نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مارکوس رشفورد - لوسیا لوی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مارکوس رشفورد در بازی مقابل ولز در مرحله گروهی جام‌جهانی قطر درخشید، و نشریه «سان» به این بهانه نگاهی به زندگی خصوصی او انداخته که با هم می‌خوانیم.

مارکوس رشفورد، مهاجم ۲۵ ساله انگلیس و منچستریونایتد، سه‌شنبه شب نمایش خیره کننده‌ای مقابل ولز به نمایش گذاشت و دو گل به ثمر رساند. این رستگاری شیرینی برای بازیکنی بود که در یورو ۲۰۲۰ با از دست دادن پنالتی مقابل ایتالیا به طور بی‌رحمانه و ناعادلانه مورد انتقاد و اذیت و آزارهای نژادپرستانه قرار گرفته بود. همچنین این اتفاق زمانی افتاد که رشفورد در سوگ از دست دادن رفیق و بزرگترین حامی‌اش «گارفیلد هیوارد» نشسته بود و بعد از گلزنی به او ادای احترام کرد.

از رابطه عاشقانه‌ با دوست دوران مدرسه تا درخشش در تیم ملی

اما مطمئنا هیچکس بیشتر از نامزدش «لوسیا لوی» که او را از جایگاه تماشاگران تشویق می‌کرد خوشحال نبود و رشفورد هم بعد از پایان بازی به سمت او رفت. این زوج از نوجوانی با هم رفیق بودند و سالهاست که رابطه عاشقانه دارند. تابستان امسال رشفورد زانو زد و از لوسیا خواستگاری کرد و بلافاصله جواب بله را گرفت.

حالا داستان شیرین‌ترین زوج دنیای فوتبال را بخوانید.

از رابطه عاشقانه‌ با دوست دوران مدرسه تا درخشش در تیم ملی

لوسیا از وقتی که هر دو ۱۵ ساله بودند در کنار رشفورد بوده است. شکوفه‌های عشق بین آنها جوانه زد و هنگامی که رشفورد در ۱۸ سالگی وارد تیم منچستریونایتد شد رابطه عاشقانه آنها اوج گرفت.

لوسیا در جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ در حال تشویق رشفورد دیده شد. بعد هم در تعطیلات باربادوس سوار بر جت اسکی دیده شدند. رشفورد ۱.۸ میلیون پوند هزینه کرد و یک خانه ۶ خوابه زیبا در چشایر خرید. لوسیا به خانه رشفورد نقل مکان کرد ولی خیلی زود سر و کله ویروس کرونا پیدا شد و جهان و رابطه شیرین این دو را از هم پاشید.

مارکوس و لوسیا در سال ۲۰۲۱ برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند و فشارهای قرنطینه را عامل جدایی خود دانستند. رابطه دوستی همچنان بین این دو باقی ماند و پای هیچ شخص سومی به زندگی‌شان باز نشد. آنها با هم در ارتباط بودند و امید داشتند که بتوانند مشکلات را پشت سر بگذارند و دوباره باهم زیر یک سقف زندگی کنند.

رشفورد اوایل سال جاری و درست هشت ماه بعد از جدایی موقت، اعلام کرد که او و لوسیا دوباره باهم هستند.

از رابطه عاشقانه‌ با دوست دوران مدرسه تا درخشش در تیم ملی

این زوج در کارهای خیر هم دستی دارند و رشفورد در طول همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ کمپینی برای تهیه وعده‌های غذایی رایگان در مدارس تشکیل داد. او در توئیتر نوشت: «مادرم تمام وقت با حداقل دستمزد کار می‌کرد تا بتواند برای ما غذا تهیه کند، اما این کافی نبود. این سیستم برای موفقیت خانواده‌هایی مثل خانواده من ساخته نشده، صرف نظر از اینکه مادرم چقدر زحمت می‌کشید.»

دولت با طرح آماده کردن بسته‌های حمایتی برای کمک به خانواده‌های کم‌درآمد موافقت کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از مارکوس رشفورد برای برجسته کردن چالش‌های پیش روی خانواده‌ها تشکر می‌کنیم.» این حرکت برای رشفورد نشان افتخار MBE از دست شاهزاده ویلیام را به ارمغان آورد.

از رابطه عاشقانه‌ با دوست دوران مدرسه تا درخشش در تیم ملی

لوسیا هم به اندازه رشفورد کارهای خیر می‌کند، مادرش ویکتوریا فعال حقوق بشر است و لوسیا هم به او پیوست تا برای بحران غذا در سریلانکا در طول همه‌گیری کووید پول جمع کند.

سال ۲۰۲۲ سال فوق‌العاده‌ای برای مارکوس و لوسیا بوده است، از بازگشت به رابطه عاشقانه و نامزدی رسمی گرفته تا روی فرم آمدن رشفورد و درخشیدن برای باشگاه و کشورش. اگر انگلیس در قطر قهرمان شود این دو مرغ عشق دلایل بیشتری برای جشن گرفتن هم خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شهاب DE ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    گزارش خیلی جالبی بود، خیلی خوب هم نوشته شده به غیر آخرش: این دوتا مرغ عشق! آقای خبر ورزشی اینجوری می نویسی پس منم می نویسم با اولین توپ به ایران گل زد!
  • زهرا شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه نوبل بیترانت و بی تلاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی