نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۵ اشتباه کمرشکن کی‌روش/ کارلوس بین دو نیمه دست‌ها را بالا برد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با مروری بر تحلیل‌های صورت گرفته از ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس به وضوح می‌توان دریافت بسیاری به ترکیب اولیه تیم ملی انتقاد داشتند.

نگاهی به ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل انگلیس مشخص می کند برخی از بازیکنان در پست‌های مختلف در شرایطی از ابتدا مقابل انگلیس به میدان رفتند که پیش از این دیدار و در ترکیب‌های احتمالی از سوی کارشناسان کمتر کسی به حضور آنها در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس اشاره کرده بودند.

۱- حضور میلاد محمدی در پست دفاع چپ تیم ملی در شرایطی اتفاق افتاد که احسان حاج صفی در دیدار مقابل سنگال با حضور در این پست بار دیگر ثابت کرد یکی از بازیکنان قابل اعتماد در پست دفاع چپ به شمار می‌رود. علاوه بر این بازیکن حضور ابوالفضل جلالی در دیدار مقابل اروگوئه و نیکاراگوئه نیز مشخص کرده بود این بازیکن هم شرایط حضور در پست دفاع چپ را دارد اما کارلوس کی‌روش تشخیص داد میلاد محمدی باید در ترکیب قرار بگیرد که بارها شاهد دور خوردن این بازیکن از سوی بال راست تیم انگلیس بودیم

۲- حضور چشمی در خط دفاعی اشتباهی بود که سرمربی پرتغالی استقلال در دو دیدار اول فصل جاری لیگ برتر مرتکب آن شد و از مجموع ۶ گل خورده در ۱۱ بازی این تیم، نصف آنها (۳گل) را در همان مسابقاتی دریافت کرد که چشمی در پست دفاع میانی استقلال بازی کرده بود. کاملا مشخص بود کی‌روش بدون مطالعه مسابقات لیگ برتر اقدام به این کار کرده است. در حالی که روزبه چشمی‌هافبک دفاعی تخصصی است و در دفاع آخر بازی نمی کند.

۵ اشتباه کمرشکن کارلوس/ کی‌روش بین دو نیمه دست‌ها را بالا برد!

۳- حضور علی کریمی در ترکیب اصلی از همان لحظات اول اعلام اسامی بازیکنان (یک ساعت پیش از شروع بازی) با انتقادات زیادی روبرو شد. فوتبالیست اصفهانی باشگاه کایسری اسپور ترکیه که در طول ماه‌های اخیر خیلی کم و به ندرت در ترکیب تیم باشگاهی اش به میدان رفته بود (بدون حضور در اردوهای اخیر تیم ملی) در آخرین روزهای اعلام لیست نهایی به تیم کشورمان ملحق و در اولین بازی فیکس شد که بازی ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت.

۴- حضور احسان حاج صفی در پست‌هافبک چهارمین اشتباه کمرشکن کی‌روش در دیدار مقابل انگلیس بود. در حالی که این بازیکن با توانایی‌های دفاعی و تخریبی در پست دفاع چپ می توانست به جای حضور در خط‌هافبک، عقب زمین را مستحکم تر کرده و ساختار دفاعی تیم ملی را تقویت کند.

۵ اشتباه کمرشکن کارلوس/ کی‌روش بین دو نیمه دست‌ها را بالا برد!

۵- حضور مجید حسینی ناآماده در ترکیب تیم ملی نیز یکی دیگر از اشتباهات کارلوس کی‌روش بود که در همان دقایق ابتدایی و با توپی که از بین پاهایش رد شد مشخص کرد هیچ آمادگی برای بازی نداشته است. حسینی که عامل مصدومیت بیرانوند شد اینقدر از نظر ذهنی برای این بازی ناآماده بود که بدون تشخیص فاصله خودش با بیرانوند (در اتفاقی کم سابقه) به شدت به علیرضا برخورد کرد و منجر به تعویض دروازه بان اصلی تیم ملی شد.

نکته جالب توجه در ارتباط با این اشتباهات سرمربی تیم ملی این بود که او در بین دو نیمه خودش به وضوح متوجه این اشتباهات شد و دست‌ها را بالا برد. به شکلی که در پایان ۴۵ دقیقه اول با انجام سه تعویض و بیرون بردن روزبه چشمی و علی کریمی محمدحسین کنعانی زادگان و سعید عزت الهی را به میدان فرستاد. همچنین علیرضا جهانبخش که یک کارت زرد دریافت کرده بود نیز تعویض شد تا قلی‌زاده به جایش به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • آدرین DE ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیمی که هواداراش از قبل شروع بازی شروع کردن شعارهای سیاسی، بعد سرود ملی را هو کردن، بازیکناش تلاش میکنن لب‌شون قرص و محکم بهم بچسبه که خدایی نکرده موقع پخش سرود کسی انگ سرود خواندن بهشون نزنه، بعد رب ساعت از بازی نگذشته جنگ پشت دروازه ایران زیر گوش دروازه‌بان و مدافعین سر پرچم با شعارهای تند اجتماعی سیاسی شروع میشه، گل اول انگلیس به ثمر می‌رسه یه عده انتقام معضلات اجتماعی را میخوان از فوتبال بگیرن و خوشحالی میکنن و هورا میکشن برای انگلیسی‌ها!!!! بازیکن تعویضی میاد بی‌شرف بی‌شرف گفتن‌ها و مشت‌های گره کرده هوادارای انگلیس و نیمکت‌نشین‌های اونها رو هم متعجب و حیران‌زده کرده. صدای شعار بی‌شرف اونقدر بلند میشه که صدا و سیما صدای ورزشگاه رو می‌بنده...!! یک بازیکن دیگه میاد این‌بار برعکس شعار با غیرت با غیرت!!!. مهاجم گل می‌زنه یه عده خوشحالی میکنن دوباره یه عده نام مهاجم را با بی‌غیرتی صدا میزنن!!! بیرون ورزشگاه ترانه‌های اعتراضی"" برای برای ""با بلندگو پخش میشه و عده‌ای برای گل‌های انگلیس شادی میکنن و حتما به گوش بازیکن تا نیمه دوم رسید.حالا شما بگید مستحق دریافت شش گل بودیم یا شونزده‌تا؟
  • یه هموطن ES ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    شما کیروش پرست ها نبودین که میگفتین با اومدن کیروش آبروی تیم ملی حفظ میشه و بت یک سرمربی کلاس جهانب میتونیم صعود کنیم ؟ حالا تحلیل اشتباهات سرمربی و انجام میدین ؟!!! این آدم طی ۸ سال حضورش چه دستاوردی داشت که دوباره رفتین سراغش ؟ آیا با اسکوچیچ که ما را بدون مشکل برد جام جهانی هم شکست مفتضح تر از این میخوردیم ؟!!!! خوب منم اگر سرمربی بودم کل دفاع مملکت و میذاشتم تو زمین همین میشد دیگه به کارلوس خان چه نیازی بود ؟!!!! یکبار یاد بگیریم که اشتباهمون و بپذیریم و از مردم عذرخواهی کنیم به خدا هیچی ازتون کم نمیشه
  • Sina IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اینم از کیروش که زنگشو به سینه میزدین
  • ع م IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    از نظر من شرایط سیاسی این روزها باعث چنین نتیجه ای شد. انرژی منفی بسیار زیادی پشت این تیم بود و اکثر بازیکن ها اونقدرها حرفه ای نیستن که بتونن چنین شرایطی رو هضم کنن.
  • شریف زاده IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    به نظر من انتخاب علی کریمی ، روزبه چشمی در لیست نهایی اشباه و اشتباه تر بازی دادن آنها در مقابل تیم انگلستان . اگر به جای این دو محمد محبی ویک بازیکن جوان دیگر می برد از قدرت دوندگی آنها بهتر می توانست بهره ببرد. چینش اولیه تیم هم اشباه بود. اگر در خط دف6اع زوج شجاع و کنعانی را بهره می برد. تیم اینقدر پنیر سوئیسی نمی شد.
  • farid US ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    kamelan dorost gofdid, sisteme Iran kolan eshtebah boud, Keyrosh ham haman eshtebahate Yaeya Goel Mohamadi ra tekrar mikonad
  • مسعود IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فوتبال با سیاست جداست خنده داره،مصاحبه میکنه وزیرو رییس جمهور و میگه امریکارو حتما میبریم، انگلیسیو فلان میکنیم یعنی حداقل داخل ایران اینجوری نیست، اولین اشتباه رو رییسی کرد وقتی رفت برای خداحافظی تو این شرایط موجود دامن زد به این قضیه،باید اجازه میداد مردم خودشون برن برای خداحافظی با تیم ملی حتی اگه به ضرر ایشون بود، ایشون خودخواهی تمام کرد، اشتباه بعدی ورود همین بازیکنا به صف مخالف و موافق نظام بود، کیروش نباید اجاره اینکارو میداد، اشتباه بعدی که فوتبالی بود ولی بازهم برمیگرده به سیاست وجود تاج بود، بازیکنا مشخصا تو این شرایط و جو نمیتونن بازی کنن، سرمربی هم که با اون ارنج اشتباهش دامن زد به همه چی،من خودم معترض هستم و قبل بازی از باخت تیم ملی حمایت کردم ولی بعد بازی پشیمون شدم، گفتم چه لحظه بدی هست که تو دلت پر از ناراحتی ولی تظاهر به شادی میکنی، تصمیم گرفتم فارغ از اعتراضم به شرایط موجود برای تیم ملی دعا کنم، چون ابروی ایران ابروی منه چه این نظام باشه چه هر نظام دیگه ای، از مردم میخام پشت تیم ملی ایران وایسن و حمایت کنن، از مسئولین هم فقط میخام از همه مردم عذر خواهی کنن
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    .اقای‌محترم‌زوج‌خلیل‌زادا‌وکنعانی‌هم‌درمسابقات‌مقدماتی‌نا‌امید‌کننده‌بودند
  • اریهان DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    قیافه تاج و کیروش بعد از ۳ شکست دیدنیه. چوب نامردی و رانت بازی رو می خورند.
  • کیون IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اولآ من تمی دونم ترکیبی که در مقابل اروگوئه گذاشته شد وبا یک بازی بی نقص تیم ملی اون بازی تدارکاتی را ببرد چطور در بازی با انگلیس دچار تغیرات فاحش شد دوم آوردن بازیکنای تارخ مصرف گذشته ای مثل روزبه چشمی و مجید حسینی وعلی کریمی با چه استدلالی بود اصلآ با عقل چور در نمیاد از همه بدتر استفاده از دروازه بان کم تجربه که موقع تعویض رنگ به رخسار نداشت به جرآت بگم عابدزاده از او بهتر بود وچقدر روی توپهای زمینی این دروازه بان ضعف مفرط دارد اما شاید کی‌روش از قصد دنبال باخت بود وگرنه این ترکیب محلی از اعراب نداشت اما اگه میخواد تیم ملی در بازیهای بعدی نتیجه بگیره بایداز بیرا آماده بود بیاد اگه نه از عابدزاده استفاده کند دوم در خط دفاعی از کنعانی وشجاع وحاج صفی و محرمی ودر هافبک از عزت الهی و نصرالهی ودوس وامیری و جهانبخش ودر نوک از طارمی استفاده کند واز دقیقه ۶۰ قلی زاده و آزمون و ترابی را به تیم اضافه کند اگه دیدید تیم نتیجه نگرفت اما اگه بخواد باز با چشمی لاک پشت و کریمی سنگین و مجید حسینی عجول وسید حسینی بی اعتمادبنفس بیاد تو بازی دوباره با نتیجه بد خواهد باخت وباعث آبروریزی می شود وتیم اپ
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    البته ناگفته نماند که فوتبال ما 50 سال از انگلیس عقبه. درود بر کی روش و بازیکنان.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    البته ناگفته نماند که فوتبال ما 50 سال از انگلیس عقبه. درود بر کی روش و بازیکنان.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    البته ناگفته نماند که فوتبال ما 50 سال از انگلیس عقبه. درود بر کی روش و بازیکنان.
  • بانکوکتان CA ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    آقا جان هم کم تجربگی بازیکنان تیم ملی برای مسابقاتی در این سطح و هم مسایل سیاسی شدیدا تیم ایران را ضعیف کرده . اما ایران مقابل اروگوئه برد و اگر حتا ما مثل بازی های دوستانه نیز جنگیده بودیم ۶ گل نمی خوردیم . تیم انگلیس تیم قدرتمندی نیست . انگلیس در دور مقدماتی بهترین تیمی را که برده بود مجارستان بود . یک تیم درجه دو اروپایی است این مجارستان .ایران بسیار بد بازی کرد . گلر تیم ملی و دفاع بسیار ضعیف هستند و اگر همین طور با امریکا بازی کنیم که با انگلیس کردیم ، ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر یا با نتایج بدتر باخته و عنوان ضعیف ترین تیم تاریخ جام را می گیریم . به شما قول میدهم شرایط روحی ایران و گلر تیم و ترکیب دفاعی عوض نشود و بهتر نشود ما شکست سنگینی از ولز و امریکا خواهیم خورد با نتایج عجیب
  • سعید IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    عربستان آرژانتین رو زد🤔 باخت از ارزشهای اونا کم میکرد ولی از ارزشهای ما کم نمیکرد
  • بهمن IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اشتباهات ارنج چیدن کی روش و جو مسموم ورزشگاه دلایل اصلی شکست سنگین تیم ملی بوده..امیدوارم حداقل در بازی های آینده شاهد اشتباهات تاکتیکی کی روش نباشیم.
  • فوتبالی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بازگرداندن دوباره کی‌روش اشتباهی محض و بازگشت به عقب بود.اسکوچیچ نتایج بهتر و بازی بهتر ارائه می کرد. حالا اگر اسکوچیچ این نتایج را می گرفت می گفتن او در سطح جهانی نیست.فکر کنم آه او دامن ما را گرفت .قابل توجه آقای تاج با این همه ادعا.
  • محمدی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تبریک به آقای تاج....مبارکت باشه برادر....
  • تاج آسیا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیروش پرستان و قلم فروشان که از دلال موزامبیکی تا پای آبرو و حیثیت دفاع میکردن و میکنن جوابگو باشند ، خدا وکیلی اگر همین نتیجه رو اسکوچیچ بدبخت یا سرمربی داخلی می‌گرفت همون شبونه حیا کن رها کن سر نمی‌دادید ؟ شبانه اخراج نمی‌شد ؟ کیروش ۸ سال با حمایت همه‌جانبه سرمربی ما بود ، چه گلی به سر فوتبال ما زد؟ ایران به کنار ، در کدوم تیم موفق بود و اخراج نشد و گند نزد ؟ اندکی وجدان و شرافت و وطن پرستی داشته باشید
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حهانبخش هم فرجعه بود
  • شورش IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    آه جیگر سوزاسکوچیچ یادتون نره بی معرفتی رو در حق این مربی تموم کردین روزهایی که هیچکس جرات پذیرفتن تیم ملی رو نداشت این بنده خدا رو سیبل کردین که احتمالا کار صعود تیم رو غیر ممکن می دونستید حالا که با کمترین هزینه تیم صعود کرد یادتون افتاد این بابا رزومه نداره کارنامه آنچنانی ندارد کی‌روش از پرتقال بعداز نتیجه نگرفتن با کلمبیا ومصر شروع کرد انگلوک تیم وبازیکنان تا جاییکه دوماه مونده به مسابقات کارخودتونو کردین توی مجله ورلد ساکر انگلیس رو بویینگ خطاب میکنه انگلیسی که در جام‌های جهانی هیچگاه موفق نبوده خدا وکیلی باعث شدین انگلیس خودشو در حد قهرمان جام ببینه آقای کی‌روش شما توی جام 2014با حذف علی کریمی بهترین پلی میکر تیم رو کنار کذاشتی تا جلو آرژانتین یه اتوبوس آدم قطار کنی شاید اگه علی کریمی توی اون جام بود اون روز شادی که مردم عربستان شاهدش بودند ما 8سال پیش شاهدش بودیم در جام بعدی هم روی لجبازی با برانکو.در آخرین لحظات سیدجلال حسینی که اخرایذفوتباشذبود رو کنار گذاشتی خاک بر سر ملتی که دیگران و غریبه ها براش تصمیم‌گیری کنند واقعا لیاقت مردم ایران اینه؟؟؟؟
  • Saeid IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    واقعا اگه ما مملکتمون و دوست داریم‌ نه خودمونو و فرزندانمان و خانوادمون و همه باید کمک کنیم با غر زدن و نق زدن و فحش دادن و نخوندن سرود ملی کاری درست نمیشه سوریه هم یک زمانی همین فکر رو می‌کردن ولی چی شد با خاک یکسان شدن فرقی نمیکنه من نوعی یا خواص یا بازیگر فوتبالیست سیاستمدار مهندس پزشک ما هیچکدوممون به وظایفمان عمل نکردیم همه فکر خودشونن هر کسی سنگ خودشو به سینه میزنه ساز خودشو میزنه آیا ما کاری کردیم برای دیگران قدمی برداشتیم بیا بگو فرقی نمیکنه وقتی تو فوتبالیست توی میدون به وظیفه ات که مدیریت کردن مسابقه است نمیتونی عمل کنی چه فرقی با اون سیاستمداری داره که به وظیفه اش عمل نکرده یا دیگران فرقی نمیکنه
  • رستم US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    علی کریمی که میدونیم واسه چی وارد زمین شد اما چشمی و مجید حسینی و پورعلیگنجی و میلاد محمدی صرفا بخاطر اینکه کیروش خودپسند فقط به این فکر بود که از بازیکنان خودش در جام جهانی قبلی استفاده کنه!
  • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سلام همینکه با اولین شکست آنهم جلوی انگلستان اینطور بهم ریخته شدیم و جلوی ظاهر خودمون نگرفتیم که در بازی بعد جبران کنند نشان از ظرفیت پایین ما داره چه خوب بود گذشته از واقعیت الان جای پست گذاشتن نیست بیاییم واسه روحیه بچه های خودمون دست به دعا شویم بگوئیم بچه ها دوستون داریم از این دارید با همه کم ظرفیتی ما مقاومت ومی جنگید صفا ی قدم شما حقیر بعنوان یک معلم دست و پای تک تک بچه‌ها تیم ایران می بوسم و افتخار میکنم چنین فرزندانی داریم در این شرایط که از همه طرف تحمل میکنند خدا قوت مردان پارس ایران زمین در تاریخ بزرگی این دوره از جام جهانی حتما با تمام کمبود وکم لطفی به شما عظمت کار شما ثبت درج شده و حیرت وشوق آیندگان خواهد شد آری شما قابل ستایش و تقدیر واحترام برای یک معلم بازنشسته می باشید فرزندان دلیر شجاع وعزیز با غیرت بر خود ببالید که در قلبهای حاضرین و خاطر تاریخ ماندگار وجاوید خواهید جاویدان ایرانی وجاوید سرزمین پارسیان
  • محمدحسن IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فقط اسکچیچ
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    خدایش حق اسکوچیچ بودبره جام جهانی نه کیروش
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حال هوای بازیکنا مشخصه که هوش وحواس یه بازی اونم مقابل انگلیس را نداشتند اگر این تیم تمرکز داشت متمئن باشید انگلیس را دچار مشکل میکرد مربی بد موقعه ای عوض شد با بازی تدارکاتی برای رفع کوتی پا به جام جهانی گذاشتن واینهمه حاشیه تیم را اذیت کرد ده دقیقه بازی ایرانی کردند ۲ گل به انگلیس زدند پس توانایی بازی مقابل انگلیس بود اما... حیف
  • پدرام CA ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    هنوز هم دیر نشده. یک زنگ به اسکوچیچ بزنه ازش عذر بخواد و بگه کمکم کن! اون انقدر مرده که حتی روی این ادمک رو هم زمین نمیاندازه و راهنماییش میکنه و حتی صداش رو درنمیاره! قضیه وین و دستیارهاش نمونه اش.....
  • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بنظرمن بازی کن ها تمرکز نداشتند ودرضمن ۵۰درصد بازی داشتن دروازبان مطمئن هستش وبعد کی‌روش انسان بزرگی است اما بااحترام فاحش ما درجام ملت های چندسال پیش زمان همین کی روش جلو ژاپن همینجوری عینا به همین شکل باختیم برادران ولی حیف تیم ملی مال کل ایرانه نه چندتا فوتبالیست اگرهم نخوانندن مهم نیس اونها فقط یازده نفراز ما بودیم
  • majed IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کی‌روش اگر مربی خوبی بود الان مصر در قطر بود
  • ایرانی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بازیکنی که به سرود کشورش بی احترامی کنه لیاقت پوشیدن تیم ملی نداره نمی تونه باغیرت بازی کنه ای کاش به جای این پیرمردهای بی تعصف چن تا جوان با انگیزه و طن پرست به تیم ملی دعوت می کرد
  • عماد US ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این ترکیب از طرف مربی با سابقه ای مثل کیروش خیلی خیلی مشکوک میزد. به نظر من در این مورد باید بررسی‌های دقیق و کافی صورت بگیره تا اگر کوتاهی و عمدی در کار بوده برای مردم آشکار بشه. اختلاف ما با انگلیس نهایت سه گل است، نه بیشتر.
  • علی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بدترین وضعیت تیم از رئیس فدراسیون گرفته تا مربی تا آماده سازی تیم پیرمردها!
  • حافظ IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دراین نتیجه فشار های روی سکو وحتی قبل از بازی از طرف نهادهای دولتی کم نبود و تیم هم بد ارنج شده در مقابل مهاجمان آماده انگلیس حرفی برای گفتن نداشتند واعتبار ایران و حتی آسیا زیر سوال رفت ولی با اتحاد و دلجویی از مردم می شود کار نشد را به سرانجام رساندبه امید ایرانی آزاد و متحد وبه دور از کینه ودشمنی وتندروی پاینده ایران و ایرانی
  • سجاد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باسلام بازیکنان مثل (امیری_ کنعانی_ شجاع زاده_ گلی زاده_قدوس _عزتالهی_کریم) کجابودن اینا نیمه اول فکنم کیروش یادش رفته بوده شاید فکرده مربی اینگلیس هستش که بازیکنان خوب و میزاره بیرون اگه بازیکنان خوب جلوی تیمی مثل اینگلیس بودن 2بر1بازنده بودییم
  • فرامرز IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تا حالا کدام بازی زیبا وتماشاگرپسند وقتی که کیروش سرمربی بوده از تیم ملی دیده شه؟
  • ن IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سید حسین حسینی فوق العاده ضعیف بود صمن انکه شاید مجید حسینی عمدا بیراوند را مصدوم کرد که تیم ملی این شکست را متقبل شودبالاخره خدا کند مسعولان این موارد رابررسی کند
  • م IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ایکاش بجای اینهمه پولی که دولت باینا میده به نخبه های کشور میداد که باختراعاتشون نام اسلام و ایران رو بالا ببرن ،نه اینکه الان مزحکه تمام رسانه های دنیا بشه.....
  • اعتدال IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    توهین به تیم ملی با نیات سیاسی رنج آوره، اما قربانی کردن منافع ملی و تیم ملی پای سلیقه ها و علائق رنگی حماقت و خیانت ناشی از حماقته.
  • یاس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    لعنت به وطن فروشایی که در قطر فوتبال سیاسی کردن و عقده های نداشتنشون رو سر تیم ملی خالی کردن
  • ایران IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مربی تاریخ مصرف گذشته بهتر ازاین نمیشه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ما بردیم اشتباه نکنید
  • محسن IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سلام دوستان .بازیکن ها فوق العاده هستند و رحمت بر غیرتشون .مشکل تیم ۱_یک سری ضد انقلاب و موجب تضعیف تیم بیروم از زمین ۲_ یک سری بی غیرت وطن فروش و تجزیه طلب رو اعصاب بازیکن ها ۳_ یک سری مثل علی کریمی جاه طلب اگه تو از نظام ناراضی هستی خیلی غلط کردی برای ریس فدراسیونی جمهوری اسلامی شرکت کردی ۵_علی دایی که همه میگن اسطوره اسطوره و...هرچی هست فقط برا خودش بوده و خودشو بزرگ کرده و سودجو برده ولی میشه بگی چه خیری رسونده از بکام و از الدعایه عربستان یاد بگیر
  • محسن IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سلام دوستان .بازیکن ها فوق العاده هستند و رحمت بر غیرتشون .مشکل تیم ۱_یک سری ضد انقلاب و موجب تضعیف تیم بیروم از زمین ۲_ یک سری بی غیرت وطن فروش و تجزیه طلب رو اعصاب بازیکن ها ۳_ یک سری مثل علی کریمی جاه طلب اگه تو از نظام ناراضی هستی خیلی غلط کردی برای ریس فدراسیونی جمهوری اسلامی شرکت کردی ۵_علی دایی که همه میگن اسطوره اسطوره و...هرچی هست فقط برا خودش بوده و خودشو بزرگ کرده و سودجو برده ولی میشه بگی چه خیری رسونده از بکام و از الدعایه عربستان یاد بگیر
  • 1 IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این تیم ملی نبود حکومتی است
  • اسب IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اه اسکوچیچ
  • مزیدی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یه مشت بیشرف خائن باعث این نتیجه شدن و فعلا شان هرچند شادیشون کوتاهه
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    علت اصلی شکست تیم ملی و بازی بسیار صعیف این تیم جناب کی روش هستند باید کسانی که برای منفعت طلبی خود و جیبشان کی‌روش را به‌ایران آوردند محاکمه شوند..
  • یه نفر US ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فرق ما با آرژانتین که از بهتریناست اینه که اونا اتفاق افتاده رو فراموش می کنن ولی من شک دارم صحبت از این بازی تا سالها از دهن مردمی بیفته . بسه دیگه کیروش یه فاجعه تاکتیکی بار آورد که اگر بازی های بعدی بتونه جبرانش کنه این باخت به صد تا برد مراکش و مساوی با نیجریه ش می ارزه ترکیب بازی با ولز رو باید اینجور بچینه :بیرانوند(اگر نرسید عابدزاده چون کاری ندارم حسینی مقصر گلی بود یا نه کلا به لحاظ ذهنی فرسنگ ها از عابدزاده عقب تره) پورعلی گنجی کنعانی زادگان خلیل زاده حاج صفی عزت الهی نورالهی جهانبخش قلی زاده طارمی و آزمون با سیستم چهار-دو-سه-یک
  • یه نفر US ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فرق ما با آرژانتین که از بهتریناست اینه که اونا اتفاق افتاده رو فراموش می کنن ولی من شک دارم صحبت از این بازی تا سالها از دهن مردمی بیفته . بسه دیگه کیروش یه فاجعه تاکتیکی بار آورد که اگر بازی های بعدی بتونه جبرانش کنه این باخت به صد تا برد مراکش و مساوی با نیجریه ش می ارزه ترکیب بازی با ولز رو باید اینجور بچینه :بیرانوند(اگر نرسید عابدزاده چون کاری ندارم حسینی مقصر گلی بود یا نه کلا به لحاظ ذهنی فرسنگ ها از عابدزاده عقب تره) پورعلی گنجی کنعانی زادگان خلیل زاده حاج صفی عزت الهی نورالهی جهانبخش قلی زاده طارمی و آزمون با سیستم چهار-دو-سه-یک
  • امیر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بابا انگلیس بودها گرانترین تیم جهان انتظار داشتید ببریم؟.
  • ابراهیم منصوری IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مبارک وطن فروشخا
  • ابراهیم منصوری IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مبارک وطن فروشخا
  • استقلال بزرگ IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کارهای اشتباه نتیجه ای اشتباه رو میده...تیم رو اذیت نکنین..سرکوب نکنیم..بیاید با هم باشیم تیم ملی نتیجه میگیره
  • استقلال بزرگ IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کارهای اشتباه نتیجه ای اشتباه رو میده...تیم رو اذیت نکنین..سرکوب نکنیم..بیاید با هم باشیم تیم ملی نتیجه میگیره
  • مهرداد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باسلام دراینکه بازیکنان تیم ملی بخاطریک سری مسایل ازلحاظ روحی افت کرده بودن هیچ شکی نیست ولی عملا کیروش با اون ترکیبی که چیده بود۹۰درصد به تیم ضربه زد اینها کارخداست که عده ای فندوق مغز بعداز۸سال تجربه باکیروش بدون هیچ دستاوردی دوباره رفتن سراغ این مربی مگه اقای اسکوچیچ چه مشکلی داشت که عوضش کردین درحالی که یکی از دوره هایی که تیم ملی بدون استرس به جام جهانی رفت باسرمربیگری اسکوچیچ بود آیا اگربود بیشترازاین گل میخورد من که هیچی از مربیگری بلدنیستم هم اگه بودم شاید کمترازاین گل میخوردیم خیانت را تاج و دارو دسته اش کردن که دوباره رفتن سراغ این مربی
  • بهنام IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این مربی بدرد تیم ملی نمی خوره
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یا ایهل مسلمون اتحدو اتحدو
  • ابراهیم منصوریدرد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    درد این است که وطن فروشان از باخت تیم ملی خوشحال شدن
  • سید محمد فیض آذر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مشکل از کی روش نیست کی روش بارها ثابت کرده به ایران مثل وطن خودش نگاه کرده و زمانی که ایران نبود هم به ابراز علاقه ادامه میداد و آخرین بار با توپیدن به همین خبرنگار انگلیسی از حیثیت جامعه ایران دفاع کرد. مشکل از فشارهای سیاسی بود، از مصدومیت بیرانوند و پاشیدن دفاع بود، از فشار مجاهدین خلق حاضر در استادیوم بود
  • داود IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    چیز مهمی نیست ؛ اتفاقی نیافتاده انشالله چهار سال بعد در جام بعدی از حوزوات علمیه طلاب بازی کن انتخاب میکنیم که هم ولایتمدار و هم سرود خوان باشند و مطیع ....... به امریکا و المان و انگلیس و کل اروپائیها هرکدوم شش تا گُل بزنیم تا خنک بشیم
  • حمید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    درود . وقتی در کشور همه چیز و همه مسائل رنگ مذهبی و خشک مقدسان میگیرد و تخصص و مدیریت و تعهد و عشق به وطن را فدای مقام و منزلت تعداد کمی که همه گی با هم نسبت فامیلی دارند و فاقد شعور سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی میباشند و چهره های خشن و داغون ، چه انتظاری میرفت ؟
  • بهروز IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    هنوز به نتیجه گیری از این قصه خیلی مونده
  • شريف IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتي اقاي حسن عباسي به فوتباليستهاي كشورمون توهين ميكنه واصطلاح لمپين را نثار بازيكنان ميكنه همه اونها رو وارد بازيهاي سياسي خودشون ميكنن اگر ده تا مربي بالاتر از كيروش هم بياد باز هم كاري از پيش نمي برن وقتي وليعهد عربستان محمد بن سلمان براي تشويق و حمايت تيم شخصا به قطر ميره و به هر بازيكنش معادل ٥ ميليون ريال سعودي به بازيكنانش پاداش ميده اونوقت مسيولين اعضااي تيم ملي رو تهديد ميكنن نبايد انتظاري از اين ها داشته باشيد
  • جواد دیدبان IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سلام باید رئیس فدراسیون فوتبال مسئول شکست تیم را قبول کنه استعفاء بدهد
  • ابراهیم IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فقط شرایط سیاسی باعث این نتیجه شد وبی تدبیری عوامل پشتیبانی تیم در ورزشگاه همین بیاییم فوتبال رو سیاسی نکنیم
  • علیرضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باخت به انگلیس هیچ ربطی به کیروش نداشت دیدید که چهره های درهم و رنگ و رو پریده بازیکنان از اول قابل درک بود واز همه مهمتر مصدومیت بیراونوند آنان را عذاب میداد
  • مندرسک IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیم ملی هیچ حرفی برای گفتن نداشت نه نیمه اول نه نیمه دوم بدون شک اگر۶تانخورده بودیم داورپنالتی هم نمی‌گرفت درضمن انگلیسیها۱۵دقیقه اخرهیچ رغبتی به گلزنی نداشتندواصلا هم به آب آتش نمیزدن،اگرباهمین شیوه بازی کنیم ۲بازی بعدی همین تعداد گل درانتظارماست
  • خسته از اینهمه دروغ IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اینکه مسائل اجتماعی امروزه مملکت تاثیرگذار بود درست ، اینکه حال همه ما ایرانیان خوب نیست هم درست ولی شما کیروشی ها مقصر صددرصد هستید اگه ۱۱ تا تیر چراغ برق هم تو زمین اتوبوسی بکاری بازم ۶ تا گل نمیخوردیم ، بیچاره اسکو عجب خدایی داشت نه ؟
  • A.m IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    واقعا متاسفم برای کی روش انتظارمان از این مربی خیلی بیشتر بود بدون شک بازی دادن بازیکنان بی کیفیت و نوع سیستم بازی عامل اصلی شکست ما بود .
  • Hamid IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    رنار مربی عربستان نشون داد چقدر اشتباه و تصمیمات بدون فکر در فوتبال مملکت رخ داده ،باید اسکوکیچ حفظ میشد و حمایت و اگه قراره عوض میشد بعد از جام جهانی عوض میشد ،انتخاب بازیکن تماما مسئولیتش گردن سرمربی است ،کئیروش مسلما از اوضاع بازیکنان ما اگاه نبوده ،کریمی و حسینی مدافع مصدوم بودن ماهها بازی نکردن یه دفعه فیکس شدن ،روزبه چشمی هم بازیکنی در حد فیکس تیم ملی نیست ،حاج صفی هم همینطور ،محبی و صادقی و اسماعیلی فر و نورافکن شایسته حضور در تیم بودن ولی سلیقه سرمربی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بماند 💁
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیمی که دفاعی بازی کنه وترسوباشه همینه، درنیمه اول انگلیس تا نیمه زمین مابدون پرس میومد تیمی که میخاددفاعی بازی کنه به اصطلاح فوتبالیا توپ رومیده وزمین رومیگیره وازجلوپرس میکنه
  • منوچهر US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    آوردن کسی مثل کیروش که بنده ی پوله و بخاطر پول به هر کار پستی تن میده اشتباه محض بود.. از کجا معلوم که این پیر موزامبیکی از انگلیس پول نگرفته باشه که تیم ایران رو به این شکل سردرگم و متلاشی در این بازی مقابل انگلیس به میدان بفرسته چند مثال میزنم اول فیکس شدن علی کریمی در این بازی مهمه علی کریمی در هیچ بازی تدارکاتی حضور نداشت و با دیگر بازیکنان هماهنگ نبود کدام مربی کارآزموده چنین خبطی میکند؟ وقتی در برابر اروگوئه عده ای خوب بازی کردند و ترکیب قابل اعتمادی را نمایش دادند چرا باید یک ترکیب ناهماهنگ را که احتمال بازندگی آن بسیار زیاد بود را به میدان بفرستیم؟ خط میانی تیم در بازی با انگلیس محو شده بود و هیچ کار مثبتی انجام نداد
  • قنبربهنامی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی رئیس فدراسیونی که اسمش در لیست اختلاس نودو دوهزار میلیاری هست به جای تنبیه تشویق میشن ودوباره بر ریاست تکیه میزنن انتظار بهبودی دارین
  • هادی مهدی پور IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اگر ایران تیم تهاجمی باشه و هر کس سر جای خودش نیاز به کی روش نیست که با این تاکتیک دفاعی آبروی ایران رو ببره و پس از پایان جام هم دلارهاشو تو کیف بریزه از همون جا عازم پرتقال بشه ،حرامتان باد
  • هادی مهدی پور IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اگر ایران تیم تهاجمی باشه و هر کس سر جای خودش نیاز به کی روش نیست که با این تاکتیک دفاعی آبروی ایران رو ببره و پس از پایان جام هم دلارهاشو تو کیف بریزه از همون جا عازم پرتقال بشه ،حرامتان باد
  • احسان IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این تیم از ۲ماه پیش به انتخاب تاج و کیروش باخت
  • سعید IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باور بی قبلی اسکویی هم شاید به انگلیس نباختیم حداقل چند میلیارد هدر نرفته بود که تقدیم کی روش کردیم آقای تاج باید پاسخگو باشه!!!!!!
  • مرتضی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کی روش همه رو چیده تودفاع..تو نیمه اول یک تیم ترسو که مثل جام جهانی قبلی از دقیقه یک بازی فقط اتوبوس میچینه تو دفاع...امروز از بازی عربستان کیف کردم آقای کیروش جسارت رو باید از اونا یاد بگیریم حیف پول واسه تو..
  • جسن IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بزرگترین علت شکست تیم ملی نداشتن پشتوانه مردمی است.بقبه بهانه است.
  • مهران IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اقای کروش متاسفانه بعضی از بازیکنان ما از انگلیسیها رشوه دریافت کرده بودند این است حاصل بی ارزش شدن پول ملی کشور ما
  • مم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    چه سرود ملی نخونید چه بخونید یه عده ای بهتون فش میدن پس همون بهتر که بخونید و حداقل دل مردم رو به دست بیارید تا مردم هم دعا کنن ولی وقتی مردم میبینن سرود ملی نمیخونید همه ناراحت میشن البته یه عده ای هم خوشحال میشن کاش یه نفر اینا رو راضی کنه سرود ملی بخونن کاش یکیشون این پیام منو ببینه و روش تاثیر بذاره من مادرم موقعی شنید سرود نخوندید گفت همون بهتر که ببازن در حالی که از صبح برای شادی ایران دعا کرده بود
  • مهرداد علیخانی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    چوب خدا صدا نداره وقتی با اسکوچیچ چنین رفتار بد و غیر انسانی میشه قطعا آه ايشان و وجدانهای بیدار دامن مسببینش رو می‌گیرد به قول معروف هم فوتبال رو باختیم و هم انسانیت رو
  • مرتضی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    فقط میتونم بگم با نظرات یه هموطن کاملا موافقم و تاج باید توضیح بده چرا برگشت به عقب کرد و یه مربی اخراجی را آورد به جای اسکو من طرفدار اسکو هم نیستم و مبتدی هستم و با همین مبتدی بودنم 10ایراد اساسی از تاکتیک و ترکیب کی روش میگیرم آقای دلال موزامبیکی فقط فکر منافع و رکورد خودش حضور در 4دوره پیاپی جام جهانی بود (2010مربی آفریقای جنوبی) ودوباره بهانه هاش شروع شد اینبار تماشاگران مقصر شدند امروز نمایش، عربستان دیدم کیف کردم و ناراحت از اینکه تیم ما اگه سر مربی شجاع داشت میتونست تاریخ ساز بشه امیدوارم ورق برگرده و دوبازی باقیمانده باعث افتخارم ن بشه نه سرافکندگی
  • م ع IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تا جایی که من کیروش رو میشناسم آدم سرسختی هست در رسیدن به اهدافش ترکیب تیم رو در این بازی خیلی قشنگ برای باخت چید البته فکر نکنین هدفش باخت بود
  • عباس IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    پیش بینی من قبل بازی با انگلیس نتیجه ۳۰درصد ۰ -۰ و ۷۰درصد یک صفر به نفع انگلیس بود . دلیل انهم این بود که انگلیس مهد فوتبال و با لیگ منظم و بازیکنان حرفه ای و هزینه ها ی هنگفت و برنامه منظم که دارند کفه ترازوی برد رو کاغد را برای خودش سنگین تر کرده بود . ضمن اینکه بازیکنان روی نیمکت انگلیس نیز تیم قوی را تشکیل میدهند. اگر انگلیس می باخت با ید به تمام فرضیه های علمی شک می کردیم چون امروزه فوتبال علم و صنعت قوی هست . دیگر یک بازیکن نمی تواند تعین کننده باشد بلکه کل ۱۱نفر باید در کنار هم نتیجه را رقم بزنند . البته عدم تمر کز بازیکنان ایران به همراه عدم بازیهای تدارکاتی و تغیرات مدیریتی و مربی باعث افت شدید تیم شده است
  • ایرج SE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    هیچ ربطی به کیروش نداشت . چرا از حقیقت فرار میکنید ! انگلیس تیم قدرتمندی داره شما یه پاس اشتباه‌ از طرف انگلیسیها دیدید ! برتر میدان بودند . تیم ایران متاسفانه بازیهای تدارکاتی خوبی نداشت و بازیکنان زیر فشار روحی و روانی زیادی بودند . متاسفانه برخی تماشاچی ها هم فهش های رکیک به بازیکنان میدادند یا هو میکردند . در کل فوتبال بر و باخت داره . آرژانتین با کمال ناباوری مغلوب عربستان شد پس عجیب نیست . پرتغال که اصلا راه پیدا نکرد به جام جهانی ووووو بیایید کمی واقع بین باشیم . ممنون
  • محمد ذوالفقاری IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دقیقا ۵ مورد اشتباه کی‌روش خان باعث این افتضاح شد از عربستان یاد بگیریم مدیریت و مردم دار بودن و آسایش مردم را فراهم کردن. الکی نیست بهش میگن الگوی جهان اسلام. ی کم غیرت و تعصب ایرانی اگه در تارو پود مدیریت این مملکت فلک زده تزریق کنیم از ابهت خود ساختگیمون کم نمیشه. فقط مقامات بلدن بیان تو رسانه ملی هارت و پورت تو خالی بکنن. من آنم که رستم بود پهلوان کمتر شنیده بشه وضعیت مردم و مملکت این نبود
  • ایرانی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    به امید روز های روشن برای ایران زمین و مردمانش.
  • mamali IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    افرادکه درسرزمینی زندگی میکنندیکسری بندهاست که بهم متصل میشوندوباعث متحدشدنشون میشه وباعث حل کردن مشکلات وساختن اون مملکت میشه تا اونجاجای بهتری بشه برازندگی خودشون وآیندگانشون ولی باراهی که بعضی جوانها پیش گرفتند ازالان خودشون رادربدوخوب ایران جداکردند وحتی اونقدربی تفاوت که آرزوی روزهای بدازبدتر رابرای حتی خودشان وپدرمادرشان دارند فراموش نشه یکی ازبندهای مهم پیوند افرادیک جامعه به هم رااحترام به مملکت میباشد وپرچم هم ازجمله نشانه هاوحیثیت کشورمیباشدکه بی احترامی به آن کنده شدن مهروعاطفه وغیرتمندی بکشورمیشود فقط این قبیل مسائل خیانت بکشورمحسوب میشه وقتی افرادنتونن باهمدلی دریک کشورزندگی کنن آیامیتونن باهمدلی دریک تیم بازی کنن متاسفانه این اول راهه وادامه خواهد داشت این افکارتفرقه اندازانه راازخود دورکنیدتادرزیریک پرچم به پیروزیهای قبل دست یابیم والا همین تیم راهم یکسال دیگرخدایناکرده نخواهیم داشت کشورخودرادوست بداریم چون بطورمشترک مادرهمه ماست
  • انديمشك ١٨٢٨ IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    جداي از اين هياهوي سياسي كه اولاً بازكنان مي بايست آنچه به صلاح بود انجام ميدادن مثلاً اگر سرود ميخوندن قطعاً ترس و دلهره اي به دل ديگه نداشتن و يقيناً از اين حركت نخوندن سرود به مراتب خيلي بهتر بود مورد بعدي هم كه خيلي روي تيم تاثيرفني داشت تركيب اوليه كيروش بود كه انصافاً اگر يك مربي آماتور هم جاي كيروش بود تركيبي چند برابر بهتر از ايشون مي چيد نمونه اش درتركيب اصلي قرار دادن بازيكنان مث روزبه،كريمي،مجيد حسيني بود كه انصافاً تيم به باخت دادن از هر نظر و حتي دروازه بان دوم هم خيلي خراب كرد وقتي بازيكنان بهتري روي نيمكت بود چرا بايستي اين چند نَفَر رو فيكس ميذاشت وبايد پذيرفت كه بعد از حاشيه هاي سياسي و خودباريكنان سرمربي حداقل پنجاه درصد مقر اين باخت خفت بار بود
  • اشنا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باهجمه موجودبه بازیکنان ازطرفی وحمایت وتشویق ازطرف دیگرکاررامشکل کرده اماغیرممکن نیست ایرادات به چیدمان کی روش وارداست ومقداری ناشی اززمان کوتاه حضورش ومقداری هم دشواری بااین بضاعت جلوی تیمی مثل انگلیس درهرصورت قضاوت روی کی روش هنوززوداست وهم برای کی روش وهم بازیکنان جووشرایط سختی است متفاوت بلتیم های دیگر
  • میثم امینی از ورامین IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی آقای تاج بجای محاکمه به خاطر قرار داد ننگینش میاد در راس فوتبال ایران یک شبه آقای اسکوچیچ و کادر همراهشو عوض میکنه باید منتظر این شگفتیها در فوتبال باشیم حتی هزینه یک گزارشگرو در قطر ندادن ننگ بر تو آقای تاج...
  • عباس IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    از همون اول علی کریمی .چشمی .پورعلی گنجی.میلاد محمدی.مجید حسینی تو زمین اضافه بودن و بزرگترین اشتباهش آوردن حسینی به جای بیرو بود کاش عابدزاده رو می‌آورد ترکیب ایران امیر عابدزاده شجاع .کنعانی.حاج صفی.صادق محرمی عزت‌اللهی.نوراللهی.جهانبخش.قدوس طارمی .آزمون بهترین ترکیب ایران همینه بخدا همه تایید میکنن
  • بی نشان IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این بازی ثابت کرد که بهترین فوتبالیستها هم بدون پشتیبانی مردم هیچی نیستن و کاری ازشون نمیاد در ضمن بازی کردن تو تیم فوتبالی که تاج فاسد و تبانی کننده با اون رسوایی بزرگ رییس فدراسیونش هست خودش یه خیانته
  • جواد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی علی کریمی که به هیچ عنوان بازی بلد نیست و بنا به دلایلی که همه میدونن رو به تیم ملی دعوت میکنین نتیجش همین میشه، اونایی که علی کریمی رو به تیم ملی تحمیل کردن باید جوابگو باشن
  • جواد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی علی کریمی که به هیچ عنوان بازی بلد نیست و بنا به دلایلی که همه میدونن رو به تیم ملی دعوت میکنین نتیجش همین میشه، اونایی که علی کریمی رو به تیم ملی تحمیل کردن باید جوابگو باشن
  • جواد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی علی کریمی که به هیچ عنوان بازی بلد نیست و بنا به دلایلی که همه میدونن رو به تیم ملی دعوت میکنین نتیجش همین میشه، اونایی که علی کریمی رو به تیم ملی تحمیل کردن باید جوابگو باشن
  • حسن IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    لطفا به تیم امید بدید این دوبازی رو انجام بدن حاشه بسته.
  • حسین IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بیشترین فشار روی حسینی بود هنوز نیومده بود بازی فوشش میدادند و هواداران پشت دروازه خیییلی بهش فشار اوردن
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بازیکنی که به پرچم کشورش تعصب نداشته باشه هیچ ارزشی نداره و هرکس می خواد باشه .....
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بازیکنی که به پرچم کشورش تعصب نداشته باشه هیچ ارزشی نداره و هرکس می خواد باشه .....
  • ایرانی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    وقتی شجاع و کنعانی میزاری رو نیمکت یعنی قلب دفاع نابود کردی، وقتی وحید امیری میزاری رو نیمکت یعنی اتوبان تهران کرج سمت چپ با حضور استاد میلاد محمدی، وقتی قلیزاده و سردار میزاری رو نیمکت یعنی قدرت حمله تیم تعطیل ، وقتی عزت الهی و سامان قدوس رو میزاری رو نیمکت و سرلک خط میزنی یعنی کمربند میانی شله شله داره میوفته، ووقتی تو سنگین ترین بازی مجید حسینی و میلاد محمدی و علی کریمی و روزبه چشمی میزاری تو ترکیب یعنی برو خدارو شکر کن که ۱۰ تا نخوردی که خدایی مدارا کردن که اگه میخواستن میزدن اینم از جناب استاد کیروش دلال که ثابت کرد هیچ پخی نیست بخدا قسم اگه اسکوچیچ بود این نتیجه رقم نمیخورد تیم ملی باید تاوان کاری که آقای تاج با اسکو کرد رو پس بده . بنام کیروش به کام تاج با چاشنی نفرین و دلشکستی اسکو میشه همین که دیدین
  • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    در فوتبال ، بخصوص مسابقات جهانی خیلی شگفتی ها بوجود میاد ، کسی پیش بینی مسابقه عربستان و آرژانتین را در خواب هم نمی کرد ، ما مردم ایران بسیار احساسی ، زود رنج ، دیر باور و زود قضاوت کن هستیم . بازیکنان و مربی تیم ملی ایران یک صدا گفتن برای تاریخ سازی پا به مسابقات جهانی گذاشتیم حالا شما و نظریات کارشناسی تون واگذار میکنیم به ۱۰ روز دیگر و سلام .
  • کارلوس بزرگ IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    در مورد مجید حسینی اغراق کردید هر دفاعی ممکنه لایی بخوره یا اشتباه داشته باشه همانطوری که وقتی حسین کنعانی وارد بازی شد همان اشتباهات رو داشتیم و سه گل دیگه بدون روزبه و کریمی و دیگران خوردیم اما به این نکته باید اذعان کنیم که در فوتبال امروز جهان هر توپی که به دروازه خودی وارد میشه اولین مقصرش اون بازیکنی هست که از جلو و راس تیم توپ رو از دست داده و به همین ترتیب تا جایی که به دفاع و دروازه بان میرسه ، ببینید هافبکها مهمترین نقش رو در دفاع و حمله دارن کمربند میانی هر تیم در نهایت نتیجه گیری یک تیم رو مشخص میکنه ما در بازی با انگلیس هافبک وسط توپگیر و توپ پخش کن نداشتیم وسط میدان اگر دست سعید عزت الهی و روزبه بود یا قلی زاده که وقتی آمد بسیار مفید و موثر بود اوضاع خیلی فرق میکرد ضمنا در مورد مجید حسینی علت مصدوم شدن بیرانوند را ذهنیت نا آماده مجید حسینی دانستید که فقط میتوانم بگویم برایتان متاسفم اگر میگفتید دماغ بیرانوند اگر کمی کوچکتر بود شاید آن صدمه پیش نمی آمد به نظرم واقعی تر بود !!!
  • امین IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تیمی که سرود ملی کشورش و نمونه..واقعن متاسفم براش
  • ناشناس IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    مقصر صد در صد کیروش خان بود
  • مهسا امینی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    باید آقای تاج عذر خواهی بکنه از مردم مقصر صد در صد آقا که چه عرض کنم تاج بود کیروش خان . خدا پدر طارمی را بیامرزد که یکم ابرو خرید
  • حسام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    با این نتیجه‌ای که گرفتیم عملا جام‌جهانی برای ما تموم شده‌ست و با این روحیه هیچ امیدی به بردن تیم با انگیزه ولز هم نداریم. امیدوارم توی بازیِ آمریکا نتیجه‌ای آبرومند بگیریم
  • محمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کسانی که با تیم ملی دشمنی کردن زود به اشتباه خود پی میبرند
  • غضنفر IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    زمانی که لیست تیم ملی مشخص شد معلوم بود که کیروش اشتباه کرده و ترکیب تیم ملی برای بازی با انگلیس رو نمیشه بگی اشتباه من از سازمان های اطلاعاتی و نظارتی عاجزانه درخواست دارم که در مورد ارنج شک برانگیز کیروش مقابل انگلیس تجسس کنند این ارنج بو دار بود کسی که از فوتبال هیچی حالیش نیست هم نمیتونن این ارنج را انجام بده با وجود بازیکنان آماده چرا باید از بازیکنانی استفاده میکرد که حضورشون هم در تیم ملی با اما اگر بوده و شک را بیشتر میکنه این ترکیب و این باخت شک برانگیز است بعید نیست که استکبار جهانی با پیشنهاد پولی کیروش که در آخر مربیگری خود است را خریده باشه این ترکیب بو دار بود اشتباه نمیشه گفت کیروش کسی نیست که اشتباه کنه این ترکیب را برای باخت با خفت ایران چیده بود شک نکنید این مربی رو خریدن که ایران رو خفت بدن
  • بهمن حسین پور IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ارنج نیمه اول ارنج تاج بود که اومده گندبزنه به فوتبال ایران این تیم درشرایط امروز مملکت تیم ملی نیست آوردن کیروش خیانت دوم تاج به ایران بود
  • گمنام IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    از کی روش همچین ترکیبی بعید بود بد شانسی ما که بیرو نایک اوت شد و همه روحیشون رو از دست دادن این چه دروازه بانی بود که اومده بود تیم ملی خدایا هفت تا حمله شش تا گل خورد یکی هم خورد به تیر. واقعا حقمون این نبود این شکست سنگین نبود. کی روش جون مادرت ترکیب درست بچین نرین تو همه آرزوهای مردم
  • مهدی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کشور ما کشور عجیبی است از یک سو آزادی بیان می‌خواهند و از یک کسانی که اعتقادات دیگر دارند را فحش می دهند و می کوبند در کشور ما به جای اینکه بروند دست به دامان سازمان ملل بشنود دست به التماس کسانی مانند انگلیس و آمریکا می کنند که در طول تاریخ بارها ثابت چه خیانت ها در حق ملت ما نکردند نمونه آن جدایی افغانستان به دست انگلیس و از یک به سرود ملی توهین می کنند که 300 هزار شهید جان دادن تا حفظ شود و به جای آن آهنگ برای من را گوش می دهند که هیچ معنای خاصی ندارد به غیر از بعضی واقعیت های گفته شده و زمانی که مهدی طارمی بدبخت گل می زند هو می کنند و بی شرف می گویند برادر بنده که در ورزشگاه بود می گوید ملت ما زمانی که انگلیس گل می‌زند خوشحالی می کنند و برای خود انگلیسی ها هم عجیب بود و مورد آخر بازیکنان انگلیس در حمایت از نیستن بازوبند همجنسگرایانه و حمایت از آن ها زانو می زنند مردم کشور من به حرف رسانه های ایران نشال گوش کرده و آن را حمایت از خود می بیند آری ما همان کوفی هایی هستیم که 46 سال پیش انقلاب کردیم دین اسلام اجرا شود حجاب اجرا شود دست بیگانه از کشور ما بیرون رود حال بار دیگر انقلاب که
  • آلن IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    فقط بنازم به غیرت آقا مهدی طارمی، چقدر تلاش کرد، مرد خودشه، انگلیس رو هم نقره داغ کرد ، دمش گرم
  • ایرج پرنگ IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    مطمئنم مربی تیم ملی اگر قلعه نویی بود نتیجه بهتری میگرفتیم کیروش مربی بزرگیست اما ارنج تیمو یکی دیگه میچینه وگرنه علی کریمی وروزبه چشمی به چه درد این بازی میخوردند لعد هم بازیکنان این تیم حرفه ای نیستند که بتوانند در چنین شرایطی که از دو طرف تحت فشارند تحمل داشته باشند اصلا روحی نداشتند
  • مهاجر IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    با سلام وقتی که یه گدا معتبر می‌شود، ،،،معلومه که سرود ملی نمیخونه. متأسفانه ما به سیاست باختیم،،،، نه تیم انگلیس.
  • علی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این که فوتبال بود دیدی با یه باخت فاجعه چه حالز به هممون دست داد چه مخالف و چه موافق همه تو دلمون ناراحتیم حالا فکر کنید بعد چند سال با این نوع اعتراض وضع مملکت میشه مثل کشتی فوتبال اونوقت به کی میخواین اعتراض کنیین دیگه خیلی دیر میشه پس عاقلانه فکر کنید کی از باخت امروز فوتبالمون سود کرد.
  • امیر IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بنظر من اگر بیرانوند و سید حسین و نیازمند و عابدزاده همشون تو دروازه بودند باز هم به انگلیس می‌باختیم استفاده از ترکیب اشتباه و بازیکنا نا آماده توسط کی‌روش و جو ضد ایرانی تماشگران و.... تیم ایران را بازنده کرد
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    با قسمتهایی از این تحلیل موافق نیستم.مجید حسینی در لیگ ترکیه از بازیکنان آماده ی تیمش هست.لیگی محکم و برتر از لیگ ایران و حاشیه خلیج پارس.از لحاظ ذهنی آماده نبودند.
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    جای بسی خوشحالیه که کامنتها رو سانسور نمیکنید.
  • محمد IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این تیم بنام ایران و به اسم همه ایرانیها هست و همه این مسایل داخل کشور یه زمانی تموم میشه و تاریخ رو نمیشه عوض کرد و این بازیها بنام همه ایرانی ها ثبت میشه پس همه چه مخالف و چه موافق باید از این تیم حمایت کنن و در ضمن بازیکنها هم باید به وظیفه خودشون عمل کنن و کاری به سیاست نداشته باشن،اینقد این مدت ذهنشون درگیر خواندن یا نخواندن سرود ملی بود که یادشون رفت وظیفشون چی هست و تمرکز نداشتن،اگه هر کسی به اندازه خودش به وظیفه واقعیش عمل می‌کرد، بالا دستی ها هم عمل می‌کرد و این مشکلات کمتر بود
  • آرمان IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    الآن یک عده دارن از ته بهتون میخندن ، آقای تاج و عوامل، تحویل بگیرید...!
  • ناصر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آقایان اینقدر به بازیکنان تیم ملی و کادرش بی احترامی نکنید د شان شما نیست ، متاسفم ازاینکه یک ایرانی از باخت تیم ملی خود خوشحال میشود ، اینها همان بازیکنهای هستی که طی مدت یک سال اخیر نتایج خوبی گرفتند ، خواهش میکنم به بازیکنان بی احترامی نکنید⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
  • علی قربانی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    نگران نباشید ایران و انگلیس ازاین مرحله صعود میکنه و امریکار و ولز ومیبریم.بامیدخدا تیم ملی هم بایدخودشو از سیاست مبرا کنه.
  • Kaleybar DK ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اگر به دور دوم صعود کنن چه میشه؟ دلار میشه ۱۰۰ تومان؟ پاسپورتمون میشه دومین پاسپورت معتبر دنیا؟فکر نان کن که خربزه آب است!
  • رضا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آوردن کیروش خیانت به تیم بود و آه اسکوچیچ دامنشان را گرفت - آقای کیروش تو که میدونستی میبازی چرا ترکیب تیم رو اینقدر افتضاح چیدی؟ لااقل هجومی میچیدی که یه ذره هم ما بازی میکردیم متاسفم برای آقای رییس فدرا سیون که خیانت کرد
  • نازی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همه رو گردن کی‌روش نندازید.. جو روانی حاکم بر بازیکنان و فشار روانی از هر چیزی بدتر است.. شما وقتی حتی بهترین بازیکن هم باشی و بهترین مربی هم داشته باشی ...وقتی تمرکز نداشته باشی هیچی نیستی ..ضمنا کی‌روش دستشو بین دو نیمه بالا نبرد آقای تیتر زن !!! بلکه بلافاصله بعد از اینکه بیرانوند دچار صدمه شد .. بالا برد و اینو توی صحنه ی بعد از مصدومیت او میشه دید.....
  • فرامرز IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این اقایی تاج کجاست که جوابگو تغییر سرمربی تو یک ماه مونده به جام جهانی رو بده،متاسفم برای این فدراسیون و فوتبال ایران که امثال تاج و نبی براش تصمیم میگیرن، اینم از سرمربی محبوب دل ایرانی ها با این سیستم و ارنج مسخره، واقعا خجالت اور بود، تیم ملی ام مثل استقلال 6 تایی شد
  • کیسه پاره پاره IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    روزبه چشمی ،سید حسینی دروازبان ،مجید حسینی ،علی کریمی ومیلاد محمدی صادق محرمی ومخصوصا جهانبخش واقعا حیف پول که به اینها بدهند ترسوها
  • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    وقتی فساد در ان مملکت سازمانی شده و بازیکنان نسبت به سرمربی خیانت می کنند ولی برخورد نمیشه و بر عکس سرمربی که تیم با بهتریم و سخت ترین شرایط به جام جهانی فرستاد اخراج و سرمربی لمپن و بی سوادی مثل کیروش بیارند که از بغل قرارداد نجومیش چیزی به خائنین برسد و تاج را با تمام خسارت هایی که به فوتبال زد را دوباره رییس فدراسیون کردند مگر انتظاری غیر از این بود طارمی خائن و دار و دسته اش باید تاوان خیانتشان را بدهند .گل های کشکی هم زد یک ذره ارزش نداره
  • انديمشك ١٨٢٨ IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    سلام به همه دوستان اگر دربازي باولز ابتدا به ساكن بازيكنان وسرمربي چند مسئله را رعايت كنند قطعاً نتيجه ميگيرند ١-در موقع پخش سرود باافتخار و بادل وجان سرود را بخونند تا هم شأن خودشون حفظ شه و هم اينكه ديگه ترس و دلهره اي مث بازي قبل نداشته باشند ٢-حفظ روحيه و فراموش كردن بازي قبل و اومدن به زمين براي جبران اون شكست به گونه اي كه فكر كنند دوباره دارن مقابل انگليس بازي ميكنن و بايد انتقام بگيرند ٣- ارنج توي اين بازي هم خيلي مهمه از اين جهت كه كيروش نياد بازتوجه به انتقادات ازبازي قبل اين بازي را كامل هجومي بچينه بايد هم دفاع محكمي داشته باشه و هم خط حمله زنده اي ٤- يكسري از بازيكنان بازي قبلي كه كيروش و كارشناسان هم از بازي اونها راضي نبودن را حداقل در نيمه اول بازي فيكس نذاره
  • انديمشك ١٨٢٨ IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    سلام به همه دوستان اگر دربازي باولز ابتدا به ساكن بازيكنان وسرمربي چند مسئله را رعايت كنند قطعاً نتيجه ميگيرند ١-در موقع پخش سرود باافتخار و بادل وجان سرود را بخونند تا هم شأن خودشون حفظ شه و هم اينكه ديگه ترس و دلهره اي مث بازي قبل نداشته باشند ٢-حفظ روحيه و فراموش كردن بازي قبل و اومدن به زمين براي جبران اون شكست به گونه اي كه فكر كنند دوباره دارن مقابل انگليس بازي ميكنن و بايد انتقام بگيرند ٣- ارنج توي اين بازي هم خيلي مهمه از اين جهت كه كيروش نياد بازتوجه به انتقادات ازبازي قبل اين بازي را كامل هجومي بچينه بايد هم دفاع محكمي داشته باشه و هم خط حمله زنده اي ٤- يكسري از بازيكنان بازي قبلي كه كيروش و كارشناسان هم از بازي اونها راضي نبودن را حداقل در نيمه اول بازي فيكس نذاره
  • آریای IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    لعنت بر هرچی خائن وطن فروش
  • غ ف IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اینهمه نظر دادن های بیعقلانه حال ادم رو بهم میزنه.دوتا گل زده شده به انگلیس روهم همین بازیکنان زدند دستشون مریضاد.انگلیسی که توی سی تابازی گل نخوورده .دوتاگل به زدن ایولله داره.دست اقای کی روش هم درد نکنه .مرگ برمناففقین .مرگ برنفاق ونفاق انداز .
  • غ ف IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اینهمه نظر دادن های بیعقلانه حال ادم رو بهم میزنه.دوتا گل زده شده به انگلیس روهم همین بازیکنان زدند دستشون مریضاد.انگلیسی که توی سی تابازی گل نخوورده .دوتاگل به زدن ایولله داره.دست اقای کی روش هم درد نکنه .مرگ برمناففقین .مرگ برنفاق ونفاق انداز .
  • احمدرضا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    سلام تمام نظرات عزیزان راخواندم بهترین کاربرای خنک کردن دل مردم استعفا ویاحذف تاج واخراج سرمربی اجنبی است که ازقصد این باخت سنگین رابه ایران تحمیل کرد
  • hassan.gm IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تیم ملی ثابت کرد می‌تونه رکورد تاریخی در جام جهانی خلق کنه،پرگل تربت بازی جام،بیشترین وقت اضافه ،اولین مصدومی،و هواداری که آرزوی باخت تیم کشورش و می‌کنه .اینها برخی از رکوردای تاریخی مونه
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اینجا قدرت علیرضا بیرانوند مشخص شد که خودش یه پا تیم ملیه.واگر جام جهانی قبل آبرومندانه حذف شدیم به خاطر غیرت بیرانوند بود
  • ع.م.د .. IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    حساب وطن فروشان وخود فروشان را از مردم ایران جدا کنیم که حتما به سزای عملشان میرسند اشتباه کیروش هم شاید عمدی بود واتفاق مصدوم شدن بیرانوند علتی شد که که گل خورده ما به شش برسد وکیروش از باخت به انگلیس مطمئن بود که آن ترکیب را به زمین فرستاد منتهی مصدومیت دروازه بان کار دستش داد از طرفی این باخت را به مسائل مختلف گره زدن کار مناسبی نیست مگر جام ۲۰۱۴ در یک نیمه آلمان ۷گل به برزیل چند دوره قهرمان جهان شده نزد در آنجا چه خبر بود بهتر است موشوع را فوتبالی ببینیم ومسائل جانبی کم اثر بودمد تا اشتباه مربی و اتفاق همین .
  • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ما که اینهمه قدرت در کشور قطر داشتیم چرا از ورود همچنین تماشگران جلوگیری نشد از اول هم تاج و کیروش میدونستند هیچ کاری از دستشان بر نمیاد، منتظر یه همچنین کارهایی بودند که بهانه جویی کنند، اینها فقط به پول فکر میکنند، نه مردم ایران، فوتبالیستی که با سروصدای تماشاگران نتونه بازی کنه پس فوتبالیست نیست، مربی که فقط بلده دفاعی بازی کنه، بدرد لای جرز دیوار میخوره، حالا مقصر مردم رو بدانند یا کسانی دیگر، افتضاح تیم فقط گردن فدراسیون فوتبال و کیروش میباشد.
  • رضا IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    اول اینکه تیم ملی ای که اکثریت مردمش بگن برام اهمیتی نداره بهتر از این نمیشه.دوم اینکه توهم نزنید رولزرویس ۶ پراید ۲ حالا هی بشینید قصه بگید
  • غلام سلمانی پور IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    روی حرفم به مسعود است .اگر این کار ونمی کرد میشد عدم پشتیبانی ازتیم ملی.ازطرفی کسی بدرون دروازه اشاره ای نمیکند .اگه بجای بیرانوند کسی نمی آوردند بهتر بود
  • محمود IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    وقتی در حق یک مربی بزرگ ظلم کنی نتیجه میشه این آقای تاج حالا جواب این خودخواهی خودت وکی روش بده هر انسان عاقلی که این بازی نگاه کرد فهمید که این مربی نیست در حد تیم ملی ایران کدوم مربی و یا کارشناس این ترکیب مضخرف تایید کرد
  • محمد قنبری IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    فوتبال رانت خواری همینه دیگه
  • مهدی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    بله هر ایرانی اصیل و باغیرتی از باخت تیمش ناراحت میشه . هر چند ما از دست بعضی بازیکنان به جهت بعضی رفتارهایی که مردم پسند نیست ناراحتیم اما واقعا ته دلمون دوست نداریم ایران شکست بخوره . ولی این دودستگی فقط حاصل بی شعوری و بی لیاقتی یک سری مسئول بی کفایت هست ‌که مردم و تیم ملی رو ،رودرروی هم قرار دادن . این بی کفایت ها اگر توی ژاپن بودن یا خودکشی میکردن یا استعفا میدادن و تا کمر جلوی مردم دولا میشدن و عذر خواهی میکردن . الان هم باید به جای بهانه گیری ،کی روش و تاج و بقیه از مردم عذر خواهی کنن . با این همه ادعا و داشتن لژیونر و ... افتضاح به بار آوردن و سنگین ترین شکست تاریخ جام جهانی رو باعث شدن .
  • رحمان رضایی پور IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    با توجه به تمرین قبل از مسابقه کی‌روش به نتیجه رسیده بود که میلاد محمدی گزینه مناسبتریه،و قاعدتاً باید احسان حاج صفی بیرون میماند،ولی بنظر میاد که اصفهانی بودن ایشون ،علی کریمی در فیکس شدنشون تاثیر گذار بوده،امان از توصیه های رییس اصفهانی!
  • فایتر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    فقط باید این مزدور موزامبیکی رو اخراج کنن. تمام
  • انوش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    چرا قبول نمیکنید آقای تاج و کارلوس کی‌روش با انگلیس معامله کردن تابلو که من یک پسر ۱۲ساله دارم وقتی ترکیب رو دید خندش گرفت. .هر جا آقای تاج باشه مسیله پول وسط هست . مگر اینکه آقای کی روش قبل از بازی چیزی کشیده باشه
  • انوش IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    استعمار پیر. از همون موقع که فهمید با چه تیمهای هم گروه هست. کار خودشو شروع کرد .با توجه به گروه در مقابل ایران باید میبرد با گل زیاد. چون بازی های بعدی مقابل ولز و آمریکا امکان مساویش خیلی بالا هست. .تاج خائن زد و بند و کی روش که ۸سال با این ها سرش تو یک آخور بودرو با فردا ماهی ۵۰هزار یورو. مریل تیم ملی می‌کنه و وعده باخت مقابل انگلیس رو پر کردن جیبشو میده کی روش هم دیگه بعد از این جام سوهان سازی. قم هم نمی خوادش.وبه لطف آبروی ریخته ایران باز نشستگی خوبی رو آغاز می‌کنه .
  • 7 IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    به نظر من تحلیل شما برا خودتون خوبه چون هیچ فرقی نکرد بازم نیمه دوم سه تا گل خوردیم، همه ی بازیکن ها به خاطر مسائل اخیر تمرکز نداشتن ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی