نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
۳ |
۰
جواد خیابانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف آمریکا می رود که این دیدار را جواد خیابانی گزارش خواهد کرد.

شاید در کنار استقبال و تدارک ویژه رادیو و تلویزیون و سینماهای کشور برای بازی ایران و آمریکا، حضورِ جواد خیابانی قابل توجه باشد که در روز حماسه ملبورن خودِ او در مقدماتی جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بازی ایران و استرالیا را گزارش کرد و ایران به جام‌جهانی رفت.

 بازی ایران و آمریکا که به «بازی قرن» معروف شد نیز با صدایِ او در تاریخ ثبت شد و حالا بعد از ۲۴ سال دوباره صداوسیما گزارش بازی ایران و آمریکا را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر واگذار کرده است. 

 خیابانی گزارشگر باسابقه صداوسیما امشب قرار است در حالی دوباره بازی ایران و آمریکا را گزارش کند که این بار به سبکِ برخی از گزارشگرانِ تلویزیون‌های دیگر ادعای جالب و عجیبی کرده که در فضای‌مجازی با انتشارِ گسترده‌ای روبرو شده است. 

 او در برنامه زنده‌ای اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م.ر. IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    تنها تاریخ سازی خیابانی این است که کلا از گزارشگری و کار ورزش خداحافظی کرده و کار را به افراد کاردان بسپارد و البته در کنار این تاریخ سازی یک تاریخ سازی فوق عظیم هم می‌تواند انجام دهد و دست میثاقی و احمدی و علیفر و علی فروغی و جبلی را هم بگیرد و باخودش ببرد و با این تاریخ سازی‌های عظیم حدود ۸۵ درصد مردم را خوشحال و شادمان کند
  • پوارو IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    اون وقتا مثل حالا روی مخ نبود
  • وطن خواه IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به نظرم باید تست دوپینگ گرفته بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی