نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیش‌بازی کره‌جنوبی – پرتغال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرتغال که صعود کرده برای حفظ صدر جدول در گروهش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی میزبان یکی از آخرین دیدارهای گروه H جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بین تیم‌های ملی کره‌جنوبی و پرتغال است.

کره‌جنوبی؛ ببرهای بی‌دندان!

در حالی که تصور می‌شد کره‌جنوبی برای تمامی تیم‌های این گروه چالش ایجاد کند، اما بعد از یک تساوی مقابل اروگوئه ناباورانه به غنا باختند تا برای صعود به دردسر بیفتند. حالا همه‌چیز به اما و اگر کشیده شده و علاوه بر این که باید پرتغال را ببرند، نیم‌نگاهی هم به بازی همزمان خواهند داشت. ببرها ۲۰ سال قبل پرتغال را در جام‌جهانی بردند؛ حالا تاریخ تکرار می‌شود؟

پرتغال؛ شروع ایده‌آل

فرناندو سانتوش بعد از برد پرتغال مقابل اروگوئه چندان هیجان‌زده نبود، چرا که می‌دانست هدف بزرگ‌تری دارد. پرتغال در دوره قبلی خیلی زود کنار رفت و نمی‌خواهد این دوره هم چنین اتفاقی در یک‌هشتم نهایی رخ بدهد. سلسائوی اروپا صدر جدول را می‌خواهد و با یک تساوی هم به آن خواهد رسید. پرتغال دوست ندارد در یک‌هشتم به برزیل برخورد کند.

آخرین جدال
ژوئن ۲۰۰۲ در مرحله گروهی جام‌جهانی، کره‌جنوبی که میزبان بود مقابل پرتغال ۱-۰ پیروز شد. پارک جی سونگ تنها گل کره را در آن دیدار زد.

آمار بازی
۱) تنها دیدار کره‌جنوبی و پرتغال ۲۰ سال پیش در جام‌جهانی برگزار شده که ببرها آن بازی را ۱-۰ بردند.
۱۲) در صورتی که کره به مرحله حذفی جام‌جهانی نرسد حسرت‌شان در راهیابی به این مرحله ۱۲ ساله خواهد شد. کره در ۱۰ حضور قبلی ۲ مرتبه به مرحله حذفی رسیده‌اند.
۵) پرتغال با ۲ برد ابتدایی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای پنجمین مرتبه راهی مرحله حذفی جام‌جهانی شد. پرتغال ۲ مرتبه بین ۴ تیم برتر جام قرار گرفته.
۸) گل مقابل اروگوئه به نام کریستیانو رونالدو ثبت نشد تا او همچنان در پی رسیدن به رکورد اوزبیو باشد. رونالدو با ۸ گل زده در جام‌جهانی پشت سر اوزبیو ۹ گله است.

مصدومان و محرومان
هوانگ هی چان تنها مصدوم کره‌جنوبی برای این دیدار است. دانیلو پریرا، نونو مندش و اوتاویو هم مصدومان پرتغال هستند که قطعاً به این دیدار نمی‌رسند.

ترکیب احتمالی دو تیم
کره‌جنوبی:
سئونگ گیو، مون هوان، مین جائه، یونگ گوان، جین سو، جونگ وو یونگ، این بئوم، چانگ هون، جئونگ وو یونگ، هئونگ مین سون و گوئه سونگ
پرتغال: کوشتا، کانسلو، پپه، دیاس، گوئریرو، سیلوا، نوس، کاروالیو، فرناندش، فلیکس و رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی