نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال به‌گونه‌ای است که در صورت رضایت طرفین تا پایان جام ملت‌های آسیا قابل تمدید خواهد بود.

رضایت فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش از یکدیگر، اتوماتیک‌وار قرارداد سرمربی پرتغالی را تمدید کرده است.

جدای از آن حمید سجادی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ درخصوص شرایط ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: مسائل فنی در فدراسیون پی‌گیری می‌شود. ما قدردان زحمات کی‌روش هستیم و مواضع و نگرش و حمایت‌های او برای ما قابل احترام بود. با توجه به فرصت اندکی که کی‌روش داشت عملکرد وی مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات او هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد این‌که گفته می‌شود کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرده، ادامه داد: خبر خداحافظی کی‌روش را نشنیده‌ام. ما ابتدا از فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی‌روش بخواهند حمایت می‌کنیم. از زحمات کی‌روش تشکر می‌کنم چون ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم او را خیلی دوست دارند. اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی‌روش باشد ما هم با کمال میل حمایت می‌کنیم. اما چون این تصمیمات فنی است باید منتظر نظر فدراسیون باشیم تا سپس نظر خود را اعلام کنیم.

شنیدیم قرارداد کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال کشورمان به گونه‌ای است که در صورت رضایت طرفین این قرارداد تا پایان جام ملت‌های آسیا قابل تمدید خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    رضایت فدراسیون و وزیر ورزش به عملکرد و نتایج نیست اگر بود سرمربی موفق که باعث شده بود بعنوان تیم اول اسیا تشریف ببرن جام جهانی برکنار نمی کردن
    • اشکان IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      کی روش رو آوردن تا تیم ملی رو کنترل کنن نتیجه اصلا و ابدا اهمیتی براشون نداره، ژاپن با شکست اسپانیا بعنوان تیم اول از گروه مرگ صعود کرد این یعنی مدیریت صحیح
  • علی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    کارلوس کی روش بهترین مربی👏👏👏👏
    • امین IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      بهترین مربی اونی بود که بهترین نتیجه تاریخ رو در بازی های مقدماتی جام جهانی برای ایران کسب کرد و اگر می موند شانس صعو از دور گروهی جام جهانی رو هم داشتیم. اما فدراسیون بی عقل ...! نتیجه که براشون اهمیت نداره. براشون این اهمیت داره که یکی بیاد بازیکنان رو کنترل کنه تا استوری نذارن!
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    به به!به امید خدا با این روند تو جام ملت ها تیم سوم گروه میشیم حذفو بعدشم آماده شیم برای مقدماتی جام جهانی. درود برکیروش😐
  • جفری AU ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    با همین فرمون ته دره ببینید استرالیا و ژاپن رو
  • ارش DE ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اخه مرد پرتقالی بره ما چجوری باختای مقتدرانه بیاریم
  • زلاتان IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بازی آخرمون خیلی عجیب بود.ولی مگه ترکیبی که کی روش گذاشت همونی نبود که اکثریت میخواستن ( بجز اونایی که نگاهشون رنگیه ) مهم ترینش بازی کردن همزمان آزمون و طارمی. بعضی ها خیلی بی معرفتن واقعا ما با کی روش بجز بازی انگلیس و آمریکا و تا حدودی بوسنی هیچوقت تیم بدی نبودیم.خیلی وقتا عالی هم بودیم حتی در بازی ژاپن قبل از اینکه اونطوری گل بخوریم تیم کاملا برتر بودیم قابل توجه اونایی که ژاپن رو با ایران مقایسه میکنن.
    • امین IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      اولا همون بوسنی که می گی جلوشون بد بودیم، اولین بار حضورشون در جام جهانی بود! دوما آقا اصلا کی روش خوب. آدم عاقل نقد رو ول می کنه نسیه رو می چسبه؟ اسکوچیچ بهترین نتیجه تاریخ بازی های مقدماتی جام جهانی رو برای ایران کسب کرده بود! چرا باید کسی رو برگردونیم که حذف رو قبلا باهاش تجربه کردیم؟
    • امین IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      اینو یادم رفت بگم. اتفاقا باید ژاپن رو با ایران مقایسه کنیم. ژاپن حداقل در جام های جهانی نشون داده که بهتر از ایرانه. اولین بار 1998 اومدن جام جهانی و بعد از اون همه دوره ها رو اومدن. 4 بار از مرحله گروهی صعود کردن. مخصوصا امسال در اون گروه مرگ! ما تو جام های جهانی چکار کردیم؟ خدا رو شکر می کنم که الان ژاپن جای ایران رو در بهترین های آسیا گرفته. واقعا ایران لایقش نیست.
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    من نمیدونم کیروش چه مقامی برای ما آورده؟ آخه خدا به آدم عقل داده.اصلا گیرم کیروش بهترین مربی دنیا و بهترین و زیباترین بازی را در تیم ایران زیر نظر کیروش داشتیم ولی وقتی هیچ موفقیتی نمیاره دیگه برای چی تمدید کنیم.دیسیپلین و نظم کیروش را اگه اسکوچیچ داشت ما با اسکوچیچ به دور بعد صعود میکردیم. 869
  • نظری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ای کاش ‌مسولین به نظر مردم هم احترام می گذاشتن خودشون قرارداد تمدید نکنند.یکبار به ژاپن نگاه کنیم
  • حمید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    وزیر سجادی وتاج وهمدستان آنها در هر پست ومقامی باید اخراج ومحاکمه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی