تیم ملی مقابل ولز تغییر سیستم می‌دهد/ خداحافظی کی‌روش با سیستم ۳ دفاع
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از عجایب دیدار ایران و انگلیس، استفاده از ۳ دفاع میانی در ترکیب اصلی تیم ملی بود.

مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی و روزبه چشمی در حالی در قلب خط دفاع ایران قرار گرفتند که سال‌هاست تیم ملی با ۳ دفاع میانی بازی نمی‌کند.

شاید یکی از دلایل شکست سنگین تیم ملی ایران مقابل انگلیس استفاده از این سیستم بوده باشد که تیم ملی ایران ابزار اصلی آن یعنی وینگ‌بک‌های رونده و کاملی در اختیار نداشت.

در همین راستا در تمرین تیم ملی شنیده شد که کارلوس کی‌روش قصد دارد در دیدار با ولز تغییر سیستم داده و از ۴ مدافع (۲ مدافع میانی و دو دفاع کناری) استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    کاش چند بازیکن جنگنده و با توانایی حفظ توپ داشتیم امثال جهانبخش و میلاد محمدی هیچ گرهی از کار ما باز نمیکنند حیف از محبی و مهدی پور حیف از سرلک و نورافکن حیف از علیرضا حقیقی گلر فنی و باشرف که شخصیت و ابهتش برای خط دفاع و کل تیم نعمت و برکت می‌شد یعنی حقیقی جزو 4 تا گلر برتر این کشور نیست؟ تیم ما قطعا توی بازی فردا به مشکل میخوره چون کیروش اگه بر فرض محال ترکیب من‌در آوردی توی زمین نذاره(که میذاره) عابدزاده به تنهایی پتانسیل نابود کردن تیم رو داره چون استاد خوردن گلهای عجیب و غریبه که با اشتباه مسلم دروازه‌بان به‌دست میاد کیروش فردا با لجبازی و کج‌سلیقگی تمام آرزوهامونو به باد فنا میده مرغ این آقا یه پا داره اگه سیستم رو هم درست کنه بازم مهره‌چینیش گه‌کاری محضه یه ایران داره فریاد میزنه شجاع و کنعانی با هم در دفاع وسط ولی این آقا گوشش بدهکار نیست بازم پورعلی و چشمی و حسینی رو میچپونه توی ترکیب چون خودشیفته‌س و میخواد بگه تیم فقط تیم 2018 خودم! خب بابا برو امرابات رو هم بیار واسمون گل بزنه برو داور بازی پرتغال رو بیار که واسمون پنالتی اشتباه بگیره اون 4 امتیاز روی همون 2 صحنه بود و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی