کی‌روش از ستاره پرسپولیس رضایت داشت/ نقطه اوج وینگر سرخ‌ها؛ یک پاس عالی برای سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی بود که باز هم در ادامه رقابت‌های جام جهانی در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت.

 مهدی ترابی که در این فصل عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشته، یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش به حساب می‌آید و با وجود نمایش‌های ضعیف در لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شد. ترابی در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل نیکاراگوئه نه تنها از ابتدا به میدان رفت، بلکه زننده تک گل برتری شاگردان کی‌روش بود و نمایش خوبی داشت.

عملکرد خوب در تیم ملی رضایت کی‌روش را از ترابی در پی داشت و حضور ستاره پرسپولیس در جام جهانی قطعی شد. ترابی یکی از بازیکنانی است که دومین جام جهانی خود را تجربه می کند. ستاره پرسپولیس در چند فصل گذشته در روسیه فرصت بازی کردن به دست نیاورد ولی در قطر و در همان اولین بازی کی‌روش به او میدان داد تا نشان دهد حساب زیادی روی این بازیکن و خلاقیتش باز کرده است.

ترابی در بازی اول مقابل انگلیس به عنوان یار جانشین به میدان رفت و بد هم نبود. وینگر قرمزها در این دیدار چند بار با قلی زاده و آزمون حرکات ترکیبی انجام داد ولی اوج کار ترابی روی پاس تماشایی او به سردار بود که مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه محکم آزمون با عکسی العمل دیدنی جوردن پیکفورد همراه شد و توپ بعد از برخورد با تیر دروازه راهی اوت شد.

تیم ملی در مجموع نمایش ضعیفی مقابل انگلیس داشت و قطعا کی‌روش برای دیدار جمعه مقابل ولز تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد خواهد کرد. با این حال کی‌روش از عملکرد ترابی با توجه به مدت زمان کوتاهی که در زمین بود، رضایت داشت. اینکه کارلوس در دیدار مقابل ولز از ترابی به عنوان بازیکن اصلی استفاده کند، کمی بعید است ولی احتمال اینکه مهدی به عنوان بازیکن جانشین دوباره در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، بالاست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد ۶۶ IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کی روش عوضی با اون ترکیب اول تیم مردم ایران رو مسخره کرد مربی ای که با لابی و واسه پول هنگفت میاد همینه جوری آخر بازی می‌خندید که انگار ایران ۶تا زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی