نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
گرت بیل؛ کنفرانس خبری ولز - ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل در واکنش به سؤال خبرنگار خبرورزشی درباره علاقه‌اش به ورزش گلف، گفت عجیب نیست که در کنار فوتبال این ورزش را هم دوست داشته باشد.

همه اهالی فوتبال در ایران و اروپا به خوبی از علاقه گرت بیل به ورزش گلف باخبر هستند.

در همین راستا مهدی یکتا نماینده اعزامی خبرورزشی به قطر، در نشست خبری امروز بازی ایران و ولز به شوخی از گرت بیل پرسید که همه دنیا از علاقه شما به ورزش گلف باخبرند. آیا دلت برای ورزش گلف تنگ نشده است؟

جواب ستاره تیم ملی ولز هم جالب بود. بیل درباره شوخی خبرنگار خبرورزشی درباره علاقه خود به بازی گلف و اینکه آیا برای این رشته دلتنگ نیست، گفت: بله شما به بازی گلف اشاره کردید. مطمئنم شوخی کردید. به گلف علاقه دارم. به فوتبال هم علاقه دارم. عجیب و غریب نیست که یک نفر به دو رشته علاقه داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره پرسش بعدی نماینده خبرورزشی و اینکه آیا او هم به احتمال صعود با تفاضل گل فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران علاقه‌مند است که در یک موقعیت قوی‌تر قرار گیرد. آیا بحث اخلاف گل مطرح می‌شود؟ بله ممکن است. هر دو تیم می‌خواهند گل بزنند و بازی را ببرند. مطمئنم بازی جالب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. ایران تیم خوبی است و دنبال این خواهیم بود که تا حد ممکن گل بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    مطمئنم بازی رو میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی