نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سوال تکراری کی‌روش از ستاره تیمش!/ نگرانی سرمربی تیم ملی برطرف شد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی حساس مقابل آمریکا خواهد شد.

بعد از برد دلچسب تیم ملی مقابل ولز و زنده شدن امید صعود برای ایران، ملی پوشان با روحیه ای عالی خودشان را برای دیدار حساس و فوق العاده سرنوشت ساز مقابل آمریکا در دور آخر مرحله گروهی جام جهانی آماده می‌کنند. شاگردان کی‌روش امروز هم مطابق روزهای قبل تمرینات خود را در کمپ تمرینی الریان دنبال کردند و منتظر دیدار سه شنبه مقابل آمریکا هستند. گزارش اتفاقات و حواشی پیرامون اردوی تیم ملی در قطر را در ادامه می‌خوانید.

سوال تکراری کی‌روش از بیرانوند!

علیرضا بیرانوند مطابق انتظار در بازی مقابل انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفت ولی خیلی زود به دلیل مصدومیت جای خود را به حسینی داد. حسینی نمایش خوبی مقابل انگلیس نداشت ولی مقابل ولز عملکرد خوبی داشت و چند توپ بسیار خوب را مهار کرد. حالا بیرانوند با مجوز فیفا و با گارد مخصوص بینی دوباره به تمرینات گروهی برگشته و می‌تواند تیم ملی را در بازی سه شنبه همراهی کند. اینکه در بازی حساس مقابل آمریکا چه کسی گلر خواهد بود، مشخص نیست ولی این موضوع به یکی از دغدغه‌های مهم و بزرگ کی‌روش تبدیل شده است. حسینی انگیزه و آمادگی خوبی دارد ولی از طرف مقابل تجربه بیرانوند در جام جهانی هم می‌تواند برگ برنده تیم ما باشد.نکته جالب در این خصوص این است که کی‌روش به صورت مرتب و هر زمان که بیرانوند را در تمرین یا هتل می‌بیند، پیگیر وضعیتش می‌شود و از او می‌پرسد، آیا از ناحیه بینی درد دارد یا خیر.

علیرضا هم در پاسخ به سوالات پر تکرار کی روش می‌گوید که شرایطش خیلی بهتر شده و دردی ندارد.  کی روش به نظر می‌رسد هنوز گلر اصلی خود را برای دیدار مقابل آمریکا انتخاب نکرده است.  حال باید منتظر ماند و دید در نهایت کی‌روش چه تصمیمی‌خواهد گرفت و از بین بیرانوند و حسینی، چه کسی در ترکیب اصلی  تیم ملی در بازی مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

سوال تکراری کی‌روش از ستاره تیمش!/ نگرانی سرمربی تیم ملی برطرف شد

ایران  خواهان برخورد فیفا با آمریکا شد

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد. صفحه اینستاگرامی‌فدراسیون فوتبال آمریکا در اقدامی‌غیرحرفه‌ای نماد «الله» را از پرچم ایران حذف کرد. در پی این اقدام، فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا خواستار تذکر و برخورد جدی فدراسیون جهانی فوتبال با فدراسیون فوتبال آمریکا شده است. تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه شنبه این هفته به مصاف آمریکا می‌رود.

سجادی دوباره به قطر می‌رود

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که دو بازی قبلی تیم ملی مقابل انگلیس و ولز را از نزدیک تماشا کرده بود، قرار است فردا دوباره راهی دوحه شود و دیدار آخر تیم ملی در مرحله گروهی مقابل آمریکا را از نزدیک تماشا کند. همچنین قرار است وزیر ورزش سری هم به اردوی تیم ملی بزند و با اعضای تیم ملی دیدار کند.

دو گلر از برنامه‌های کی‌روش خارج شدند

بعد از خوردن ۶ گل از انگلیس توسط حسینی، خیلی‌ها فکر می‌کردند قرار است کی‌روش امیر عابدزاده را در بازی با ولز درون دروازه قرار دهد. اتفاقی که رخ نداد و کی‌روش بار دیگر به حسینی اعتماد کرد. با توجه به عملکرد خوب حسینی و همچنین بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی، عابدزاده و نیازمند دیگر شانسی برای بازی کردن در جام جهانی نخواهند داشت و به نوعی این دو گلر از برنامه‌های کی‌روش خارج شدند.

کی‌روش به ملی پوشان: خوشحالی بس است!

پیروزی مهم مقابل ولز موجی از شادی در بین مردم ایجاد کرد و همچنین روحیه بازیکنان تیم ملی هم از این رو به آن رو شد. کارلوس کی‌روش که یک مربی حرفه ای و باتجربه است، به خوبی می‌داند که تیمش نباید در باد این پیروزی بخوابد و از رفتن تمرکز و همچنین دست کم گرفتن آمریکا باعث خواهد شد تا نتیجه دلخواه مقابل این تیم بدست نیاید. از همین رو کی‌روش در گفت و گو با بازیکنان با اشاره به این موارد اعلام کرد دیگر شادی کردن بس است و بازی مقابل ولز و نتیجه آن باید فراموش شود. کی‌روش از بازیکنان خواست تا همه تمرکزشان را روی بازی مقابل آمریکا بگذارند تا بتوانند صعودی تاریخی را برای مردم ایران رقم بزنند.

سوال تکراری کی‌روش از ستاره تیمش!/ نگرانی سرمربی تیم ملی برطرف شد

حلقه اتحاد قبل از شروع تمرین

مطابق تمرینات روزهای قبل بازیکنان تیم ملی وسط زمین حلقه اتحادی را تشکیل می‌دهند و به صحبت‌های کی‌روش قبل از شروع تمرین گوش می‌دهند. اتفاقی که در تمرین امروز تیم ملی هم رخ داد و بازیکنان حلقه اتحاد جالبی را تشکیل دادند.

مصدومان تیم ملی به آمریکا می‌رسند

در اواخر بازی مقابل ولز احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی به دلیل گرفتگی عضلات نتوانستند تا پایان در زمین حضور داشته باشند. با این حال این دو بازیکن بدون مشکل در تمرین تیم ملی حضور داشتند و به نظر می‌رسد برای دیدار مقابل آمریکا مشکلی ندارند. همچنین سردار آزمون که در بازی قبل دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت، پا به پای سایر نفرات تمرین کرد تا خیال کادرفنی تیم ملی از این بابت راحت شود.

تنیس فوتبال و پاسکاری هدفمند

بعد از صحبت‌های کی‌روش و گرم کردن، ملی پوشان به تنیس فوتبال روی آوردند که این بخش از تمرین با کری خوانی همراه بود. همچنین بعد از تنیس فوتبال، پاسکاری هدفمند در فضای کوچک در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    اگه بیرانوندآماده باشه مسلمااونومیذاره دروازه.زیادم درموردسیدشلوغ نکنیم توبازی ولزم مطمئن نبود.دوتاتوپ گرفت یکیش اول بازی بودکه دقیقاهمونجایی امدکه وایساده بودودفعش کردیکیشم شیرجه زدگرفتش ولی درعوض چندتاتوپودوباره فقط دنبال کردکه شانس آوردیم تو۴چوب نبود
  • حسن IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    بازی با ولز پروازمون تهدید نشد وگرنه خدا میدونست چی قرار هست پیش بیاد. بیراوند وایسته دروازه روحیه دفاع و بقیه بازیکنان هم بالاتر میره با پرتاب اش هم میتونه خطر ساز بسه برا امریکا
  • میلاد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    جنازه بیرانوند هم از حسینی بهتر هست
  • ایرانی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    آقای بیرانوند از لحاظ قد ، بلندتر و تجربه او بیشتر و اعتماد به نفس بالاتری واسه بازی با آمریکا دارد.
  • اعتدال IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    نمی دونم چرا کی روش به پیشنهادات بعضی از اندیشمندانی که در سایت خبرورزشی قلمفرسایی می کنند توجه نمی کنه و دروازه بان مورد علاقه اونارو نمیذاره؟!؟!؟!؟! این اندیشمندان قبلا هم پیشنهادات خارق العاده ای مثل تغییر تابعیت لوکادیا را داشتند. خیلی خفنند.🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی