلیفه شهر دوحه روی آن دست گذاشته بودند و از این بابت بسیار ابراز ناراحتی می‌کردند.

آنها با اشاره به برگزاری بازی با تونس پشت درب‌های بسته می‌گفتند: خیلی دلمان می‌خواست قبل از شروع جام جهانی به ورزشگاه می‌رفتیم و مسابقه تیم ملی را تماشا می‌کردیم اما آقای کی‌روش مرتب تاکید می‌کرد همه چیز باید از نگاه مردم پنهان بماند. خوب حالا پنهان ماند ولی واقعاً این تیمی بود که از همه مخفی می‌کردی؟ اگر قرار است با مخفی کاری به زمین برویم و شش گل از انگلیس بخوریم پنهان کردن یا نکردن تیم ملی اصلا دیگر چه ارزشی دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    عامل اصلی شکست تیم ملی فضای مجازی و تاثیر پذیری بیش از حد بازیکنان از این فضا و التهابات رسانه ای ایجاد شده توسط شبکه های خارج نشین از جمله ایران اینترنشنال و بی بی سی و منوتو و ربات های سعودی و فریب خوردگان مجازی بود.وقتی در اینستاگرام به اعضای تیم ملی فشار وارد میشه و انواع توهین های سازماندهی شده از ضد انقلاب توسط برخی از مردم همراهی میشه در نتیجه تمرکزی واسه بازیکن نمیمونه.و الان آبروی فوتبال ما رفت.بازیکنان ما هم به جای فضای مجازی و حاشیه سازی هایی مثل نخواندن سرود ملی و اهانت به پرچم بهتره به دنبال بالا بردن پرچم باشن.الان انگلیس هم در شرایط بد اقتصادی و تورم قرار داده حتی خود آمریکا به دلیل قتل جرج فلوید و نژادپرستی و فقر و خیلی مشکلات دیگه اوضاع خوبی ندارن اما دیدیم به سرود ملی و کشورشون اهانت نکردن.سرو ملی یعنی تاریخ و تمدن و شهدا.وقتی اتحاد نباشه نتیجه میشه همین.انگلیس و آمریکا خودشون عامل اصلی گرانی ها و مشکلات ما هستن ما اگه تحریم نبودیم این گرونی ها هم نبود.ای کاش به تحریم ها اعتراض میکردن.
  • گومنام CA ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    گلر تیم و خط دفاعی افتضاح هستند . اگر تغییر چشم گیری در سطح بازی تیم ملی و ترکیب تیم انجام نشود و روحیه تیم پایین باشد حتما شکست سنگین از ولز و امریکا میخوریم . اگر به ولز ببازیم اونوقت با روحیه داغون تازه با نتیجه بدتر به امریکا میبازیم .مطمینم اگر در شرایط تیم ملی تغییری ایجاد نشود ما ابروی تاریخی خودمان در مسابقات جام جهانی را از دست داده و به عنوان ضیفترین تیم در جام جهانی شناخته میشویم . البته ۵۰٪ تقصیر هم متعلق به کی روش هست . عربستان یکی از بهترین تیم های جام جهانی یعنی آرژانتین را برد . عربستانی که در اوج فوتبالش هم نیست
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    درهمه پست ها افتضاح بودیم.کاش کمترگل میخوردیم.تااسباب خنده عربهانشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی