پیش‌بازی کامرون – صربستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کامرون و صربستان تیم‌های بازنده روز نخست گروه G برای این که امید صعود داشته باشند، نیاز به برد دارند.

امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب، کامرون در دیداری حساس از گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف صربستان خواهد رفت.

کامرون؛ شیرها برمی‌گردند؟

نه چندان خوب و نه آنقدر بد و ناامیدکننده! این توصیفی درباره بازی نخست کامرون مقابل سوئیس است. با این حال عقب رفتن شیرهای رام‌نشدنی در دقایق بسیار باعث شد تا این تیم کاندیدای قعرنشینی در گروه G شود، چرا که ۲ بازی آتی با صربستان و برزیل شاید سخت‌تر هم باشد. کامرون از ماه مارس پیروز نشده و اُتو آدو نتوانسته انتظارات را برآورده کند. چه بسا او بعد از جام‌جهانی برکنار هم بشود. با این حال انتظار ۳۲ ساله کامرونی‌ها بعید است که این دوره هم به پایان برسد. صعود از گروه دشوار خواهد بود، ولی می‌خواهند دستکم از بازی مقابل صرب‌ها امتیاز بگیرند.

صربستان؛ ۲ بازی سرنوشت‌ساز

صربستان شروع بدی مقابل برزیل نداشت، اما بازی را خیلی بد تمام کرد. در واقع مقابل ستاره‌های برزیل بازی خورد. صرب‌ها هم از آن دسته تیم‌های پرستاره‌ای هستند که انتظار بیشتری از آن داشتیم. عقاب‌ها که از زمان صربستان شدن نتوانسته‌اند از مرحله گروهی صعود کنند ۲ شانس بزرگ دارند. آن‌ها بازی سخت‌شان با برزیل را پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانند امیدوار باشند با ۲ برد به مرحله بعدی برسند. در صورت پیروزی مقابل کامرون، بازی مقابل سوئیس بازی مرگ و زندگی و انتقامی خواهد بود. سوئیس دوره قبل مانع از صعودشان به مرحله بعد شد.

آخرین جدال
ژوئن ۲۰۱۰ در دیداری دوستانه صربستان با نتیجه ۴-۳ مقابل کامرون برنده شد. کراسیچ، استانکوویچ، میلیاس و پانتلیچ برای صرب‌ها و وبو (۲ مرتبه) و چوپوموتینگ برای کامرون گل زدند.

آمار بازی
۱) این دومین دیدار کامرون و صربستان و اولین دیدار رسمی‌شان خواهد بود. در تنها دیدارشان ۱۲ سال قبل پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۰، صربستان مقابل کامرون پیروز شد.
۱) شاید در ذهن همه کامرون سابقه بهتری در جام‌جهانی داشته باشد، اما در ۷ حضور این تیم فقط یک مرتبه سال ۱۹۹۰ از مرحله گروهی صعود کرده است.
۰) صربستان از وقتی که دیگر یوگسلاوی یا صربستان و مونته‌نگرو نبود، ۲ مرتبه در جام‌جهانی حضور پیدا کرده و به مرحله حذفی هم نرسیده. البته یوگسلاوی در جام‌جهانی ۱۹۶۲ چهارم هم شد.
۵) کامرون چند ماهی می‌شود که شرایط خوبی ندارد. شیرهای رام‌نشدنی حسابی رام شده‌اند و ۵ بازی است که بردی نداشته‌اند. ۳ باخت و ۲ تساوی حاصل کارشان بوده.
۲) صربستان در ۲ دوره قبلی با عملکرد مشابه یک برد و ۲ شکست از دور مسابقات حذف شده است.

مصدومان و محرومان
کامرون مصدوم و محروم ندارد. خبر خوب برای صرب‌ها رسیدن الکساندر میتروویچ به این بازی است. البته فیلیپ کوستیچ به دلیل مصدومیت شاید این بازی را از دست بدهد.

ترکیب احتمالی دو تیم
کامرون:
اونانا، فای، کاستلتو، انکولو، تولو، آنگیسا، گوئت، هونگلا، امبئومو، توکو اکامبی و چوپوموتینگ
صربستان: وانیا میلینکوویچ ساویچ، میلنکوویچ، ولیکوویچ، پاولوویچ، ژیواکوویچ، لوکیچ، سرگی میلینکوویچ ساویچ، ملادنوویچ، تادیچ، ولاهوویچ و میتروویچ


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی