نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
به ولز باختید شبانه به تهران برگردید/ آقای کی‌روش! به جای دخالت در سیاست تیمت را درست ارنج کن!/ این بلا را تاج سر فوتبال ایران آورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بخواهم یک جمله به کی روش بگویم از او خواهش می کنم کاری به سیاست نداشته باشد و فقط تیمش را درست ارنج کند.

ناصر ابراهیمی، سرمربی سالهای دور تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر و شکست تیم ملی مقابل انگلیس با نتیجه ای غیرقابل انتظار اظهار داشت: حقیقتا من بازی اول را ندیدم اما وقتی هایلایت های آن را نگاه کردم و یا از دیگران پرسیدم متوجه شدم که ترکیب اولیه تیم ما درست نبوده است. این از تیم ملی ما و کادر فنی اش که اینقدر راجع به آنها تبلیغات شده بود بعید به نظر می رسید.

وی افزود: باید به آقایان تاج و دوست همیشگی اش کفاشیان تبریک گفت که چنین بلایی بر سر فوتبال ایران آورده اند. خدا می داند تاج از کجا سفارش شده بود که آمد، اسکوچیچ را برداشت و کی‌روش را آورد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: کارلوس کی روش سالها پیش دستش برای انگلیسی ها رو شد و او را از خاکشان اخراج کردند. این مرد در کشور خودش پرتغال هم جایی ندارد. در این سال‌ها هم از وقتی از ایران رفت نه در کلمبیا و نه د رمصر، هیچ کجا او را نگه نداشتند. چون فقط پول را می شناسد.

ابراهیمی در رابطه با همین موضوع به برد تیم‌های ژاپن و عربستان مقابل آلمان و آرژانتین اشاره کرد و گفت: ژاپن ۶۰ سال پیش برای آسیا زنگ تفریح بود اما آنها با پایه گذاری درست در فوتبالشان و حتی ساختن کارتون فوتبالیست ها و اقداماتی این‌چنینی، امروز به جایی رسیده اند که آلمان را شکست میدهند.

به ولز باختید شبانه به تهران برگردید/ آقای کی‌روش! به جای دخالت در سیاست تیمت را درست ارنج کن!/ این بلا را تاج سر فوتبال ایران آورد

وی ادامه داد: عربستان هم ۵۰ سال پیش جایی در فوتبال آسیا نداشت. آن زمان کویت و میانمار رقبای اصلی ما بودند اما حالا آنها از فوتبال عقب افتاده اند ولی عربستان تیمی شده که خود ما ۲۱ سال است نتوانسته‌ایم آنها را شکست بدهیم.

سرمربی قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان در این باره که گفته می‌شود روحیه بازیکنان تیم ملی بعد از شکست مقابل انگلیس با شش گل از هم پاشیده شده بود توضیح داد: من هم این موضوع را شنیدم که البته طبیعی است. تیمی که ۶ گل می خورد آن هم در جایی مثل جام جهانی که همه دنیا متوجه شکستش می شوند به این راحتی نمی تواند سرپا بایستد. حتی شنیدم گلر تیم ملی از ناراحتی یک روز لب به غذا نزده است. در حالی که حسینی روی هیچ یک از گلها مقصر نبود.

به ولز باختید شبانه به تهران برگردید/ آقای کی‌روش! به جای دخالت در سیاست تیمت را درست ارنج کن!/ این بلا را تاج سر فوتبال ایران آورد

وی خاطر نشان کرد: گلر تیم کاستاریکا، گلر تیم پاری سن ژرمن فرانسه است اما او هم روی هیچ گلی مقصر نبود چون تیم اسپانیا با تیکی تاکای معروفش توانست کاستاریکا را از هم بپاشد. من بازی اسپانیا را می دیدم که آنها در یک صحنه ۳۸ بار به یکدیگر پاس دادند. اما می خواهم این را بگویم که من اصلاً حسینی را درست و حسابی نمی شناسم اما به عنوان دروازه بان تیم ایران روی هیچ گلی مقصر نبود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی دوم تیم ملی مقابل ولز گفت: امیدوارم ولز را ببرند ولی این را باید بدانند که اگر دوباره شکست بخورند باید بعد از مسابقه به تهران برگردند. چون دیگر بازی سومی برایشان وجود ندارد. منظورم این است که اگر با آمریکا هم هر نتیجه ای بگیرند دیگر صعود نمی‌کنیم اما حداقل مساوی مقابل ولز می تواند تیم ما را به صعود امیدوار نگه دارد. تنها امید  باقیمانده برای تیم ملی فوتبال ما در بازی با ولز، گرفتن امتیاز از این تیم است تا با چهار امتیاز صعود کنیم.

به ولز باختید شبانه به تهران برگردید/ آقای کی‌روش! به جای دخالت در سیاست تیمت را درست ارنج کن!/ این بلا را تاج سر فوتبال ایران آورد

ابراهیمی در این باره که گفته شده شاید تیم ملی باید با دو مهاجم مقابل ولز به میدان برود توضیح داد: به طور کلی سیستم تیم ملی ما ۱-۵-۴ است. یعنی سردار آزمون باید مهاجم هدف باشد و در مواقع لزوم ۲-۴-۴ تغییر سیستم بدهیم تا طارمی به آزمون اضافه شود. چون مهدی به خوبی از پشت حرکت می کند و وارد محوطه می شود.

ناصر ابراهیمی در پایان در این خصوص که اگر بخواهد یک جمله به کی روش درباره بازی فردا بگوید آن چه خواهد بود گفت: من با این مرد هیچ کاری ندارم و اصلا نمیخوام حرفی با او بزنم. فقط این را می‌گویم که به سیاست کاری نداشته باش و خودت را داخل مسائل مردم نکن. به فکر تیم ملی ایران باش و لااقل این بار تیمت را درست ارنج کن تا وسط دو نیمه مجبور نشوی در حالی که سه گل از حریف عقب هستی سه بازیکنت را به نیمکت برگردانی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ط IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    عامل اصلی باخت ایران نبود تمرکز بازیکنان و فشار روانی ای بود که قبل و حین بازی به آنها وارد شد.در انگلیس هم مشکلات اقتصادی و رکود و تورم و هزینه های بالای قبض گاز و برق و ...وجود داره در آمریکا نژاد پرستی و قتل سیاه پوستان از جمله جرج فلوید و فقر و بی خانمانی و آزادی سلاح و...وجود داره ولی آیا آنها هم سرود ملی نخواندن؟ آیا به آنها هم حمله رسانه ای شد؟.جام جهانی جای کنش های اعتراضی نیست و بازیکنان فوتبال هم وظیفه شون فوتبال بازی کردنه.در ضمن عامل اصلی وضع اقتصادی ما تحریم های آمریکا و اروپاست.ما میخایم شکایت نزد جلاد ببریم!
  • Ali IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    آره مثل همیشه تو خوبی من (من نوعی )که همیشه خوبم او خوب است ما خوبیم آنها خوبند مسئولین هم که درباره شان باید گفت گل عیب دارد که زیبا است و بوی خوش می دهد اما مسئولین عیب ندارند پس بازم مثل همیشه پیداکنید پرتقال فروش را (اگر داستان پرتقال فروش را می دانید).
  • ک.م IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    نفرین بر مافیا و تاج اگر قرار بود ۶ تا بخوریم فرق کی روش با اسکوچیچ چی بود؟ خوب خود اسکوچیچ می تونست همین کار رو بکنه.آیا کی روش برای تخریب آرنج تیم از سوی انگلیس مکّار تطمیع نشده؟
  • برزو لردگونی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    حرفهای ناصر ابراهیمی خنده داره، ژاپنی ها با کارتون فوتبالیستها پیشرفت کردند، نشان از بیسوادی دارد، وقتی نمی دانیم سیستم مدیریت ژاپنی ها چیست و حتی نظام 5S در مدیریت ژاپنی ها که مال حدود سی سال پیش هست رو نمیشناسیم و اصلا از ظرفیت و استعدادهای داخلی فوتبالمون خبر نداریم و فقط تهران رو میشناسیم و خبر از ظرفیتهای فوتبال خودمون نداریم نتیجه بیسوادی هست و لا غیر و درضمن اقای ابراهیمی در مورد ارنج عجیب اسکوچیچ در بازی با کره نظری احیانا نداشتی، بله کیروش در مورد بازی با انگلیس مقصر اصلی هست ولی شما هم به نوبه خودت مقصری
  • Artin IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    تیمی که با سفارش درست بشه همین میشه. پیر و بی انگیزه فقط دنبال پول و شهرت واسه خودشون واسلام. آبروی کشور رو بردید با این اوضاع داغونتون. از اول مسابقه همه بازیکنا رنگشون پریده بود خود بیرانوند توپ رو بیرون میزد حسینی رنگش سفیده سفید شده بود. مگه شما تمرین نکرده بودید؟
  • امیرمهدی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    بسم الله الرّحمن الرّحیم به نظر بنده شاید یکی از علل اصلی شکست از انگلیس این بود که از کی‌روش تا بازیکنان همه مرعوب و وحشت‌زده از هیبت انگلیس در فوتبال شده بودند و لذا از همان ابتدا در لاک دفاعی فرو رفتند و این موجب شد حدود هفتاد درصد توپ در اختیار آنها باشد و بتونن مکرر حمله کنند ، در حالیکه خود تهاجم به نوعی میتونه از کثرت حملات حریف کم کنه و نوعی دفاع موثر هست و همین لاک دفاعی نیمه اول خودش اقرار به برتری حریف و موجب قوت روحیه انگلیسی‌ها بود ، برای همین وقتی در نیمه دوم کمی بیشتر تهاجمی عمل کردیم ، تعداد گلهای خورده شده با نیمه اول مساوی شد، ولی دوبار هم در ازشون رو باز کردیم ، ضمنا دربازه‌بان ما هم اگه عوض نشده بود بسا یکی دو تا کمتر گل می‌خوردیم..
  • حرف حق US ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    حق گفتی آقای ابراهیمی حق!
  • پیروز IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    تصویه حساب.... کار درستی نیست. شرف
  • علی US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    حرف مفت زدن که خرج نداره ،مر حسابی خارج از عدم تمرکز بازیکنان ، مثل اینکه فوتبال رو نیکاه نکردی طرف ۶ تا گل خورده، میگه مقصر نبود اونم کسی که فقط به توپ نیکاه میکرد ،چوب تو دروازه بود ۵تاش میخورد بهش😀😀😀
  • شاهرخ خان: (۱) IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    آقای لردگونی عزیز حرفای ناصرخان هیچم خنده‌دار نیست. ساخت کارتون فوتبالیستها نشون‌دهنده بلندپروازی و سختکوشی ژاپنیهاست. شما وقتی بلندپرواز نباشی نتیجه‌اش میشه در جا زدن و تکون نخوردن و سکون. اگه ژاپنیها هم مثل ما دست رو دست میذاشتن و تلاش نمیکردن امروز بدتر از ما بودن. سیستم مدیریتی ژاپنیها چیز عجیبی نیست که بخواییم مقابلش شاخ در بیاریم. ژاپنیها ملت سختکوشی هستن که برای حل مشکلاتشون فکر میکنن، تحقیق میکنن و میسازن و خراب میکنن تا به نتیجه دلخواهشون برسن. همون کاری که ما و مسئولینمون نمیکنن. اگه قبول داشته باشیم که هر چیزی فرمول‌بندی شده است و براساس قوانین ریاضی شکل گرفته اون وقت گرفتار خودکم‌بینی نمیشیم. فوتبال یه سری اصول کلی داره که همه‌ بلدشن. میمونه تاکتیک تیمی و تکنیک فردی. ما توی تکنیک چیزی کم نداریم. مشکلمون تاکتیکه که برمیگرده به مربیامون. حالا اینکه یه آدم گنده دماغ و مغرور مثل کیروش فقط رو یه سیستم مزخرف و منقرض شده پافشاری میکنه نشون‌دهنده کوته‌فکری اونه و ربطی به ضعف ما و نتیجه خفت‌بارمون مقابل انگلیس نداره.
  • شاهرخ خان: (۲) IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    ارنج اسکوچیچ جلوی کره هم اصلا عجیب نبود. ما وقتی صعودمون قطعی شده بود شما فرض کن خواست به نخودیها بازی بده. فرق اسکوچیچ با کیروش اینه که کیروش شدیدا دچار خودکم‌بینیه و رو داشته‌های حریف متمرکزه ولی اسکوچیچ رو داشته‌های خودش متمرکزه تا نداشته‌هاش. شما وقتی خودت خودتو قبول نداشته باشی میخوای دیگرون قبولت داشته باشن؟! کیروش منو یاد گل‌محمدی میندازه که تاکتیکش براساس ترسش از حریفا شکل گرفته. بردن انگلیس سخت نبود. کیروش سختش کرد. حالا شما بیا بگو من دو دو تام میشه سه تا!! شما وقتی نقش خودباوری و شجاعت رو فراموش میکنی بایدم بری شیش تا از انگلیس پیزوری بخوری. نتایج آینده انگلیس نشون‌ میده که حرف من درسته یا تاکتیک کیروش. ما الان باید ولز و آمریکا رو ببریم، اون وقت بعضیا هنوز میگن نباید جانب احتیاطو رها کنیم!! حالا شما برو مثلا مساوی کن با ولز و آمریکا، اصلا به چه دردی میخوره. وقتی ما دو تا به انگلیس زدیم و سه تا نزدیم یعنی انگلیس شیر پاکتی بوده نه شیر جنگل.
  • بچه DE ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    جواب به آقای برزو لردگونی آقای باسواد، ابراهیمی نگفت فقط با کارتن فوتبالیست ها ژاپن پیشرفت کرده، گفت یه سری کارها کردن مثل ساختن این کارتن. درست هم میگه. مقصر باخت ایران کیروش بود و اونایی که تاج را آوردن چون آوردن تاج باعث برکناری اسکوویچ شد، اصلا هدف همين بود. مهدی طارمی رفت پیش معاون رئیس جمهور و مصرانه ازش خواست اسکوویچ برکنار بشه
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    سلام بله اکثر حرفهای ایشان درست است. فشار بیخود روی بازیکنان متاسفانه زیاد بود. البته خودشان هم متاسفانه با حرکت نسنجیده فشار مضاعفی وارد کردند. بیان نظر با رفتار غلط متفاوت است
  • کاهن IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    باسلام یه جوری در مورد کیروش و اسکوچیچ و غیره و ذالک حرف میزنیم که اگر کسی ما رو (ما ایرانی‌ها رو) نشناسه فکر میکنه فرگوسن داره در مورد اینها حرف میزنه. دوست عزیزی که نظر میدی ــ دفاعی بازی کردن ایران و وحشت زدگیش موجب قوت گرفتن روحیه‌ی انگلیس بود ــ داداش تو از فوتبال چیزیم حالیته؟ عزیزم داری در مورد انگلستان نظر میدیا!!! قربون شکلت بشم اگر تو هم مثل باقی گول دوره‌های قبل رو خوردی که جلوی پرتقال و اسپانیا و مراکش و آرژانتین بازی کردیم باید به این دو نکته خوب توجه کنی تا درک صحیحی از فوتبال ایران بدست بیاری. اول) اون مربی که جلوی این‌ همه تیم گردن کلفت اسم و رسم برای ایران ساخت سوباسا ابراهیمی نبود همین کیروش خودمون بود. دوم) عشقم! اون زمان که ایران کفر رونالدو رو درآورد و مسی رو عصبی کرد و یه لاپایی گذاشت به پیکه تمام این تیم‌ها کیفیتی داشتن مثل آرژانتین عربستان و آلمان ژاپن! آره عشقم. ایران همون ایران همیشگیه با این تفاوت که به قول سوباسا ابراهیمی (ناصر خان رو میگم) یه مربی پولکی آورده که پول بگیره به این تیم شخصیت بده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی