۱۰
آمریکا برای تیم ملی ایران خط و نشان کشید/ کُری‌خوانی آمریکا برای شاگردان کی‌روش با انتشار یک فیلم انگیزشی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در یکی از بازی‌های حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دیدارهای گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ امروز سه شنبه آغاز می‌شود. ایران با پیروزی و احتمالاً تساوی در این مسابقه راهی مرحله حذفی خواهد شد و اتفاقی تاریخی رقم می‌زند.

آمریکا برای صعود، نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد؛ تیمی که برابر انگلیس و ولز به نتیجه تساوی دست یافت و در حال حاضر دو امتیازی است.

صفحه توییتری تیم ملی فوتبال آمریکا با انتشار فیلم صحبت‌های انگیزشی «گرگ برهالتر» سرمربی آمریکا، برای ایران کُری خوانی کرد و خط و نشان کشید.

در این فیلم که به نظر می‌رسد در رختکن آمریکا و بعد از تساوی این تیم با انگلیس گرفته شده است، برهالتر به بازیکنانش تاکید می‌کند که با نمایشی که داشته‌اند، می‌توانند پا به پای هر تیمی در جهان بروند.

سرمربی آمریکا با تاکید بر اینکه تیمش بازی سختی با ایران در پیش دارد، از بازیکنانش خواست که از فوتبال و بازی کردن در جام جهانی لذت ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ع م IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    کسب تساوی برابر انگلستان یک نتیجه درخشان محسوب میشه و اونا اگر کمی خوش شانس بودن و در برابر ولز در دقایق پایانی پنالتی نمیخوردن الان اوضاع برعکس بود و آمریکا حتی امکان صعود به عنوان تیم اول رو داشت. هدفم از این نوشته اینه که یادآور بشم بازی سختی در پیشه و هرگز نباید انتظار پیروزی راحتی رو از تیم ملی داشته باشیم.
    • م ح IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      انگلیس با آمریکا توانی کردکه مساوی کرد
  • شعبان IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    باتو جه به روحیه خوب و جنگندگی بالا ، غیرت مثال زدنی ، تکنیک عالی بازیکنان و تاکتیک خوب و اتحاد بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان ، ان شاء الله تیم ملی فوتبال آمریکا رو با نتیجه دو بر یک می بریم و به مرحله بعد صعود میکنیم.
  • ShahrokH IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به نام خداوند رنگین کمان به یاد سلحشوری آرش پهلوان درآرید از چله همت تیرو کمان گذارید تیری ز غیرت همی پر توان رهایش کنید سوی آن دشمن آشکارو نهان
  • سعید اصفهان IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    ورزش سیاسی نیست خواهشا با حرفهای مزخرف چیزی نگید
  • مهدی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    تبانی انگلیس با آمریکا کاملا محرز بود این شکی توش نیست ولی باید خودمون بازی کنیم ویه مساوی بگیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی