نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیرانوند می‌تواند با محافظ صورت بازی کند/ باید به حال کی‌روش گریست که تیمش را به هم ریخت/ مجریان تلویزیونی حق ندارند حسینی را تخریب کنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: باید به حال آن مربی گریه کرد که وقتی بازیکنش تعویض می‌شود با دست توی سرش می‌کوبد و روحیه کل تیم را از بین می‌برد.

بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره حواشی دروازه‌بانی تیم ملی و مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: باید به حال آن مربی گریه کرد که بعد از مصدومیت دروازه‌بانش به این شکل دستانش را روی سرش می‌کوبد! آقای کی‌روش اگر شما به بقیه دروازه‌بان هایت اعتقاد نداری چرا حسینی، نیازمند و عابدزاده را به قطر بردی؟ اجازه می‌دادی من بیایم تا فقط روی نیمکت دروازه‌بان داشته باشیم.

وی افزود: مگر فرق بین حسینی و بیرانوند چیست؟ من پرسپولیسی هستم اما به عنوان یک مربی دروازه‌بانی معتقدم حسینی فاصله‌ای با بیرانوند ندارد و از نظر من روی هیچ یک از گل هایی که خود مقصر نبود. روی بعضی از توپ ها حتی اگر دو دروازه‌بان هم درون دروازه داشتیم باز هم گل می‌خوردیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باعث تاسف است که مجریان تلویزیونی می‌خواهند ناجوانمردانه تقصیر را گردن حسینی بیندازند و این دروازه‌بان را تخریب کنند. حسینی به هیچ عنوان تقصیری نداشت. هرکسی جای او بود این گل ها را می‌خورد. نباید به این شکل بازیکن را تخریب کنید تا مثلاً به کی‌روش لطف کرده باشید.

بیرانوند می‌تواند با محافظ صورت بازی کند/ باید به حال کی‌روش گریست که تیمش را بهم ریخت/ مجریان تلویزیونی حق ندارند حسینی را تخریب کنند

سلطانی در این باره که با وجود علاقه شدید و اطمینان زیاد کیروش به بیرانوند آیا این دروازه‌بان می‌تواند با گارد و محافظ در بازی دوم میدان برود تا خیال کی روش راحت شود گفت: این احتمال شدنی است و دروازه‌بان می‌تواند با گارد بازی کند اما قطعاً کار خطرناکی است و عاقلانه نیست. وقتی شما سه دروازه‌بان دیگر با خودت به جام‌جهانی میبری باید به بقیه هم روحیه بدهی نه اینکه جلوی چشم حسینی دستت را بر سرت بکوبی و ته دل دروازه‌بانی که می‌خواهد وارد جام جهانی شود را خالی کنی. این آقا ثابت کرد اصلا مربی بزرگ نیست.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل انگلیس گفت: تیم ما افتضاح بود. باور کنید اگر عربستان آن ترس از اسم آرژانتین را نداشت از دو گل هم بیشتر به یاران مسی می‌زد. متاسفانه ما فقط در ده دقیقه آخر هجومی‌بازی کردیم و دیدیم که چطور انگلیس مقابل ما خودش را جمع کرد.

وی ادامه داد: این چه ترکیبی بود؟ چرا ما باید با ترکیب ۱-۹-۱ مقابل انگلیس بازی کنیم؟ این وضعیت برای تیم ملی ایران باعث خجالت است! ترکیب بد تیم ملی و ارنج اشتباه باعث شد تیم ملی فقط بایستد و گل بخورد.

سلطانی تأکید کرد: وقتی لبوفروش سر کوچه مرا می‌بیند و می‌گوید این چه ترکیبی بود، یعنی اینکه همه متوجه ارنج اشتباه تیم ما شده بودند اما متاسفانه ما خودمان اینجا نفهمیدیم! آقای کی روش که اینقدر ادعا می‌کرد از فوتبال انگلیس شناخت دارد با این ترکیبش آبروی فوتبال ما را برد.

وی در این باره که تاج گفته بود کی‌روش را آورده ایم تا کم گل بخوریم خاطرنشان کرد: باید به فدراسیون هم تسلیت گفت که دلشان را به کی روش خوش کرده بودند! واقعاً تحلیل آقای تاج عالی بود.شما روی دیوار بد کسی یادگاری نوشتید! این آبروریزی بود که ما ۶ گل مقابل انگلیس بخوریم. این یک فاجعه ملی برای فوتبال ما بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اتفاقا مربی بزرگیه که اونقد از شاگرداش شناخت داره که همون لحظه بفهمه چه حماقتی کرده عابدزاده رو نزاشته تو لیست دوم ,فکرشم نمیکرد مجبور شه به حسینی بازی بده ،گفت میذارم رو نیمکت که نگن با همونا جام قبلی میخاد این جامم بازی کنه ولی متاسفانه غیر از چندتا دفاع بقیه بازیکنا قابل اعتمادمون همون قبلیان
  • امید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این از قبل از بازی ها خود را باخته بود. تبانی بین بازکنان برای باخت
  • اومید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    احسنت
  • زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه نوبل
  • نیسان آبی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیروش مدیون فوتبال ماست که تو جام جهانی حضور داره چرا ترکیب دفاعی رو عوض کرد دلیل بازی دادن به کریمی که تو تیم خودش هم بازی نمیکنه چی بود
  • قباد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    مجید حسینی.حسین حسینی.روزبه.کریمی.جهان بخش و دلال موزابیکی در حد محلات مالدیو.‌.
  • darioush US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    kamelan dorost migoyad, aval az hame Taj va kesy ke Taj ra avard Vazire vazrzesh bayad beravand, va Keyrosh ham har natijeye begirad bayad beravad, bedarde Iran aslan nemikhorad
  • آذری IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    دمت گرم حاج بهروز سلطانی، واقعا حرف دل منو زد..
  • تاجی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    از مجری بازی محمد رضا احمدی خیلی بدم اومد چون بخاطر هواداری از پرسپولیس بازیکنان استقلالی رو بیرحمانه میخواست به لجن بکشانه خدا بیرانوند رو خیلی دوست داشت که از بازی خارج شد چون از اون ۶ گل نمیگم تمامش رو ولی حتما ۵ گل رو میخورد بعد هی از کنعانی تعریف میکرد و میگفت کیروش چرا ایشون رو نمیاره وقتی که کنعانی اومد سه تا دیگه خوردیم البته این ته مانده های جریان بابا مسعود دست خودشون نیست هنوز متوجه تغییرات نشدن !
  • تاجی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    از مجری بازی محمد رضا احمدی خیلی بدم اومد چون بخاطر هواداری از پرسپولیس بازیکنان استقلالی رو بیرحمانه میخواست به لجن بکشانه خدا بیرانوند رو خیلی دوست داشت که از بازی خارج شد چون از اون ۶ گل نمیگم تمامش رو ولی حتما ۵ گل رو میخورد بعد هی از کنعانی تعریف میکرد و میگفت کیروش چرا ایشون رو نمیاره وقتی که کنعانی اومد سه تا دیگه خوردیم البته این ته مانده های جریان بابا مسعود دست خودشون نیست هنوز متوجه تغییرات نشدن !
  • ت AU ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    در دهات یه تیم داشتیم بنام هَرَس. روز هرس درختان میکرد شب فوتبال بازی میکرد. اونا میفرستادیم بهتر و کمتر گل میخوردن
  • پدرام CA ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آقا مرتضی اگر یک مربی که تیمش قراره جلوی یک تیم قویتر با مهاجمان فیزیکی مثل کین و بلینگام و رشفورد بازی کنه مطمئن بوده که گلرش اسیب نمیبینه اون دیگه مربی نیست رمال و غیب گوئه! البته در این مورد رمالیش هم هم سطح مربیگریشه! در ضمن همه مربیهای عالم به گلر ذخیره دل گرمی میدن فقط کیروش کبیره که تو سر خودش میزنه و توی دل گلرش رو خالی میکنه...
  • اعتدال IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    جایگزینی حسینی به جای بیرانوند در روند و تعداد دریافت گل ما تاثیر منفی نداشت، و بیرانوند هم همانند سایر بازیکنان متاثر از فضای ورزشگاه و اقدامات بدخواهانی از قبیل خبرنگاران انگلیسی با پرسش های شعاریشان چندان روز خوبی نداشت، و حتی در آن صحنه ای که منجر به مصدومیتش شد خروج مناسبی نداشت و موفق به دفع توپ هم نشد.  اما خروج بیرانوند از بازی، علاوه بر شوک روحی و روانی به تیم ملی، یک تاثیر منفی بسیار مهم بر روند بازی و تاکتیک های محوری کی روش داشت و برای همین تاثیر منفی شدید بود که کی روش بر سر خود کوبید.  درواقع، کی روش نگران حفظ دروازه و گل نخوردن نبود،بلکه نگرانیش از این بود که بیرانوند می تونست باپرتاب ها و شوت های بلند و حتی پاس های گل برای خط حمله ما، تیم انگلیس را وادار به احتیاط کند و عقب نگه دارد.
  • ایران مظلوم. IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این پیرمرد هم میخاد فردین بازی در بیاره .مطمئنا همون لبو فروش سر کوچه شون از این دروازه بانی حسینی هم دلخور بوده ولی این مثلا فردین میخاد تقصیرها رو بندازه گردن کیروش.اتفاقا نه رو ۶گل که اگه ده تا گل هم میخوردیم مقصرش همین گلریه که عرضه ی یه خروج مطمئن نداشت بود.این چه گلریه که همیشه بین بیرون امدن از دروازه و موندن شک داره و نمیتونه تصمیم بگیره که یا این یا اون!اخرشم می ایسته و داخل شدن توپ به دروازه رو نگاه میکنه.اگه بیراوند در دروازه بود هیچ کدوم از این گلها رو نمیخورد .چون قبل از اومدن توپ تصمیمش رو میگرفت.حالا یسری برای خوش امد و بقول خودشون نابود نشدن این گلر که در سطح ملی نیست فردین بازی در میارن در حالی که فقط بدرد همون تیم خودش میخوره که با لطف داورها و وزیر کیسه کش حمایت میشه.عرصه ی ملی اونم جام جهانی اگه بدست وزیر ورزش و داورانش و رئیس فدراسیون اداره میشد حسینی هم گلر خوبی بود!
  • gaber IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اشتباه فهمیدی من پرسپولیسی هستم و دروازه بان را اصلا مقصر نمیدانم منظور دوستان مجید حسینی بود که شما متوجه نشدید. شجاع و کنعانی را استقلالیهای فنی بیشتر از مجید حسینی قبول دارند شما اشتباه فهمیدید. اصلا سرزنهایی که ما تجربه بازیهایشون را داریم تا بحال مثل شجاع و کنعانی در دفاع نداشتیم و سالهای قبل این دو آبروی تیم ملی را حفظ کردند. کیروش وامدار انگلیس بود و ادا کرد دینش را والسلام. حالا توجیه کنید که نه کریمی را برای چی اسکوچیچ دعوت نمیکرد؟ چرا مجید حسینی را بازی نمیگرفت. اینها از تجربه اسکوچیچ بود نه چیز دیگر. همین عربستان اگر زمان اسکوچیچ با ما بازی میکرد به مشکل میخورد.
  • ... IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آقای تاجی به هر کی میخوای دروغ بگی بگو ولی به خودت نمیتونی دروغ بگی. استقلالیای تیم بدترین بازیکنای میدون بودن، اون وقت گیر دادی به کنعانی !! کنعانی رو کدوم گل مقصر بود که سه سه میکنی؟! تقریبا مجید حسینی رو همه گلهای خورده مقصر بود. یا دریبل خورد یا لایی. (چشمی) یه پنالتی کرد که داور نگرفت و کل نیمه رو گیج زد. پای علی کریمی‌تونم که اصلا به توپ نخورد.  سیدحسین‌تونم که فقط وایساد و نگاه کرد. حالا بعضیا میان میگن چشمی پستش هافبک دفاعیه. خب با این حساب او حق اشتباه داره حتما!! در مورد عارف غلامی و امید نورافکن هم همینو میگفتین. کسی که وظیفه دفاعی داره فرق نمیکنه هافبک باشه یا مدافع. اصول دفاعی مگه قرلره تغییری بکنه که میگین پست تخصصی؟! به قول معروف بازیکنی که بازیکن نباشه بازیکن نیست. آقای سلطانی شما هم کم چرت بگو. سیدحسین ۹ گل تو سه بازی خورده اون وقت میگی مقصر نبوده!! مگه میشه شما گلر خوبی باشی و هیچ عکس‌العملی نشون ندی. ما به ارنج بد کیروش باختیم. نداشتن تمرکز و فشار تماشاگر و... مزخرفی بیش نیست. 
  • ... IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اگه مربیمون مربی بود و تاکتیک تیمیمون رو حساب بود انگلیسو راحت میتونستیم شکست بدیم. ما دو تا زدیم و سه تا نزدیم. هر حمله ما مساوی با یه گل بود که فقط دو تاش به ثمر نشست. اونایی که از انگلیس و ولز و آمریکا غول ساختن هیچی حالیشون نیست. کسی که از سوسک میترسه حق نداره بره باغ وحش کنار قفس شیر و پلنگ. انگلیس تو شیش بازی آخرش سه شکست داشته. اون وقت بعضیا فکر میکنن با قهرمان جهان بازی کردن. آرژانتینش از عربستان باخت. آرژانتین یه مسی رو داره.
  • جواب به ........ IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    میشه لطف کنی بگی نورالهی و مهرداد محمدی کجا بودن و کارشون مقابل انگلیس چی بود ؟ به نظرم خیلی خوب بازیکنان استقلال رو آنالیز کردی اما نظرت رو نسبت به پرسپولیسیا چرا نگفتی ؟ مگه با همون سه نفر مقابل انگلیس بودیم ؟ عوامفریبی از خود فریبی خیلی بدتره عزیزجان
  • اومید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    یه عده لنگی فلک زده بدبخت اصلا براشون بازیهای آتی تیم ملی مهم نیست اونا تعصب به تیم ملی رو بهانه کردن و دارن از فرصت استفاده میکنن تا دربی رو ببرن اونا به فکر دربی هست نه بازی های ملی میخوان تا اونجا که میشه روحیه گلر استقلال و هافبک استقلال رو تضعیف بکنن تا روز دربی بلکه نتیجه بگیرین ....
  • ali IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    خداوکیلی ما یه نظر سنجی برا ترکیب بزاریم به جا مربی تا ۸ تا تیم میریم ۸۰ میلیون مربی و کارشناس و تحلیل گریم غیر از اینه..؟
  • ali IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    خداوکیلی ما یه نظر سنجی برا ترکیب بزاریم به جا مربی تا ۸ تا تیم میریم ۸۰ میلیون مربی و کارشناس و تحلیل گریم غیر از اینه..؟
  • ... IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آقای جواب به ........ انگلیسیا چند تا توپ فرستادن سمت چپ زمین ما جایی که مجید حسینی بود و او بود که دریبل خورد و تونستن ازش رد بشن یا بفرستن برای مهاجمینشون و تمام. حالا میلاد محمدی که بدبخت اون جلو بود. شما برو خلاصه بازی رو ببین و بعد بیا از بازیکنای کیسه‌کش تیم ملی که باعث این باخت خفت‌بار شدن دفاع کن. یارو میگه کنعانی هم که جای روزبه اومد سه تا خوردیم. نمیگه با اشتباه کی گل خوردیم یا دروازه‌بانمون جغدی شده بود واسه خودش و فقط نگاه میکرد. همونطور که گفتی عوام‌فریبی از خودفریبی راحتتره. شما کسی که مقصر صددرصده رو ول کردی چسبیدی به استاداسدی!! خدایی علی کریمی اصلا پاش به توپ خورد؟! ما فقط یه بار اسمشو شنیدیم اونم اول بازی موقع اعلام ارنج تیم. بالا برین پایین بیایین سالهاست که پرسپولیسیا جور تیم ملی رو کشیدن.
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ایران مظلوم خیلی عقده ای هستی،البته از یه لنگی بیشتر از این توقعی نیست، برید خداروشکر کنید بیرانوند مصدوم شد همه کاسه کوزه ها سر حسینی بیچاره شکست
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    هیچکس نباید حسینی رو تخریب کنه دروازه بان به تنهایی مقصر نیست ان دفاع ازهم پاشیده ی نامرتب که باید جلوی بازیکن رو می‌گرفت وبه دروازه بان کمک می‌کرد بدترین ضربه رو به تیم زد با دخالت بی مورد دروازه بان اصلی رو خارج کرد وبا بیفکری و دستپاچگی فقط نگاه کرد نه دفاع فوتبال بازی تیمی نه فردی که حالا که باختن یکنفر رو سیبل کنیم وتیربارانش کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی