واکنش مدافع استقلال به غیبت در جام جهانی/ شایعات زیادی در مورد من به وجود آمد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط خودش و این تیم صحبت کرد.

صالح حردانی، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: قهرمانی استقلال در سوپر جام اتفاق خوبی بود. تنها جامی که جایش در ویترین استقلال خالی بود، سوپر جام بود که خوشبختانه این هم به دست آمد. بعد از این قهرمانی ارزشمند، تیم استراحت کرد و حالا هم که تمرینات دوباره آغاز شده و با انرژی تمرین می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

مدافع استقلال در مورد عدم حضورش در لیست نهایی تیم ملی برای بازی جام جهانی، گفت: در خصوص حضور نداشتن من در لیست نهایی تیم ملی، صحبت‌ها و شایعاتی به وجود آمد که باید در مورد آن توضیح بدهم. من در چند مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما این که در لیست نهایی نبودم، نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می‌گذارم. همه بازیکنان دوست دارند به تیم ملی برسند و من هم تلاشم را کردم تا مسافر جام جهانی باشم اما قسمت نشد و به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می‌گذارم.

وی افزود: همواره تابع نظر سرمربی تیم هستم. ساپینتو و کادرفنی بسیار برای تیم زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. این که در استقلال بازی کنم یا نه، به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و تصمیم او برایم کاملا محترم است. به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم همواره آماده باشم اما بازی کردن یا نکردن هر بازیکنی، در حیطه اختیارات سرمربی تیم است و من همواره به نظر ساپینتو کاملا احترام می‌گذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    نه هیچ شایعه ای برا تو نبود ،من پرسیدم ،همه فهمیدن مالی نبودی نسبت به رقیبات و خط خوردی ،نگران نباش نیاز به توضیح نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی