واکنش مدافع پرسپولیسی تیم ملی به احتمال پایان همکاری ایران با کی‌روش/ دور تیم حاشیه وجود داشت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط موجود من فکر می‌کنم که کی‌روش بماند.

مرتضی پورعلی گنجی پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: می خواستیم دل مردم را شاد کنیم و رویایمان را محقق سازیم ولی این اتفاق رخ نداد. 

وی در خصوص اینکه آیا با کی‌روش با تیم ملی ادامه دهد: به نظرم با توجه به شناختی که کی‌روش از بازیکنان دارد و آن کمکی که در این چندین سال به تیم ملی کرده، نتیجه ما بسیار گویا است. درست است که تیم ملی به آن رویایی که می خواست نرسید ولی من فکر می کنم با وقت کمی که او داشت و شرایط حاشیه ای که دور تیم وجود داشت، به نظرم تمام تلاشمان را کردیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

پورعلی گنجی ادامه داد: تمام بازیکنان این ۳ تیمی که مقابل آنها بازی کردیم در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و من فکر می‌کنم که کی‌روش با توجه به شرایطی که موجود بود، بهتر است بماند و در این یک و دو سال تیم خوبی بسته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • منطق‌اث‌دق‌لالی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    حیرت انگیزه عجیبه غریبه وقتی کی‌روش توسط باند شماها جای اسکوچیچ رو غصب کرد مهمترین دلیل حامیان کی روش این بود که کی روش از فوتبال ایران شناخت داره اما الان در توجیه ناکامیه کی روش می گن وقت کمی داشته وچه وچه و... خب اگه وقت کم بود چه کاری بود که مربیه موفق تیم ملی رو عوض کنیم آهان جایگاه ثابت بعضیا به خطر افتاده بود و باند طارمی دلارهای فیفا از بازی های ملی زیر زبونش مزه کرده بود. لااقل کمی شرم کنید یه دونه حمله موثر نتونستین رو دروازه آمریکا داشته باشین.
  • محمدعلی IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    وقتی شما جای بازیکنان خوب تیم ملی مثل خلیل زاده وکنعانی را میگیرید باید هم عملکرد ضعیف خود وکی روش را خوب توصیف کنید.انهم از ازمون که از موضع قدرت صحبت میکند ومیگوید کاری میکنم کی روش بماند.یعنی وزیر وتاج هم ا ز خود اختیاراتی ندارند وتصمیم گیرنده اصلی بازیکنان پیر وپتل باند کی روش هستند.
  • آشنا روشنا IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    باز هم تیتر گمراه کننده زدید؟
  • جهانگیرطاهری تبار IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    اقای پورعلی گنجی کیروش ۱۰سال ما را ازجهان عقب انداخت برای چه بماند مگر جام اسیابردیم دراین ۱۰سال عراق بحربن رانبردیم اگرکیروش بجای اسکو می امد ما به جام قطر نمی رفتیم اخ ازبخت ملت ایران که بازیکن تصمیم میگیرد مگر دردنیا غیرازکیروش مربی نیست اگرکیروش نبود مامثل سایررشته های ورزشی دیگر جزاول تا دههم جهان بودیم تاج وکیروش این مردم راغارت وسکته کش کردندبی وجدان ترین فرد دنیا کیروش است زمانی که اعلام شد کیروش امد ۸۰درصد مردم ایران فاتحه تیم ایران راخواندنددرزمان اسکو باخت برای ما معنی نداشت اگر ۵۰سال دیگر هم این کشور راغارت کند کار اسکوچیچ راتکرار نخواهد کرد چه کاری دراین ۸سال کرد با ادعا وبدون افتخار ولی هرچه دلدلت بخواهد زرنگ است نام ببرید افتخاراتش ۱ سفربه منچستر ۲سفر به مادرید۳ سفربه تمام کشورهای اروپایی حتی انجا هم خوابیده ۴ایرانیها راهیچ حساب نمی کند ۵سجادی وزیر محترم ورزش گفت که کیروش محکم ایستاده ۶ای خاک عالم برسرمن وامثال من۷به قران قسمتون میدم این پیام را رسانه ای کنید مرد باشید اگر دلت برای ایران می تپد رسانه ایش کنید
  • کامیارفرزام IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    من خودم پرسپولیسی هستم اما مقصر این فاجعه اول کیروش ترسو بعد هم مدافعان ما بودن بهترین مدافعان رو نیمکت اونوقت پورعلی گنجی و حسینی و کریمی چشمی تو ترکیب.خلیل زاده و کنعانی بهترین زوج دفاعی چندسال اخیر هستن ولی بخاطر کیروش دلال رو نیمکت بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی