نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
برانکو با حضور در دوحه بازی نخست تیم ملی کرواسی در برابر مراکش را از نزدیک تماشا کرد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با حضور در دوحه بازی تیم ملی کرواسی در برابر مراکش را از نزدیک دید.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با حضور در دوحه بازی تیم ملی کرواسی در برابر مراکش را از نزدیک دید. این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود. او هم اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال عمان است. جالب اینکه تیم او پیش از شروع جام جهانی در یک بازی دوستانه در برابر تیم ملی آلمان یک بر صفر شکست خورد. او زنگ خطر را پیش از شروع بازی برای ژرمن‌ها به صدا در آورده بود. آلمان در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ دوحه در مصاف ژاپن رفت و در این بازی ۲ بر یک به برتری رسید. این در حالی بود که گل نخست توسط تیم ملی آلمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود.

ژاپنی‌ها بازی دوستانه تیم ملی آلمان در برابر عمان را به دقت آنالیز کردند و این بازی دوستانه را برای نمایش خوب در برابر آلمان و در نهایت شکست تیم ملی آلمان خیلی مفید دانستند. جالب اینجاست نمایش تیم ملی عمان در برابر آلمان این قدر خوب بود که بعد از این بازی تماشاگران تیم ملی عمان از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند که قرارداد برانکو ایوانکوویچ را تمدید کند. این مربی کروات تا پایان جام ملت‌های آسیا با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد.

او با توجه به فاصله عمان و قطر قصد دارد همه بازی‌های تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی را از نزدیک تماشا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    از نظر بعضیا زمین هم چرخشش رو به دور خورشید از پرفسور پلاستیکی یاد گرفته! بابا جمع کنید این مسخره بازی ها رو! فقط کم مونده پرچم کرواسی دست بگیرن و سرود کرواسی بخونن! هر اتفاقی توی این مملکت میوفته سریعا میرن سراغ یکی از ویچ ها و ازشون نظر خواهی میکنن
  • اعتدال IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی