نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جام جهانی پرماجرای ۲۰۲۲ و این بار دیدار ایران - ولز/ ترسوها روزی هزار بار می‌میرند؛ تا امید هست صعود باید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف ولز می‌رود.

نمایش و نتیجه دیدار تیم ملی در بازی نخست و در دیدار با انگلیس نا امید کننده بود. خوش بین ترین طرفدار تیم ملی فوتبال انگلیس و بد بین ترین طرفدار تیم ملی فوتبال ایران انتظار چنین نتیجه ای را نداشت. شکست ۶- ۲. اما این یک اتفاق بود و نباید در این بازی متوقف شد. در این صورت تیم  ملی می تواند در برابر ولز یک نمایش خوب و یک نتیجه  خوب داشته باشد و در نهایت صعود کند.

تا  امید هست صعود باید کرد. بی دلیل نیست که فوتبال تبدیل به جذاب ترین رشته ورزشی شده است. نتایج غیر منتظره و اینکه فوتبال همیشه به تیم ناکام فرصت می دهد که جبران کند. ایران تیمی بزرگ‌تر از آرژانتین نیست که در بازی نخست به عربستان باخت. اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین همه نفرات به جبران فکر می کنند و تیم  ملی فوتبال ایران هم باید چنین وضعیتی داشته باشد.

امیدواریم کارلوس کی‌روش برای بازی فردا چینش‌های بهتری داشته باشد؛ در اندیشه سورپرایز نباشد و این همه بازیکن دفاعی به زمین نفرستد. تیمی به میدان بفرستد که پیش‌تر با هم بازی کرده باشند و هماهنگ بوده باشند. از همه مهمتر بازیکنان تیم ملی بازی و شکست در بازی گذشته را فراموش کرده باشند.

بازی با ولز یک فرصت است. فرصتی نه تنها برای بردن بلکه برای جبران شکست ۶-۲ در برابر تیم ملی انگلیس. و چه فرصتی بهتر از این. ملی پوشان و کارلوس کی‌روش فرصت دارند این نتیجه را پاک کنند. ولز در دیدار با آمریکا نشان داد تیم چندان قوی بشمار نمی رود که مانع از نتیجه گیری شود. اما برد این تیم نیاز به یک بازی خوب از سوی تیم ملی دارد. 

می گویند ترسوها روزی هزار بار می میرند. تیم ملی باید ترس را کنار بگذارد. شجاع و منطقی فوتبال کند. اگر قرار باشد همیشه تنها حضور شایسته در بازی‌ها برایمان مهم باشد هیچ وقت صعود نخواهیم کرد و اگر تیمی چون عربستان هم در این اندیشه‌ها بود، هیچ گاه آرژانتین را شکست نمی داد.

بهانه‌ها و بازی با واژه‌ها دردی را دوا نمی کند. تیم  ملی ۹۰ دقیقه فرصت دارد همه چیز را از نو بسازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تیمی که مردمش ، ازش حمایت نکنن هزارن بار مرده
  • محمدعلی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اگر تیم ملی درمقابل ولز با یک گل جلو بیفته دوباره تفکرات غلط دفاعی (کی روش)نباید بر تیم غالب بشه وبا ترس ولرز ادامه پیدا کنه قطعا با بازی هجومی نتیجه بهتر از یک بر صفر به نفع ایران رقم خواهد خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی