نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیش‌بازی عربستان‌سعودی – مکزیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستان و مکزیک با اما و اگرها امیدوارند تا در بازی همزمان گروه C اتفاقاتی به سودشان رخ بدهد.

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم‌های ملی عربستان و مکزیک در آخرین دیدارشان در گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت.

عربستان‌سعودی؛ شاهین‌ها دوباره اوج می‌گیرند؟

با آن نمایش تحسین‌آمیز در نیمه دوم مقابل آرژانتین تصور نمی‌شد شاهین‌ها انقدر زود ضربه بخورند و مقابل لهستان با بازی انتقادآمیز شکست خوردند. اگرچه عربستان شانس صعود دارد، ولی مکزیک هم تیمی نیست که روی کاغذ تصور کنیم شاهین‌ها آن را راحت شکست می‌دهند. از طرفی احتمال دارد حتی با یک تساوی هم نتوانند به مرحله بعد بروند و همه‌چیز به بازی همزمان بین لهستان و آرژانتین بستگی خواهد داشت.

مکزیک؛ مکزیکی و تند باش!

تا اینجا مکزیک حرفی برای گفتن نداشته؛ نه مقابل لهستان خوب بودند و نه مقابل آرژانتین. به نظر نمی‌رسید تیم خراردو مارتینو انقدر راحت پا پس بکشد و حتی پیش‌بینی‌ها قبل از شروع جام از صعود آن‌ها به همراه آرژانتین حکایت داشت. حالا هم کارشان به اما و اگر کشیده و باید عربستان را ببرند و سپس منتظر باشند تا در بازی دیگر این گروه نتیجه دلخواه‌شان رقم بخورد که شکست آرژانتین یا شکست لهستان با بیش از یک یا دو گل است.

آخرین جدال
جولای ۱۹۹۹ در جام کنفدراسیون‌ها که مکزیک میزبانش بود این تیم ۵-۱ عربستان را برد. بلانکو (۴ مرتبه) و آبوندیس برای مکزیک و التمیاط برای عربستان گلزنی کردند.

آمار بازی
۲) عربستان و مکزیک ۲ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که هردو بازی در جام کنفدراسیون‌ها بوده و هردو بازی را مکزیک با ۵ گل برده؛ یکی ۵-۱ و دیگری ۵-۰.
۱) عربستان فقط یک مرتبه و در اولین حضورش در جام‌جهانی در سال ۱۹۹۴ شگفتی‌ساز شد و به مرحله حذفی رسید.
۹) مکزیک کار سختی برای حفظ روند صعودهای متوالی‌اش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی دارد. این تیم ۹ مرتبه راهی مرحله حذفی شده.
۱) برد عربستان مقابل آرژانتین اولین پیروزی این تیم مقابل رقیبی از آمریکای‌جنوبی در جام‌جهاین بود.

مصدومان و محرومان
عبدالله المالکی با دریافت ۲ کارت زرد در بازی‌های قبلی از این دیدار محروم شد. یاسر الشهرانی و سلمان فرج هم به این نبرد حساس نخواهند رسید. آندرس گایاردو تنها مصدوم مکزیک است که احتمالاً به آخرین بازی مرحله گروهی می‌رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم
عربستان‌سعودی:
العویس، عبدالحمید، العمری، البلیهی، بوریک، ناصر الدوسری، بریکان، النجعی، کانو، سالم الدوسری و الشهری
مکزیک: اوچوا، مورنو، مونتس، آرائوخو، کوین آلوارس، اِررا، ادسون آلوارس، اریک گوتیرس، گایاردو، لوسانو و خیمنس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی