نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۱
واکنش متفاوت ستاره تیم ملی آمریکا بعد از شنیدن لقب «شیطان بزرگ»/ باید برابر ایران از این حربه استفاده کنیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی آمریکا در نشست خبری با سوال عجیبی مواجه شد.

تیم ریم مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا که در فولام بازی می‌کند پیش از بازی با تیم ملی ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: در مسابقاتی مثل جام جهانی شرایط همین است. در مدت زمان کوتاهی شما با تیم‌هایی بازی می‌کنید که سبک بازی خودشان را دارند. هر تیمی در جام جهانی به یک شکل خاص بازی می‌کند و البته این ذات فوتبال است و باعث می‌شود که شما نتوانید به راحتی برای یک بازی آماده شوید.

همچنین واکر زیمرمن دیگر مدافع آمریکا نیز با اشاره به اهمیت ضربات شروع مجدد برای آمریکا گفت: استفاده از ضربات شروع مجدد از نقاط قوت ماست و نه تنها از این حربه بلکه باید از تمام داشته‌ها و توانمندی‌های خودمان برابر ایران استفاده کنیم.

در ادامه خبرنگاری در نشست سوال کرد که در بازی جام جهانی ۹۸ آمریکا بازی را از نظر ورزشی دید ولی برای ایران این بازی خیلی مهم است که برابر «شیطان بزرگ» قرار گیرند و گفته می‌شود آمریکا از نظر احساسی و روانی کمتر از ایران برای آن دیدار آماده شده بود که تیم ریم در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم از نظر روحی و روانی همین که می‌دانیم با کسب برد می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم کافی است. فکر می‌کنم به مسائل دیگر می‌توان بی‌توجه بود چون این دیدار از نظر ورزشی به خودی خود برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حرف حق US ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    امریکا: اینبار ما هستیم که در برابر «شیطان بزرگ» بازی میکنیم!
    • عجب بابا! US ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      شیطان رجیم!
  • مردم IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    بلاخره خبرنگار ها دنبال حاشیه هستند نه ورزش این سیاست کشورهای استعماری و زورگو است که افرادش می باید ردنبال حاشیه نه ورزش و همبستگی ببن ورزشکاران دوست دارند که افراد سیاست را داخل ورزش کنند و دشمنان ملت ها وکشورها مخصوصا روباه های مکار و دروغگو ازاین امر در مورد ایران عزیزمان جدا نیستند.
  • ط IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    گفته میشه آمریکایی ها به خبرنگاران ایرانی اجازه سوال ندادن.اهانت به پرچم ایران توسط تیم ملی آمریکا نشان داد که این بازی چندان هم جدای از سیاست برای آمریکا نیست و اگرم سوال از مانب ما بوده چندان هم بد نبوده هر چند ما مثل انگلیسی ها و آم یکایی ها خباثت نداریم.
  • Patrix IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    عجب جواب هوشمندانه و قابل تاملی
  • احسان IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    تا كي اين همه دشمني ادامه داره تا كجا يكي پرچم مقابل دستكاري ميكنه اون يكي تو مجلس پرچم آتيش ميزنه بابا بس كنيد اين مسخره بازيو اينم از بي فرهنگي خبرنگار ايراني كه اسم شيطان بزرگ ميزاره رو يه تيم واقعا باعث اين همه گروني و بدبخي ملت امريكا هستش يا بي لياقتي مسئولين؟
  • امراله مهماندوست IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    باید تمام مزدوران کشورهای دشمن کشور ایران (کشور آمریکا در رأس کشورهای دشمن کشور ایران) را در داخل کشور ایران و خارج از کشور ایران به درک واصل کنیم
  • علی رضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    به بازیکنای فوتبالش که نمیگیم شیطان بزرگ که😐😐😐
  • مازیار IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    علی بیرو جلوی امریکا موفق تر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی