نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک اتفاق هیجان‌انگیز برای باواریایی‌ها/ ستاره سابق برمی‌گردد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران بایرن مونیخ قصد دارند برای بازگرداندن تونی کروس، ستاره آلمانی، به این تیم اقدام کنند.

قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند. پیش از این بسیاری از منابع از تصمیم احتمالی این هافبک آلمانی برای خداحافظی از فوتبال در پایان مهلت قراردادش با رئال خبر داده بودند، موضوعی که او نیز به آن اشاره کرده بود.

اما به نظر نمی‌رسد که این تصمیم در حال حاضر تصمیم نهایی او برای زندگی حرفه‌ای‎‌اش باشد و با توجه به این که قرارداد جدیدی بین او و باشگاه رئال مادرید به ثبت نرسیده، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط هستند تا بتوانند یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند. به گفته ال ناسیونال، یکی از این باشگاه‌ها بایرن مونیخ است که علاقه خاصی به کروس و سبک بازی او دارد و خاطرات خوب روزهای حضور او در این تیم همچنان در خاطر علاقه‌مندان به این باشگاه زنده است. 

این بازیکن در سال ۲۰۱۴ از بایرن جدا شد و به رئال مادرید پیوست و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را پس از هشت سال دوری بار دیگر به ورزشگاه آلیانتس آرنا برگردانند و از حضور او در خط میانی تیم‌شان استفاده کنند. 

هنوز مشخص نیست که تصمیم کروس برای انتهای فصل چه خواهد بود اما این بازیکن می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه با هر باشگاهی خارج از لالیگا مذاکره کند و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی