مکالمه احساسی بین ۲ رقیب/ ستاره پرسپولیس خطاب به یک استقلالی؛ فوق العاده بودی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از صحنه های جالب بعد از دیدار ایران و ولز در آغوش کشیدن سیدحسین حسینی توسط علیرضا بیرانوند بود.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی بعد از مصدومیت شدید از ناحیه بینی و تعویض در اوایل بازی مقابل انگلیس، مجوز بازی برای تیم ملی را در دیدار مقابل ولز به دست نیاورد. سیدحسین حسینی که در بازی اول هم جانشین بیرانوند شده بود و ۶ گل دریافت کرد، در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ولز قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت.

کاپیتان استقلال که اولین جام جهانی خود را تجربه می‌کند، برخلاف بازی نخست، با اعتماد به نفس بیشتر و شرایط بهتر درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و چند واکنش خوب هم داشت.

یکی از اتفاقات جالب بعد از پیروزی تیم ملی مقابل ولز، تبریک ویژه علیرضا بیرانوند به رقیب خود بود. بلافاصله بعد از سوت پایان بازی و درحالی که بازیکنان تیم ملی مشغول شادی کردن بودند، بیرانوند با همان محافظ مخصوصی که روی صورت داشت به زمین مسابقه رفت و سیدحسین را در آغوش گرفت. اتفاقی که سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد و صحنه های جالبی را رقم زد. بیرانوند و حسینی که از برد تیم ملی و زنده ماندن شانس صعود برای ایران بسیار خوشحال بودند، برای لحظاتی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

در این بین صحبت های جالبی هم بین دو رقیب رد و بدل شد. بیرانوند ضمن تبریک به حسینی به او گفت : تو فوق العاده بودی و عالی کار کردی. می‌دانم کار تو چقدر سخت بود ولی به خوبی از پس آن برآمدی. حسینی هم که از ثبت اولین کلین شیتش در جام جهانی خیلی خوشحال بود، خطاب به بیرانوند گفت: مرسی که در همه این روزها کنارم بودی و مثل یک برادر بزرگتر نکات لازم را به من گفتی. انرژی مثبت تو خیلی به من کمک کرد تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به خاطر همه چیز ممنونم.

با توجه به عملکرد خوب حسینی و همچنین بازگشت بیرانوند از مصدومیت، کی‌روش کار سختی برای انتخاب گلر در بازی مقابل آمریکا خواهد داشت. حال باید دید که کارلوس حسینی با انگیزه را درون دروازه تیم ملی قرار خواهد داد و یا اینکه به تجربه بیشتر بیرانوند اعتماد خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    چشمی خوشحالی کرد و به کردها و ملت مبارز ایران خیانت کرد.
  • نا امید IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    امید جان(omid) جوک نگو وسعی نکن با جوسازی و شانتاژ مثلا فضا رو تحت فشار افکار سطحی و آبکی سیاسی اونم از نوع انگلیسی (مثلا کارهای روانی - احساسی ) قرار بدی بجای دیگران که هیچ لطفا فقط بجای خودت فکر کن برای لجن مالی کردن دیگران قبل از هر چیز دستان خودت رو کثیف میکنی انشالله که خدا به همه مون افکار سالم و پاکی عنایت کند
  • پاسخ به ناامید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    با سرنیزه میشه پیروز شد اما نمیشه روش نشست
  • حسین IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    آقای امید شماها اگه با دوتا عکسی که از دیدار اعضای تیم ملی با رییس جمهور بیرون اومد جوگیر نمی شدید و این بازیکنا رو دشمن خودتون نمی دونستید قطعا بعد برد شماهم خوشحال بودید. هرکس یه بار فوتبال تو کوچه شون هم بازی کرده باشه می دونه دقیقه آخر گل زدن چقدر هیجان داره. اونم بازیکنی که بخاطر یه عکس زیر انواع هجمه قرار گرفت باخت به انگلیس رو سر اون خالی کردن و از هر جهت تحت فشار بود. پس خواهشاً باز هم عقلتون رو دست رسانه ها ندید
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    درودبریوزهای ایرانی که مردم ایران راخوشحال کردن
  • حامی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    درود بر بازیکنان با غیرت ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی