لیونل مسی - کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نشریه «میرر»، دولت عربستان سعودی مشتاق است که هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو را به لیگ داخلی خود بیاورد.

کریستیانو رونالدو پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد در روز سه‌شنبه، بازیکن آزاد شده است. این اتفاق پس از مصاحبه جنجالی این بازیکن با روزنامه‌نگار مشهور «پیرز مورگان» رخ داد. رونالدو در این گفت‌وگو به شدت به باشگاه و مربی‌اش حمله کرد.

او صراحتاً گفت که برای اریک تن‌هاخ احترامی قائل نیست. او همچنین مالکیت باشگاه را زیر سوال برد و گلیزرها را متهم کرد به اینکه فقط به پول و تجارت فکر می‌کنند و به باشگاه و ورزش اهمیتی نمی‌دهند. او حتی گفت که تا الان گلیزرها را ندیده و آنها تمام اختیارات را به مدیر داخلی باشگاه داده‌اند.

قطعاً رونالدو خواهان کم ندارد و باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب این اسطوره پرتغالی خواهند بود، اما تا تمام نشدن جام‌جهانی قطر و مسئولیتش در تیم ملی کشورش پرتغال بعید است که مسیر باشگاهی آینده‌اش مشخص شود.

پاری‌سن‌ژرمن از جذب این مهاجم ۳۷ ساله کناره‌گیری کرده و باشگاه قدیمی‌اش اسپورتینگ لیسبون نیز از این انتقال فاصله گرفته است. به این معنی که انتقال پرسود به عربستان می‌تواند گزینه‌ای احتمالی برای رونالدو باشد.

جاه‌طلبی عربستانی‌ها ادامه دارد/ رونالدو و مسی در خاورمیانه؟

در همین حال، قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان به اتمام خواهد رسید و آینده اسطوره آرژانتینی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مسی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا گذراند و جدایی از این تیم برایش به شدت سخت بود. او در مصاحبه‌ای که قبل از جام‌جهانی انجام داده بود از سختی‌های انس گرفتن با زندگی جدیدش پس از ترک بارسلونا صحبت کرده بود و در انتها گفت که الان به زندگی در پاریس عادت کرده و از اینکه در این شهر پرهیاهو زندگی می‌کند بسیار خوشحال است. این مصاحبه به حدس و گمان‌های تمدید قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن دامن زد.

ولی لیونل مسی آرژانتینی سفیر هیئت توریستی عربستان سعودی است، بنابراین انتقال او به عربستان چندان تعجب‌آور نخواهد بود. مسی قبلاً گفته بود که بعد از جام جهانی در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت و اگر اکنون تمدید قرارداد با قهرمان لیگ ۱ را انتخاب نکند، در آن صورت مانند رونالدو بازیکن آزاد خواهد شد.

شاهزاده عبدالعزیز بن‌ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان سعودی، اخیراً در مورد طرح‌هایی برای گرفتن امضای رونالدو صحبت کرد. شاهزاده عبدالعزیز به «اسکای نیوز» گفت: «چه کسی دوست ندارد رونالدو در لیگ آنها بازی کند؟ او الگوی جوانان است؛ او و مسی.»

وقتی در مورد قرارداد تبلیغاتی مسی با عربستان سعودی سوال شد، گفت: «این موضوع از نظر گردشگری برای ما سود زیادی به همراه داشت. اگر آنها بتوانند، من دوست دارم هر دوی آنها را در لیگ عربستان ببینم.»

جاه‌طلبی عربستانی‌ها ادامه دارد/ رونالدو و مسی در خاورمیانه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • CR7 IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    کینک CR7❤❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی