کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی دولت درباره پاداش ملی‌پوشان ایران برای صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: فدراسیون و برخی مجموعه‌ها و خود دولت پاداش‌هایی در نظر گرفته و تقدیم کرده‌اند و برای بردها نیز پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است، دولت تمام‌قد پشت تیم ملی بوده و هست.

بازیکنان تیم ملی بابت برد در بازی با ولز ۱۵ هزار دلار پاداش گرفتند. میزان پاداش هایی که به بازیکنان تیم ملی در جام جهانی داده می شود در قیاس با برخی از کشورها ضعیف است.

تیم ملی فوتبال کشورمان اما امشب در صورت کسب نتیجه مساوی در برابر آمریکا برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران به دور حذفی مسابقات جام جهانی صعود خواهد کرد.

«ملی پوشان ایرانی درصورت صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی چقدر پاداش می‌گیرد؟» بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال گفت: اصلی‌ترین پاداش به فوتبالیست‌ها خروش و شادی ملی ملت ایران است که دل همه مردم کشور و دوستداران ملت و کشور را شاد کردند و ان‌شاءالله امشب این شادی مضاعف شود. فدراسیون و برخی مجموعه‌ها و خود دولت پاداش‌هایی در نظر گرفته و تقدیم کرده‌اند و برای بردها نیز پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است، دولت تمام‌قد پشت تیم ملی بوده و هست.

اینطور که از ظواهر امر پیداست پاداش نقدی ملی پوشان ایرانی در صورت صعود به دور دوم مسابقات جام جهانی هنوز مشخص نشده است. اما به طور حتم فدراسیون فوتبال بر اساس مصوبه هیات رییسه پاداش دلاری برای ملی پوشان در نظر خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    شادی ملت و کشور خودش بهترین پاداشه. اینا رو پولکی نکنید.بعد از جام به قیمت همه ی این بازیکنان افزوده میشه و از در و دیوار واسشون میریزه. دیگه پاداش میخوان چیکار؟!خودمون بزرگشون میکنیم بعد فردا مقابل خودمون وای میستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی